Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Make-up of the Day_One Brand tutorial "KORRES"

   Τι κάνετε όμορφες;;; Ο καιρός είναι ανυπόφορος!! Ο ιδρώτας δεν σταματάει να τρέχει και το νερό μας καλεί συνέχεια να το πιούμε και να πλυθούμε. Φυσικά δεν είναι καιρός αυτός για μακιγιάζ, η καρδούλα μου το ξέρει πως θα αντέξω, αλλά είναι κάτι που πρέπει να γίνει πότε πότε... Τον τελευταίο μήνα έχω βαφτεί μόνο δύο φορές που η ζέστη ήταν υποφερτή.

    Πριν λίγες ημέρες σας ρώτησα στο facebook εάν σας ενδιαφέρει να κάνω μακιγιάζ με προϊόντα μίας εταιρίας, μιας και θα έχω κάποιες κοινωνικές υποχρεώσεις αυτές τις ημέρες, και οι απαντήσεις ήταν θετικές. Ρώτησα επίσης ποιες εταιρίες θέλετε να δείτε, αλλά δυστυχώς δεν έχω προϊόντα για ένα full μακιγιάζ από όλες τις εταιρίες, οπότε μία γλυκιά κοπέλα μου είπε να ξεκινήσω με τις εταιρίες που θα πραγματοποιήσω ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ και στη συνέχεια βλέπουμε. Φυσικά, υπήρξαν κάποιες προτάσεις, αλλά σίγουρα θέλω να μάθω ποιες εταιρίες θέλετε κι εσείς να δείτε...

    Η πρώτη εταιρία που επέλεξα ήταν του Κορρέ, πρώτον γιατί είναι ελληνική, δεύτερον γιατί μπορούμε να βρούμε σε πολύ προσιτές τιμές τα προϊόντα του online και τρίτον γιατί είναι φαρμακευτική εταιρία που πολλές εμπιστευόμαστε. Τα χρώματα που επέλεξα μπορούν να φορεθούν χειμώνα - καλοκαίρι, κι υπάρχουν στη συλλογή μου νέα προϊόντα της εταιρίας από την καλοκαιρινή τους σειρά εάν δεν κάνω λάθος που μπορείτε να δείτε πως "γράφουν". Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!


    Στο πρόσωπο χρησιμοποίησα: Wild Rose CC cream medium shade, Wild Rose Concealer WRC2, Stick Blush Natural, 01 Sunny Pink Bronzer, Zea Mays powder blush 22 purple.


    Στα μάτια χρησιμοποίησα: Twist Eyeshadow pink - gold, eyeshadow 77 purple, Eyeliner pencil Metallic Brown 3, Black Volcanic Minerals mascara 3D volume


    Στα φρύδια χρησιμοποίησα: Twist Eyeshadow black. Στα χείλη χρησιμοποίησα: cotton seed oil longlasting lip liner 02 neutral dark, Morello creamy lipstick 21 Vivid Pink, Cherry lipgloss 32 Beige Pink.


    Παρακάτω βλέπετε το αποτέλεσμα κι ελπίζω να διακρίνονται καλά τα χρώματα. Επίσης να σας πω ότι μόλις τελείωσα τα προϊόντα Jurlique για ευαίσθητο δέρμα, η ακμή μου επιδεινώθηκε, πιθανότερο είναι ότι φταίει ο καύσωνας και ο ιδρώτας, γι' αυτό τράβηξα τις φωτογραφίες από την πλευρά όπου έχω σπυράκια για να δείτε την καλυπτικότητα που έχει η CC cream.



    Πείτε μου την γνώμη σας κι αν σας αρέσει η ιδέα του one brand tutorial, ώστε να συνεχίσω να το κάνω.... Επίσης δώστε μου προτάσεις για είδος μακιγιάζ ή εταιρία, ακόμη για ένα συγκεκριμένο προϊόν που ενδιαφέρεστε και γνωρίζετε ότι το έχω, για να δημιουργήσω κάτι αντίστοιχο. Σας φιλώ κι εύχομαι να περνάτε όμορφα!!

                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers