Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

"Plexi Infallible Nails" - L'oreal

      Αρκετό καιρό τώρα, γίνεται ένας αρκετά μεγάλος χαμός με τα νέα βερνίκια νυχιών της L'oreal, όπου είναι τύπου ημιμόνιμου μανικιούρ στο σπίτι. Σίγουρα δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να φτιάχνουμε κάθε τρεις και λίγο τα νύχια μας σε επαγγελματία, όμως θέλουμε να είμαστε περιποιημένες πάντα. Έτσι ψάχνουμε τρόπους όπου θα μας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, αλλά και το καλύτερο αποτέλεσμα.


    Τα νέα Plexi Infallible Nails της L'oreal κυκλοφορούν σε πολλές αποχρώσεις με το αντίστοιχο top coat του. Κοστίζουν περίπου 7€ το καθένα και έχουν 5ml το καθένα. Έχουν ένα λεπτό πλατύ πινέλο, άκρως βολικό για να απλώνει χρώμα σε όλο το νύχι. Εγώ έχω στην συλλογή μου το 005 Irresistible Bonbon και το 020 Fuschia for Life. Ποια είναι η γνώμη μου όμως;;;


    Καταρχήν χρειάζεται δύο στρώσεις για να βγει έντονη απόδοση στα νύχια. Είναι κάτι άλλωστε που συμβαίνει με τα περισσότερα βερνίκια νυχιών. Στη συνέχεια παρατήρησα ότι το βερνίκι από μόνο του δεν στρώνει πολύ καλά στα νύχια. Μόλις όμως απλώσω το top coat γίνεται άψογο. Στεγνώνουν σχεδόν αμέσως μόλις απλώσω το top coat και μετά δεν παθαίνουν τίποτα.


    Σε εμένα που το 9/10 των βερνικιών θα χαλάσει από την ίδια ημέρα που θα βάψω τα νύχια μου, τα συγκεκριμένα μένουν στην θέση τους για περισσότερο από μία εβδομάδα. Όμως, θα χαλάσουν στις άκρες των νυχιών με αποτέλεσμα να φαίνεται σαν τύπου "γαλλικό". Αυτό συμβαίνει από την δεύτερη ημέρα κιόλας. Ειδικά τις ημέρες πριν τον 15αύγουστο που καθάριζα ασταμάτητα, τα νύχια μου είχαν χαλάσει και είχαν γίνει όπως θα δείτε στην φωτογραφία παρακάτω, αλλά άντεξαν. Το βρήκα φυσιολογικό κιόλας να χαλάσουν με τόση ταλαιπωρία.  Όμως μετά τον 15αύγουστο που οι δουλειές αραίωσαν, πάλι από την δεύτερη μέρα χαλούσαν το ίδιο.


   Τέλος, παρατήρησα ότι στις 6 ημέρες, ενώ παραμένουν λαμπερά σαν να τα έβαψα μόλις, κάνουν ρωγμές στα πλάγια των νυχιών. Σίγουρα δεν έχουμε όλες τον ίδιο τύπο νυχιών και ίσως σε κάποιες από εσάς, εάν όχι όλες, να κάτσουν πολύ καλύτερα.

    Γενικά δεν με άφησαν ευχαριστημένη. Θα έλεγα ότι με απογοήτευσαν μετά από τα τόσα θετικά σχόλια που διάβασα. Επίσης η ποσότητα τους είναι μικρή, ενώ με την διπλάσια ποσότητα μπορούμε να βρούμε βερνίκια νυχιών με 1€. Τελευταία παρατήρηση μου είναι ότι εκτός του ότι έχουν μικρή ποσότητα, τελειώνουν και αρκετά γρήγορα. Το κάθε βερνίκι το είχα χρησιμοποίησει μία φορά όταν έβγαλα τις φωτογραφίες και θα δείτε πόσο πολύ έχει κατέβει. Αυτό σημαίνει ότι με 5 το πολύ 6 χρήσεις το βερνίκι θα τελειώσει. Πολλά λεφτά για τόσες χρήσεις.


    Η τελική μου άποψη είναι να τα δοκιμάσετε μόνο εάν κρατάνε γενικά τα βερνίκια στα νύχια σας, ή να αγοράσετε μόνο ένα για δοκιμή. Το μόνο που αξίζει από αυτά τα βερνίκια είναι το top coat,όπου είναι και αυτό που κάνει όλη την δουλειά.

    Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;;;; Σας άρεσαν;;; Πείτε μου λεπτομέρειeς για το πως έκατσαν στα δικά σας νύχια και πόσο διήρκεσαν. Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας!! Σας φιλώ και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!!

                                                                 Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers