Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Lip Stains - Sephora (new colours)

    Τα matte κραγιόν έχουν μπει στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια δυναμικά. Κάθε κοπέλα ψάχνει το τέλειο matte κραγιόν, κάθε κοπέλα έχει ένα αγαπημένο matte κραγιόν. Εγώ σήμερα θα σας δείξω τα δικά μου αγαπημένα τα οποία είναι τα lip stains των sephora.


   Σας είχα δείξει εδώ κάποιες αποχρώσεις, όπως επίσης σας είχα πει την γνώμη μου. Τα Sephora έβγαλαν νέες αποχρώσεις κι εγώ απέκτησα 6 από αυτές. Η αλήθεια είναι ότι είναι τα κραγιόν που φοράω στην καθημερινότητα μου πλέον, κατευθείαν το χέρι μου θα πάει σε αυτά. Οι αποχρώσεις που επέλεξα είναι nude-καφέ 23, 39, 40, 41, και δύο ψυχρές αποχρώσεις γκρι 21 και μοβ 35.


   Έχω λατρέψει τα nude-καφέ, σχεδόν μόνο αυτά φοράω. Θα σας πω δύο tips που κάνω εγώ για να φορέσω άνετα κ τις αλλες δύο αποχρώσεις. Το μοβ το χρησιμοποιώ με ένα έντονο θερμό lip liner για να μην είναι τόσο άγριο, ενώ το γκρι το φοράω με ένα έντονο θερμό καφέ lip liner για να το σκουρύνω λίγο και στο κέντρο βάζω λίγο lipgloss. Αμέσως δείχνουν τελείως διαφορετικά. Στις φωτογραφίες παρακάτω εννοείται ότι δεν φοράω lip liner για να δείτε πως φαίνονται μόνα τους.







   Η γνώμη μου δεν έχει αλλάξει από το πρώτο review που σας είχα κάνει, λατρεύω τα συγκεκριμένα κραγιόν και τα προτείνω. Τα δύο που έχω ξεχωρίσει και χρησιμοποιώ λίγο περισσότερο είναι το 39 και το 41. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα νέα τους χρώματα;

   Επίσης να σας ενημερώσω ότι τρέχει ένας διαγωνισμός εδώ, όπου ο νικητής θα κερδίσει ένα σετ περιποίησης προσώπου από τον Κορρέ. Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος. Καλή σας επιτυχία!

                                                           Καλή εβδομάδα σας εύχομαι, φιλιά πολλά,
                                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers