Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Review|| concealer/correctors - Inglot

     Η κούραση της ημέρας, το ξενύχτι και η αφυδάτωση, φαίνονται στα μάτια μας. Πιο συγκεκριμένα οι μαύρους κύκλοι κάτω από τα μάτια κάνουν την εμφάνιση τους άλλες φορές διακριτικοί κι άλλες πιο έντονοι, ανάλογα την επιδερμίδα του καθενός.  Επίσης, το καθημερινό μακιγιάζ, οι δύσκολες μέρες και η λιπαρότητα, είναι η αιτία για κάποιο σπυράκι.  Γι' αυτό λοιπόν θα σας μιλήσω για διορθωτικά concealer σήμερα.


    Η εταιρία που θα σας μιλήσω είναι η Inglot. Για όσους δεν ξέρετε, η inglot έχει μεμονωμένες παλέτες, σκιές, ρουζ και concealers, όπου τις φτιάχνεις μόνη σου με όποια χρώματα θέλεις. Έτσι κι εγώ αγόρασα δύο correctors κι ένα concealer. Η τιμή του καθενός είναι 5€ και η παλέτα κοστίζει 5,50€. Αν σας ενδιαφέρει, για το site της inglot πατήστε εδώ.


    Εγώ δεν έχω μαύρους κύκλους, όμως έχω μία φλέβα κάτω από κάθε μάτι, όπου όταν έβαζα το concealer φαινόταν σαν σκιά. Βάζω λοιπόν λίγο ροδακινί concealer, P θα το βρείτε στο site, ταμποναριστά και από πάνω βάζω λίγο foundation και τα απλώνω μαζί. Εξαφανίζει τα πάντα, απλώνεται πανεύκολα και δεν μαζεύει στις λεπτές γραμμές. Πάρα πολύ καλό και αξίζει τα χρήματα του. Να σας πω επίσης ότι στην αρχή έβαζα ταμποναριστά το corrector και το άπλωνα μόνο του με το beauty blender, και μετά έβαζα το foundation από πάνω, κι όσο το άπλωνα εξαφανιζόταν το ροδακινί. Έτσι τα απλώνω όλα μαζί και κάνει εκπληκτική δουλειά. Κι όταν τελειώσω με την βάση κι έχω καλύψει τα πάντα, τότε θα περάσω το concealer για φως και θα είμαι έτοιμη. Επίσης, το ροδακινί concealer το βάζω για να καλύψω τις πανάδες μου και τις εξαφανίζει.

    Παρακάτω έχω 4 φωτογραφίες. Στην πρώτη βλέπετε την περιοχή κάτω από τα μάτια χωρίς μακιγιάζ. Στην δεύτερη βλέπετε πως φαίνεται μόνο με concealer, άλλης εταιρίας που δεν πρόσφερε κάλυψη. Στην τρίτη βλέπετε πως είναι το ροδακινί κάτω από τα μάτια μόνο του και στην τέταρτη βλέπετε πως είναι με το concealer Y. Το Y concealer λοιπόν είναι ένα ανοιχτόχρωμο κίτρινο, που δίνει φως κάτω από τα μάτια μένει στη θέση του, δεν μαζεύει, γυαλίζει αρκετά μιας και είναι κρεμώδες, αλλά βάζω πάντα πούδρα και είναι μια χαρά. Πολύ καλό κι αυτό.



    Τέλος, θα σας μιλήσω για το G concealer όπου καλύπτει κοκκινίλες. Εγώ γενικά δεν έχω πολλές κοκκινίλες πλέον, αλλά σίγουρα θα εμφανίσω κάποιο ανεπιθύμητο σπυράκι. Στις φωτογραφίες παρακάτω θα δείτε μία κοκκινίλα πως φαίνεται χωρίς μακιγιάζ, όταν βάλω το πράσινο concealer κι όταν το απλώσω μαζί με foundation. Και σε αυτό το concealer συνέβη ότι και με το πορτοκαλί, όταν το άπλωνα μόνο του και μετά άπλωνα το foundation, εξαφανιζόταν το πράσινο χρώμα και η κάλυψη του. Πλέον, βάζω το πράσινο concealer ταμποναριστά στο σημάδι, κι αναμιγνύω μαζί με το foundation και γίνεται πολύ καλή κάλυψη. Εγώ το έχω βολευτεί πολύ, τώρα στις φωτογραφίες θα δείτε το σημάδι επειδή έχω κάνει ζουμ, όμως στην πραγματικότητα δεν φαίνεται.


    Εγώ γενικά δεν είχα εκτιμήσει και δοκιμάσει τα correctors, αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένη και δεν θα λείψουν από το μπουντουάρ μου. Θέλω να δοκιμάσω κι από άλλες εταιρίες, αλλά σίγουρα σας προτείνω να δοκιμάσετε από inglot. Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Χρησιμοποιείτε correctors στο μακιγιάζ σας; Περιμένω τα σχόλια σας.

                                                                                         Σας φιλώ,
                                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers