Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Make Up of the Day (διακριτικό)

    Τι κάνετε όμορφες;;;; Άλλο ένα makeup of the day σας έχω σήμερα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα χρόνο να βαφτώ, οπότε έδωσα περισσότερη ένταση στα χείλη και στα ζυγωματικά. Ο λόγος όμως που θέλω να σας δείξω το μακιγιάζ μου είναι για μία νέα βάση που χρησιμοποίησα πρώτη φορά σε δείγμα. Κάλυψε τις κοκκινίλες του προσώπου μου, και ταίριαξε στην απόχρωση της επιδερμίδας μου εκπληκτικά καλά. Ας δούμε όμως τα προϊόντα που χρησιμοποίησα...

   Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα: prime fx - beauty uk, CC cream - Youth Lab, Multi Colour compact powder 010 Rose Beige- Catrice, Face contour kit medium -Sleek και Natural powder blush Sassy Salmon - benecos. Για τα φρύδια χρησιμοποίησα το Eyebrow 103 - Golden Rose και Eyebrow filler - Catrice. Τέλος, στα χείλη χρησιμοποίησα: Baby Berry - jordana και Guava lipstick Natural purple 25 - Korres.


   Βλέπετε το αποτέλεσμα στην φωτογραφία παρακάτω. Δεν δείχνει το χρώμα του ρουζ σωστά. H CC cream αφήνει ματ τελείωμα, εγώ προληπτικά χρησιμοποίησα πούδρα, κι όπως βλέπετε έχει καλύψει τις κοκκινίλες σαν να μην υπήρχαν. Μήπως την έχετε δοκιμάσει;;; Πως σας φαίνεται;;;


   Περιμένω τα σχόλια σας με ποια προϊόντα έχετε χρησιμοποιήσει, εάν σας αρέσει το αποτέλεσμα και φυσικά τις προτάσεις για επερχόμενα posts. Φιλιά πολλάαααααααα!!!

                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers