Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Review | Sun Screen color Velvet - Frezyderm VS Watermellon Lightweight Tinted - Korres

      Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού, ήδη στα μισά του Ιουλίου, ο ήλιος γίνεται όλο και πιο καυτός κι εμείς πρέπει να προστατέψουμε την επιδερμίδα μας από τις ακτίνες του. Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο αντηλιακές προσώπου με χρώμα, είναι 2 σε 1 δηλαδή, ναι μεν μας προστατεύουν από τον ήλιο, αλλά μας προσφέρουν μία ομοιόμορφη επιδερμίδα.


     Όπως ήδη είδατε από τον τίτλο, θα σας μιλήσω για δύο πολύ γνωστές εταιρίες, του Κορρέ και της Frezyderm. Θα ξεκινήσω με την αντηλιακή κρέμα προσώπου καρπούζι με χρώμα από τον Κορρέ. Υπόσχεται μη λιπαρή υφή με ευχάριστη και δροσερή υφή για κάλυψη και λαμπερό χρώμα. Ιδανική για καθημερινή χρήση. Εγώ την έχω στην απόχρωση Sand, έχει spf 30 κι είναι σε σωληνάριο. Σας την είχα δείξει στα αγαπημένα Μαΐου, εδώ, που τότε ο καιρός ήταν πιο δροσερός κι η επιδερμίδα μου ήταν πιο ανοιχτόχρωμη, όχι ότι έχω μαυρίσει, αλλά τέλοσπάντων.


     Το χρώμα του λοιπόν είναι αρκετά ανοιχτόχρωμο. Η υφή του είναι αρκετά ρευστή για προϊόν που δεν έχει λάδι. Επίσης η μυρωδιά του είναι διακριτική και όμορφη, εάν σας αρέσει το άρωμα του καρπουζιού. Όταν το απλώνω στο πρόσωπο με τα δάχτυλα αφήνει κενά, οπότε μετά το περνάω από πάνω με το σφουγγαράκι από real techniques, σας έχω μιλήσει εδώ, και δίνει τέλειο αποτέλεσμα. Επίσης γυαλίζει αρκετά κι έχω την αίσθηση ότι είναι λιπαρό στο πρόσωπο μου, οπότε πάντα χρησιμοποιώ πούδρα.


      Κάλυψη δεν θα έλεγα ότι έχει, άλλωστε οι περισσότερες αντηλιακές με χρώμα δεν προσφέρουν κάλυψη, απλά ομοιομορφία σε τυχόν κοκκινίλες, δυσχρωμίες, κλπ. Με μία στρώση λοιπόν δίνει μία ελαφριά κάλυψη, ίσα να καλύψει κάποια σημαδάκια. Όμως με ένα δεύτερο πέρασμα, προσφέρει αρκετά καλή κάλυψη, ειδικά σε εμένα που έχω φακίδες και πανάδες.


     Όσον αφορά την διάρκεια, θα έλεγα ότι έχει μέτρια. Δεν διαρκεί ώρες, ένα δίωρο με τρίωρο θα έλεγα. Βέβαια τώρα που η ζέστη δυναμώνει κι ο ιδρώτας τρέχει συνεχώς, νομίζω ότι η διάρκεια του μειώθηκε στο μισό. Επειδή πάντα θα είμαι με ένα χαρτομάντιλο και θα ταμπονάρω το πρόσωπο μου, βλέπω ότι το χρώμα μεταφέρετε προς την χαρτοπετσέτα. Οπότε είναι μία αντηλιακή που θα πρότεινα σε κοπέλες που δεν έχουν πρόβλημα με τον ιδρώτα, ή τις εποχές όπου ο ήλιος δεν είναι τόσο καυτός. Παρακάτω θα δείτε την αντηλιακή φορεμένη, στην αριστερή φωτογραφία δεν φοράω τίποτα, ενώ στη δεξιά φοράω δύο χέρια από την κρέμα.


      Θα συνεχίσω με την Sun Screen color Velvet technology από Frezyderm. Την συγκεκριμένη αντηλιακή κρέμα μου την έστειλαν από το pharm16, ενώ του Κορρέ την αγόρασα με δικά μου χρήματα. Υπόσχεται ότι είναι ανθεκτική στο νερό, ότι είναι αόρατος αντηλιακός μανδύας με βελούδινη ματ υφή και εξαιρετική αίσθηση. Έχει spf 50 κι έχει ημερομηνία λήξης, εκτός από το γνωστό κουτάκι με τους 12M που γράφει συνήθως. Είναι σε αντλία, όπου την βρίσκω αρκετά εύχρηστη για να μην σπαταλάμε περιττή ποσότητα.


      Η απόχρωση της είναι αρκετά σκούρα και δεν κάνει για πορσελάνινες επιδερμίδες, όμως για κοπέλες με ελαφρύ μαύρισμα θα ταιριάξει μια χαρά. Η υφή της είναι mousse, καμία σχέση δεν έχει με την διάφανη της Frezyderm, όπου η υφή της είναι σιλικονούχα. Με το πρώτο πέρασμα προσφέρει πολύ καλή κάλυψη και ομοιομορφία της επιδερμίδας. Εγώ την απλώνω με τα χέρια, δεν χρειάζομαι πούδρα, δίνει ματ τελείωμα, χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα.



     Επειδή εγώ έχω πρόβλημα το καλοκαίρι και ιδρώνω πάρα πολύ, φοβόμουν ότι η διάρκεια της θα είναι ελάχιστη. Όμως έκανα λάθος. Διαρκεί ένα πεντάωρο σίγουρα. Έχω ιδρώσει, έχω σκουπίσει το πρόσωπο μου ταμποναριστά, δεν έπαθε τίποτα. Σίγουρα μεταφέρθηκε ελάχιστο χρώμα στο χαρτομάντιλο, όμως δεν χάλασε καθόλου την ομοιομορφία του προσώπου μου. Μου αρέσει πάρα πολύ και την χρησιμοποιώ πολύ συχνά! Παρακάτω θα δείτε την αντηλιακή φορεμένη στο πρόσωπο μου με ένα πέρασμα στην δεξιά φωτογραφία.


     Συγκριτικά οι δύο αντηλιακές μεταξύ τους δεν έχουν καμία σχέση. Εγώ προτείνω την αντηλιακή της Frezyderm για το καλοκαίρι που είναι πιο ανθεκτική, ενώ του Κορρέ την προτείνω για Άνοιξη και Φθινόπωρο, ακόμη και το Χειμώνα που πρέπει να φοράμε αντηλιακό. Εσείς ποια από τις δύο έχετε δοκιμάσει;;;; Θέλω να μάθω ποια σας αρέσει περισσότερο, ποια προτείνετε κι αν έχετε δοκιμάσει κάποια αντηλιακή καλύτερη από αυτές θα χαρώ να την γράψετε στα σχόλια.

                                                         Φιλιά πολλά,
                                                                Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers