Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Νεσεσερ θαλάσσης \\ Sun protection

   Το καλοκαίρι έφτασε, ο ήλιος καίει πάρα πολύ κι εμείς καθόμαστε στις παραλίες με τις ώρες. Πρέπει λοιπόν να προσέχουμε την επιδερμίδα μας για να έχουμε ένα ομοιόμορφο μαύρισμα, χωρίς να καούμε και χωρίς να ξεφλουδίσουμε.


    Εγώ έχω ένα νεσεσέρ από τα Jumbo όπου βάζω τα αντηλιακά μου, για να μην τα ψάχνω μες στην τσάντα ή να ανοίξει κάποιο αντηλιακό και να λερώσει τις πετσέτες και το βιβλίο μου.

    Το πρώτο αντηλιακό που θα σας δείξω είναι το sunscreen cream από Garden of Panthenol για το πρόσωπο. Είναι σε μορφή κρέμας, μυρίζει πάρα πολύ όμορφα, δεν κάνει λιπαρή την επιδερμίδα, ούτε ματ όμως. Δεν αφήνει λευκά σημάδια στο πρόσωπο μετά την τοποθέτηση της, ούτε όταν ιδρώσω.


    Το αντηλιακό που χρησιμοποίησα φέτος πρώτη φορά είναι από Intermed της σειράς Luxurious. Περιέχει Υαλουρονικό, 200ml και spf50. Είναι κι αυτό σε μορφή κρέμας, με πολύ ελαφριά σύνθεση και απλώνεται πανεύκολα. Δεν είναι λιπαρό. Έχω κάνει ομοιόμορφο μαύρισμα, δεν έχω καεί και ήταν πολύ οικονομικό.


    Ένα αντηλιακό που έχω για τις ανιψιές μου είναι από Κορρέ με βούτυρο καριτέ με spf50. Είναι καλό, έχει όμορφη μυρωδιά, είναι σε μορφή σπρέι, όμως η αντλία έχει προβληματάκια, άλλες φορές λειτουργεί κι άλλες όχι. Το τελειώνουμε και θα το ξαναπροτιμήσω.


    Τέλος, έχω πάντα ένα lip balm με spf, το συγκεκριμένο είναι το sun screen very high protection με spf 50. Ναι μεν προστατεύει τα χείλη από τον ήλιο και τα ενυδατώνει ταυτόχρονα, όμως δεν μου άρεσε τόσο. Ο λόγος; Επειδή είναι πάρα πολύ λιπαρό, νιώθω ότι το τρώω κάθε φορά που το βάζω στα χείλη μου και γυαλίζει πάρα πολύ.


    Φυσικά μετά τον ήλιο πάντα βάζουμε κρέμα για να δροσιστεί και να επουλωθεί τυχόν κάψιμο στην επιδερμίδα μας, οπότε φέτος επέλεξα να δοκιμάσω το photoderm apres- soleil από Bioderma. Είναι ελαφριά κρέμα που δρα όταν το χρησιμοποιήσετε άμεσα στην επιδερμίδα σας. Εγώ το χρησιμοποίησα στην αδερφή μου που τσουρουφλίστηκε μετά από δύο μέρες και χρειάστηκε μία βδομάδα για να μειωθεί η κοκκινίλα. Όμως ευτυχώς ξεφλούδισε ελάχιστα και μαύρισε αμέσως. Σας έχω πει εδώ ποιο είναι το αγαπημένο μου after sun.


    Εσείς ποια αντηλιακά χρησιμοποιείτε; Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά; Βάλτε αντηλιακό στην καθημερινότητα σας, μην αφήνετε το δέρμα σας εκτεθειμένο στον ήλιο. Θα εμφανίσετε πανάδες, ελιές και φακίδες. Κι επίσης μην ξεχνάτε ότι βάζουμε το αντηλιακό και μετά από μισή ώρα βγαίνουμε στον ήλιο. Αυτά είχα να σας πω, θα τα πούμε στο επόμενο post. 


                                                          Σας φιλώ,
                                                                     Κωνσταντίνα

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers