Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Test Despoina's products || collab with allbeautyincluded

    Πριν από ένα μήνα περίπου είχα κάνει μία συνεργασία μαζί με την Μαρία από το MynonboringWorld, ανταλλάσσοντας προϊόντα που μας απογοήτευσαν,δες εδώ. Μπορείτε να δείτε εδώ την ανάρτηση. Σήμερα όμως, θα σας μιλήσω για την συνεργασία που έκανα με την Δέσποινα από το allbeautyincluded. Θα δείτε εδώ τα προϊόντα που της έστειλα και την γνώμη της.


    Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα είναι το the bubbles and butters με άρωμα σοκολάτα. Ας δούμε τη γνώμη της Δέσποινας και μετά θα σας πω την δική μου. 'Η μυρωδιά ήταν τόσο έντονη που απλά δεν την άντεχα και δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω.' Η δική μου άποψη: Με ελάχιστη ποσότητα ενυδατώνει το σώμα μου και το αφήνει απαλό, παρόλο που η σύσταση του είναι σχετικά πηχτή. Απορροφάται άμεσα. Παρόλο όμως που μόλις ανοίξω τη συσκευασία μυρίζει πολύ όμορφα σοκολάτα και καφέ, όταν το απλώσω στο σώμα το άρωμα γίνεται άσχημο, πολύ ψεύτικο κι αποπνικτικό. Δεν μου άρεσε καθόλου.


    Επόμενη είναι η κρέμα προσώπου της Clinique για όλους τους τύπους επιδερμίδας. ' Δεν την χρησιμοποίησα καθόλου, γιατί καταλάθος είχα πάρει αυτή. Νομίζω είναι για μεγαλύτερες ηλικίες.' Το μόνο που έχω να σας πω είναι ότι εμφάνισα σπυράκια, οπότε σταμάτησα να την χρησιμοποιήσω.


    Θα συνεχίσω με το Glow! Glow! Balm από awesome από το Memebox. 'Δεν το δοκίμασα λόγω υφής. ' Όταν μου το είπε η Δέσποινα νόμιζα ότι θα έχει λάμψει, αλλά δυστυχώς έπεσα έξω. Όταν όμως το έψαξα στο internet είδα ότι είναι ενυδατικό για ξηρά σημεία. Βρήκα πολύ άκυρο το όνομα του. Όμως, έκανε εκπληκτική δουλειά στους αγκώνες, άφηνε την επιδερμίδα μου απαλή. Επίσης σε ερεθισμένα σημεία από κουνούπια, έδωσε απευθείας ηρεμία στην επιδερμίδα μου και σταματούσε η κοκκινίλα. Πολύ καλό!


     Τέλος, έχω δύο προϊόντα μακιγιάζ. Το foundation Hellow Flowless Oxygen Wow από benefit. 'Πρώτα απ' όλα η συσκευασία πετούσε το προϊόν και πασαλειβόμουν. Επίσης, ήταν τόσο ελαφριά η κάλυψή σχεδόν ανύπαρκτη, δηλαδή για περίπου 40€ που κάνει χωρίς έκπτωση δεν τα αξίζει. Μια bb cream προσφέρει καλύτερη κάλυψη σε καλύτερη τιμη.' Εγώ δεν είδα να πετάει πολύ προϊόν, αντίθετα, έβγαζε φυσιολογικές ποσότητες. Πρόσφερε μία ελαφριά προς μέτρια κάλυψη, δεν καλύπτει τις πανάδες μου τέλεια, όμως τις καλύπτει αρκετά καλά. Προσφέρει ομοιομορφία. Το μόνο που ίσως δεν μου άρεσε ήταν η διάρκεια του επάνω μου. Έβγαλα πολύ γρήγορα λιπαρότητα, όμως πιστεύω ότι λόγω εποχής και ζέστης ίσως φταίει αυτό. Δεν θα έδινα όμως 40€ να το αγοράσω, εάν το έβρισκα στα 15€ όμως θα το αγόραζα.

      Τελευταίο προϊόν είναι το Aurora liquid highlighter από Memebox. 'Δεν το δοκίμασα λόγω υφής. ' Έχει πολύ έντονη λάμψη, μία κουκιδίτσα προσφέρει λάμψη σε όλο το μάγουλο. Έχει διάρκεια, γίνεται αδιάβροχο και δεν μετακινείτε με τίποτα. Προσφέρει φυσικό αποτέλεσμα και το απλικατέρ του είναι σιλικονένιο και πλατύ, και το βρίσκω εύχρηστο. Αυτό που δεν μου άρεσε τόσο είναι ότι έχει χοντροκομμένα glitter. Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό.


      Μην ξεχάσετε να δείτε την ανάρτηση της Δέσποινας. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;;; Πείτε μου την γνώμη σας.
                                                                
                                                             Φιλιά πολλά,
                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers