Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Make-up of the Day_One Brand Tutorial "CATRICE"

    Στο σημερινό μου μακιγιάζ θα σας δείξω προϊόντα από Catrice. Είναι μία εταιρία που συμπαθώ και εμπιστεύομαι! Θεωρώ ότι είναι περισσότερο αξιόπιστη από την Essence και σε εμένα έκατσαν τα προϊόντα της πολύ καλύτερα. Σήμερα λοιπόν σας έχω μακιγιάζ με προϊόντα catrice, αλλά δυστυχώς δεν έχω μάσκαρα της εταιρίας, και μόλις τελείωσα με τα μάτια συνειδητοποίησα ότι δεν θα είναι ένα πλήρες one brand tutorial, αλλά θα συγχωρήσετε την απερισκεψία μου! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.


    Στο πρόσωπο χρησιμοποίησα: All matt plus make-up 020 Nude Beige, Multi Colour compact powder 010 Rose Beige, Hydrating Bronzing powder Hip Trip, Defining Blush 080 Sunrose Avenue.


    Στα μάτια χρησιμοποίησα: 870 On the Taupe of the Matt Everest, 080 Go, Charlie Brown, 750 New in Brown, 570 Plum up the Jam, 140 The Captain of the Black Pearl, 010 Vanillary Fair, 040 Al Burgundy, Liquid Metal C01 So classy, Intelligent mascara - Aden.


    Στα φρύδια και στα χείλη χρησιμοποίησα: Eye Brow Stylist 040 Don't Let me brown, Eyebrow filler Effecting & Shaping Gel 010, Ultimate Stay lipliner 030 Boysenberry.


    Φυσικά εγώ έβαλα lipgloss πάνω από το μολύβι πριν φύγω από το σπίτι, αλλά επειδή δεν ήταν της εταιρίας δεν σας το έδειξα. Πείτε μου πως σας φαίνεται το αποτέλεσμα, ποια προϊόντα έχετε χρησιμοποιήσει εσείς από τα παραπάνω και ποια προϊόντα της εταιρίας έχετε ξεχωρίσει. Περιμένω τα σχόλια σας και τις προτάσεις σας!



                                                        Φιλιά πολλά,
                                                                          Κωνσταντίνα
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers