Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

March empties 2015



 Καλό μήνα με υγεία εύχομαι!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά, να περνάτε όμορφα κι ο Απρίλιος να σας προσφέρει ότι ποθείτε. Σήμερα θα σας δείξω τα προϊόντα που τελείωσα τον μήνα Μάρτιο, καθώς επίσης θα σας πω την άποψη μου για το κάθε προϊόν, εάν μου άρεσε ή όχι και γιατί.

    Θα ξεκινήσω πρώτα με τα προϊόντα μακιγιάζ που τελείωσα. Τελείωσα το μολύβι φρυδιών της Sleek στην απόχρωση dark. Διήρκησε πάρα πολύ καιρό, παρόλο που ήταν μηχανικό μολύβι. Είχε έντονο αποτέλεσμα στα φρύδια με ένα πέρασμα μόνο, αλλά εγώ προτιμούσα να σταθεροποιώ τα φρύδια μου με gel και από πάνω να βάλω το μολύβι ελαφρά για να μην γίνονται πολύ σκούρα. Είχε διάρκεια μέχρι να το αφαιρέσω εγώ, είτε ίδρωνα είτε έτριβα καταλάθως τα φρύδια μου, δεν πήγαινε το χρώμα πουθενά. Από μία παραγγελία που είχα κάνει στην elf είχα πάρει μία βάση ματιών. Είχα γράψει review εδώ, δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο, κι άφηνε τα βλέφαρα μου ξηρά. Τελείωσα τα μαντηλάκια του Κορρέ με ρόδι. Δεν μου άρεσαν για ντεμακιγιάζ διότι είναι νωπά και δεν αφαιρούσαν εύκολα την βάση. Δεν μιλάω φυσικά για μακιγιάζ αδιάβροχο, γιατί δεν αφαιρεί τίποτα. Τα χρησιμοποιούσα μόνο για να καθαρίζω τα χέρια μου κατά τη διάρκεια του μακιγιάζ, ή όταν λερωνόντουσαν τα μπουφάν μου τα καθάριζα με τα συγκεκριμένα μαντιλάκια. Δεν θα τα ξαναπάρω και δεν τα προτείνω. Έφτασα στο τέλος του το δείγμα αντηλιακού της Apivita με λεβάντα και πρόπολη για λιπαρό δέρμα. Μου άρεσε πολύ για αυτή την εποχή. Άφηνε το δέρμα ματ, προστάτευε το δέρμα από τις ακτίνες του ήλιου και μπορούσα να κάνω το μακιγιάζ μου αμέσως. Το καλοκαίρι με τις πολλές ζέστες δεν μου άρεσε τόσο γιατί μου φαινόταν βαρύ για το πρόσωπο μου, όμως αυτό το διάστημα το λάτρεψα. Μου είχαν στείλει μαζί με μία παραγγελία μου ένα δειγματάκι από Dr. Lips ένα balm χειλιών, όμως μου φάνηκε τόσο βαρύ στα χείλη, δεν ενυδάτωνε τα χείλη μου, αντίθετα τα ένιωθα πιο ξηρά. Ήταν σε πολύ παχύρρευστη μορφή που χρειαζόμουν ελάχιστη ποσότητα για τα χείλη μου. Δεν μου άρεσε καθόλου. Τέλος, θα πετάξω το μανό για σχέδια από Evelyn, γιατί ενώ κάνει σχέδια μια χαρά, αργεί να στεγνώσει με αποτέλεσμα να χαλάνε τα σχέδια που δημιουργώ.


     Στη συνέχεια θα περάσουμε στα προϊόντα μαλλιών που έφτασα στο τέλος τους. Τελείωσα το λαδάκι από L'oreal Elvive για βαμμένα μαλλιά. Μου άρεσε πάρα πολύ! Ενυδάτωνε τα μαλλιά μου, δεν τα φρίζαρε καθόλου, δεν τα βάρυνε και δημιουργούσε/ κρατούσε το σχήμα της μπούκλας για μέρες. Τελείωσα πέντε μάσκες της Avon. Η πρώτη είναι με μέλι της σειράς naturals και δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν έκανε ούτε ενυδάτωση στα μαλλιά μου. Το μόνο καλό που πρόσφερε σε εμένα ήταν το άρωμα της. Στη συνέχεια τελείωσα δύο μάσκες Amazonian Treasures, οι οποίες με άφησαν αδιάφορη! Άφηναν ελαφρώς απαλά τα μαλλιά μου, αλλά δεν τα βοηθούσε να ξεμπλεχτούν , και στα σημεία όπου ήταν πολύ μπερδεμένα παρέμεναν ξηρά. Τέλος,  τελείωσα δύο μάσκες από τις αγαπημένες μου της Avon, πάλι από την σειρά naturals, με χαμομήλι. Αφήνει τα μαλλιά μου ενυδατωμένα, απαλά, με ωραίο άρωμα, αλλά δεν τα βοηθάει να ξεμπλέκονται με ένα πέρασμα της βούρτσας. Όμως κάνει το χτένισμα υποφερτό και πιο γρήγορο.


     Για την ενυδάτωσης του προσώπου μου χρησιμοποίησα κάποια δείγματα. Το πρώτο που τελείωσα είναι η nourish argan skin renew, όπου την λάτρεψα. Έχει έντονο άρωμα, αλλά μυρίζει διακριτικά κι απροσδιόριστα. Σίγουρα μου θυμίζει βότανα. Είναι πολύ παχύρευστη, αλλά απλώνεται υπέροχα στο πρόσωπο, απορροφάται αμέσως και αφήνει το δέρμα τελείως ματ. Είναι μία κρέμα που αξίζει να αγοράσω, όμως η τιμή της είναι απαγορευτική και  είναι το μόνο αρνητικό της. Άλλο ένα δείγμα που τελείωσα είναι η κρέμα προσώπου Purifying της Urban Veda. Είναι ενυδατική, απορροφάται αμέσως κι αφήνει το πρόσωπο απαλό. Κρατούσε την λιπαρότητα μακριά για ώρες εάν δεν βαφόμουν, κι επίσης έκανε το πρόσωπο μου να φαίνεται ενιαίο, χωρίς να φαίνονται έντονα οι εξοχές των σπυριών. Υπέροχη κι αυτή η κρέμα, αν είναι οικονομική θα την αναζητήσω. Τελείωσα ένα ορό από Avon για λάμψη. Χρησιμοποιούσα πέρυσι έναν αντίστοιχο ορό και είχε αφήσει πεντακάθαρο το πρόσωπο μου με την βοήθεια της κρέμας του Κορρέ. Φέτος τον χρησιμοποιούσα όποτε το σκεφτόμουν, οπότε δεν είδα κάτι το τρομερό. Είναι σε gel μορφή, όπως η αντηλιακή sun screen velvet της Frezyderm. Δίνει ενυδάτωση στο πρόσωπο και απορροφάται σχετικά γρήγορα. Εάν με ρωτούσατε πέρυσι, θα σας έλεγα ότι αξίζει να τον δοκιμάσετε. Φέτος, δεν μπορώ να πω με σιγουριά εάν με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη. Τέλος, τελείωσα την κρέμα ματιών Eye Balm της Frezyderm. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι ότι δεν εμφάνισα κάποια ξηρότητα όσο την χρησιμοποιούσα, όμως λίγες ημέρες πριν την τελειώσω, χρησιμοποίησα την βάση σκιών της elf και μου προκάλεσε ξηρότητα στο βλέφαρο, κι όταν έβαλα το eye balm δεν πρόσφερε καταπραϋντική ενυδάτωση. Δεν ξέρω εάν καταλαβαίνετε την διαφορά. Έμεινα ευχαρτιστημένη για καθημερινή  χρήση, όμως δεν θεωρώ ότι είναι κατάλληλη για επούλωση.


     Τελείωσα επίσης δύο μάσκες προσώπου. Η μία είναι η μάσκα αναζωογόνησης για ξεκούραστη όψη με καρπούζι από τον Κορρέ. Θα δείτε περισσότερα εδώ. Τελείωσα από την ίδια σειρά του Κορρέ το scrub βαθιάς απολέπισης με σταφύλι. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Τελείωσα επίσης την λατρεμένη μου μάσκα νύχτας με άγριο τριαντάφυλλο από τον Κορρέ. Έπρεπε να ήταν στα αγαπημένα Μαρτίου, αλλά δυστυχώς ξέχασα να την συμπεριλάβω! Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ.


     Δύο καθαριστικά έφτασαν στο τέλος τους. Το ένα είναι το ac-norm active foam plus της Frezyderm. Σας έχω πει ήδη πόσο μου άρεσε αυτό το προϊόν και σας λέω περισσότερα εδώ. Τελείωσα το διφασικό νεράκι της Garnier για μάτια και χείλη. Είναι το αγαπημένο μου προϊόν ντεμακιγιάζ για τα μάτια, διότι δεν τα τσούζει και αφαιρεί το μακιγιάζ, ακόμη κι αδιάβροχο, χωρίς τρίψιμο.


    Τελείωσα δύο υγρά φακών. Το ένα είναι το Aqua Soft, το οποίο είναι από τα αγαπημένα μου. Ενυδατώνει τους φακούς, απομακρύνει τα μικρόβια και μπορεί να χρησιμοποιηθεί απευθείας ο φακός μετά την χρήση του διαλύματος. Το δεύτερο είναι το Opti-Free Express, το οποίο δεν με ξετρέλανε. Ένιωθα ότι στέγνωνε τα μάτια μου και οι φακοί με έκοβαν πολύ συχνά. Το είχα πάρει επειδή ήταν οικονομικό, όμως δεν θα το ξαναπροτιμήσω.


    Δύο προϊόντα κατά της κακοσμίας που τελείωσα είναι το αποσμητικό Noxzema. Το λάτρεψα απλά. Όταν το φορούσα δεν χρειαζόταν να φοράω άρωμα. Μύριζε το σώμα μου υπέροχα από το άρωμα του αποσμητικού. Επίσης, η κακοσμία ήταν πολύ μακριά από εμένα παρόλο που ίδρωνα. Είναι σε κρεμώδη μορφή, απορροφάται σχετικά γρήγορα, ανάλογα την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσω. Όμως, έχει αλουμίνιο μέσα και είναι ο λόγος που δεν θα το ξαναπάρω. Η αλήθεια είναι ότι όποτε πηγαίνω στο super market το αναζητώ, όμως αποφεύγω να το αγοράσω. Ίσως το αποκτήσω ξανά τους καλοκαιρινούς μήνες. Επιτέλους τελείωσα ένα άρωμα. Έχω τόσα αρώματα/κολόνιες που θέλω να τελειώσω κάποια για να αγοράσω καινούρια. Είναι η Far Away της Avon. Μυρίζει έντονα, βαριά θα έλεγα για το καλοκαίρι. Όμως η μυρωδιά του έμενε αρκετές ώρες επάνω μου, ενώ στα ρούχα μύριζε ελαφρώς και την επόμενη ημέρα.


     Στα αγαπημένα Φεβρουαρίου σας είχα δείξει από I Love το αφρόλουτρο Rasberry & Blackberry. Μυρίζει υπέροχα, έκανε πλούσιο αφρό και γενικά η ώρα του μπάνιου μου ήταν ένα ευχάριστο ταξίδι. Σκέφτομαι να πάρω σε body mist τη συγκεκριμένη μυρωδιά. Εσείς τι λέτε;;; Το έχετε δοκιμάσει;;; Φυσικά τελείωσα ακόμη ένα αφρόλουτρο,  πολύ δύσκολα όμως, από benecos το shower gel. Δεν μου άρεσε η υφή του, δεν μου άρεσε το άρωμα του, δεν μου άρεσε η ελάχιστη σαπουνάδα που κάνει. Ειλικρινά δυσκολεύτηκα πολύ να το τελειώσω. Είχα στο μπάνιο μου άλλα δύο αφρόλουτρα να χρησιμοποιώ κι αυτό το είχα παρατήσει.


     Μετά το μπάνιο μου όμως, χρησιμοποιούσα πάντα κρέμα σώματος. Σπάνια παραμελώ την ενυδάτωση του σώματος μου, γι' αυτό βλέπετε ότι σε ένα μόλις μήνα τελείωσα τόσες κρέμες σώματος. Τελείωσα ένα λατρεμένο άρωμα πάλι από I Love, strawberry & cream. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Τελείωσα επίσης την κρέμα σώματος της sostar με shea butter. Δεν μου άρεσε, γιατί παρόλο που λέει ότι μυρίζει βούτυρο κακάο, εμένα μου μύριζε περισσότερο σαν λάδι. Δεν ξέρω γιατί, όμως μύριζε αρκετά βαριά. Απλωνόταν εύκολα , η υφή του ήταν προς το λεπτόρρευστο, χωρίς να είναι πολύ υγρή, έως καθόλου θα έλεγα. Δεν απορροφούνταν από το δέρμα γρήγορα, ήθελε σίγουρα 5 λεπτά, ίσως και περισσότερο για πλήρη απορρόφηση. Ευτυχώς δεν μύριζε στο δέρμα μου πολύ ώρα και η ενυδάτωση που πρόσφερε ήταν πολύ μέτρια. Δεν νομίζω να δοκιμάσω κάτι αντίστοιχο της εταιρίας. Δυστυχώς δεν μου άρεσε. Ένα μικρό body butter από Aloe plus έφτασε στο τέλος του. Είναι το άρωμα Velvet. Το συγκεκριμένο άρωμα με χαλαρώνει απλά. Έχω γράψει για αυτό το προϊόν εδώ, καθώς και για το αφρόλουτρο του. Τέλος, χρησιμοποίησα μία κρέμα σώματος από τον Κορρέ με λεμόνι. Εάν σας αρέσουν οι ξινές μυρωδιές θα το λατρέψετε. Είχε έντονη την οξύτητα του λεμονιού, αλλά μυρίζει ευχάριστα και δροσερά. Απλώνεται πανεύκολα στο δέρμα, απορροφάται γρήγορα, αλλά δεν διαρκεί το άρωμα του για πολύ. Στο μέλλον θα δοκιμάσω άλλα αρώματα.


     Αυτό ήταν το empties post για τον Μάρτιο. Πείτε μου ποια προϊόντα έχετε δοκιμάσει εσείς, εάν τα φτάσατε μέχρι τέλους, εάν σας άρεσαν και γιατί. Καλό μήνα σας εύχομαι με υγεία και αγάπη! Φιλιά πολλά!!

                                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers