Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Haul online pharmacies

      Πόσο λατρεύω τις εκπτώσεις!!!! Μόνο που συνεχώς ψωνίζω και στεναχωριέμαι.... Στο τέλος δεν μου μένει τίποτα και δεν έχω να ξοδέψω για τίποτα. Σήμερα λοιπόν, θα σας δείξω αγορές από online φαρμακεία, όπου βρήκα προσφορές και θεώρησα μία καλή ευκαιρία για δώρα είτε σε εμένα, είτε σε φίλους και γνωστούς.

      Το πρώτο φαρμακείο όπου έκανα παραγγελία είναι το pharmavel.com. Ήδη σας μίλησα γι'αυτό το φαρμακείο μιας και μου έστειλε για εσάς το ξηρό λάδι της Nuxe. Δεν έχει ακόμη μεγάλη ποικιλία, αλλά βρήκα σε καλές τιμές προϊόντα μακιγιάζ Κορρέ και τα πήρα.

      Πήρα δύο Twist lipsticks στις αποχρώσεις Dramatic και Passion από τη σειρά Rasberry. Είναι τόσο ενυδατικά, αλλά όχι σταθερά. Πάντα χρησιμοποιώ lip liner ή κάποιο άλλο κραγιόν για μεγαλύτερη διάρκεια. Το πρώτο κοστίζει 8,83€ ενώ το δεύτερο κοστίζει 8,14€ .



      Επέλεξα να δοκιμάσω και δύο longlasting Lip liners στις αποχρώσεις 01 neutral light και 02 neutral dark από τη νέα σειρά. Είναι αρκετά μαλακά και μπορούν να φορεθούν και μόνα τους. Το καθένα κοστίζει 4,80€. Επέλεξα επίσης ένα μολύβι ματιών mineral longlasting στην απόχρωση 08 blue. Υπέροχη απόχρωση και τέλεια υφή. Κοστίζει 5,30€.



     Τέλος, πήρα το concealer άγριο τριαντάφυλλο στην απόχρωση WRC2. Είναι σε μορφή στυλό και γυρνάς το κάτω μέρος του προϊόντος για να βγει το concealer. Είναι αρκετά ενυδατικό και δεν κάθεται στις λεπτές γραμμές. Βέβαια το χρησιμοποίησα ελάχιστα και για λίγες ώρες, όμως θα σας πω νεότερα στο μέλλον. Κοστίζει 8,28€.


     Έπειτα, επισκέφτηκα το pharmacyMegastore γιατί ήθελα να πάρω την βούρτσα Dessatta και ήταν το μόνο online shop που τη βρήκα τόσο οικονομική. Κοστίζει 10€ και μπορείτε να τη βρείτε σε δύο μεγέθη, κανονικό και mini. Εγώ επειδή ήθελα να την κάνω δώρο στην ανιψιά μου πήρα τη mini, όμως παραήταν μικρή και τελικά πήρα τη μεγάλη. Επικοινώνησα μαζί τους και μπορώ να πω ότι ήταν εξυπηρετικότατοι κ ενδιαφέρθηκαν απευθείας να βοηθήσουν παρόλο που είχαν κάποια εκδήλωση στο κατάστημα τους.

     Στην φωτογραφία παρακάτω θα δείτε την μικρή Dessata, απλά να πάρετε μία γεύση για το μέγεθος της. Επίσης, να σας πω ότι και η μεγάλη βούρτσα κοστίζει ακριβώς την ίδια τιμή. Σίγουρα θα πάρω άλλη μία για εμένα. Το mini μέγεθος έχει και καπάκι ώστε να προστατεύει τα δοντάκια, είναι ιδανική για την τσάντα μας, ακόμη και ταξίδια.



      Έπειτα πήρα ένα σετ από τη Roc με ενυδατική κρέμα για κανονικές/ λιπαρές επιδερμίδες με Spf 15 στα 50ml. Υπόσχεται ότι χαρίζει λαμπερή, νεανική όψη και μειώνει τις λεπτές γραμμές. Και το δώρο είναι ο αφρός καθαρισμού στα 150ml. Κόστιζαν 12,50€.


     Πήρα από Nuxe το καθαριστικό προσώπου Reve de Miel με μέλι και ηλίανθο. Είναι στα 200ml και έχει αντλία. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό και άκρως βολικό. Κοστίζει μόνο 7,40€.


     Και τέλος, είχε σε προσφορά στα 5,50€ δύο lip balms της Apivita. Πλέον δεν υπάρχει αυτή η προσφορά, αλλά άξιζε.


      Ακόμη έχει πολλές προσφορές που συμφέρουν και αξίζει να τους ρίξετε μια ματιά. Να σας πω και το καλύτερο;;; Για αγορές άνω των 20€ έχει δωρεάν μεταφορικά!

      Επόμενες αγορές έγιναν από το γνωστό πλέον φαρμακείο ofarmakopoiosmou.gr. Έχει πολλά πακέτα σε travel size  όπου μπορεί κάποιος να τα αποκτήσει επειδή ταξιδεύει πολύ ή για να δοκιμάσει νέα προϊόντα. Εγώ επέλεξα το δεύτερο, μιας και προτιμώ να δοκιμάσω κάτι και εάν μου αρέσει να το αποκτήσω σε κανονικό μέγεθος, παρά να πάρω κάτι εξαρχής σε κανονικό μέγεθος και να μην μου αρέσει στο τέλος.

     Πήρα το πακέτο της Lierac με δύο προϊόντα κατά των ατελειών. Περιέχει μία κρέμα για χρήση πρωί και βράδυ, και ένα διάλυμα μόνο για βραδινή χρήση. Επειδή άρχισε να φουντώνει πάλι το πρόσωπο μου, δεν ξεκίνησα την χρήση των προϊόντων αυτών γιατί δεν γράφει πουθενά για σπυράκια. Λέει μόνο για σύσφιξη και καθαριότητα των πόρων, μείωση των μαύρων στιγμάτων. Η ποσότητα τους είναι 15ml το διάλυμα και 10ml η κρέμα. Η τιμή τους είναι 4,20€.


      Πήρα κι ένα σετάκι από Darphin, όπου περιείχε και νεσεσέρ, έτοιμο για ταξίδι δηλαδή. Περιέχει νερό micellar 50ml, serum 5ml, γαλάκτωμα 15ml και κρέμα ματιών 5ml. Κοστίζει 7,90€, αρκετά ακριβό για τόσο μικρές ποσότητες, όμως ελπίζω να μην με απογοητεύσουν.



    Ο οδοντίατρος μου μου πρότεινε να χρησιμοποιώ οδοντόβουρτσα της εταιρίας Elgydium το μέγεθος medium. Βρήκα λοιπόν σε προσφορά τις δύο οδοντόβουρτσες στα 5,80€. Ήδη χρησιμοποιώ τη μία και μπορώ να πω ότι είναι μαλακές και καθαρίζουν αρκετά καλά τα δόντια.


    Έπειτα πήρα το ξηρό λάδι της Nuxe στα 50ml. Πόσο καιρό ήθελα να το πάρω;;; Όμως βρήκα την ευκαιρία τώρα που κόστιζε μόνο 13,18€. Μην ξεχνάτε όμως ότι μπορεί μία από εσάς να κερδίσει ένα τέτοιο λάδι εάν λάβετε μέρος στον διαγωνισμό εδώ.


    Πήρα επίσης σε μικρό μέγεθος το bioderma  στην πράσινη συσκευασία, όπου είναι για λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ περισσότερο από αυτό με το κόκκινο καπάκι που δεν μου άρεσε καθόλου.


    Τον τελευταίο καιρό,έχω πάθει μια ψύχωση με τα lip balms. Παρόλο που πήρα παραπάνω δύο και παλιότερα άλλα πόσα, πήρα ακόμη τρία από διαφορετικές εταιρίες. Το ένα είναι από Apivita με μέλι, κερί μέλισσας και λάδι ελιάς. Η τιμή του είναι 2,88€. Το επόμενο είναι Vichy το Aqualia Thermal. Κοστίζει 3,57€. Και τέλος, πήρα από Nuxe το Reve de Miel Stick. Κοστίζει 4,07€.


     Πήρα και το στοματικό διάλυμα της Apivita με δυόσμο και πρόπολη, επειδή το βρήκα πολύ οικονομικά. Το είχα δοκιμάσει παλιότερα και είχα σχετικά καλές εντυπώσεις. Η τιμή του είναι 4,75€.


     Τέλος να σας πω το λόγο της παραγγελίας μου. Βρήκα την κρέμα της Apivita Bee Radiant στην τιμή των 21,60€ και μαζί έδιναν δώρα άνω των 12€, αφρό καθαρισμού με λεβάντα και ελιά στα 75ml, lip balm της Apivita με πρόπολη και ελιά, μάσκα προσώπου με αλόη για ενυδάτωση, και κάποια άλλα προϊόντα- δείγματα. Όμως εμένα μου έβαλαν σε μία σακουλίτσα Apivita τον αφρό καθαρισμού και το lip balm και σε ένα κουτί ξέχωρα είχαν άλλα δείγματα. Όχι όμως αυτά που δείχνουν στο site, αλλά δεν με ενόχλησε. Μου έστειλαν λοιπόν μία μάσκα με βασιλικό πολτό, τρία δείγματα Queen bee, serum της ίδιας σειράς με την κρέμα bee radiant, δύο δείγματα για τα μαλλιά propoline με εσπεριδοειδή και ακόμη ένα Lip balm πάλι με πρόπολη.




      Εκτός όμως από αυτά που ήταν στην παραγγελία μου, μου έστειλαν δύο δείγματα Olivia, σαμπουάν και αφρόλουτρο και ένα θερμαντικό gel για μυϊκούς πόνους, κούραση κλπ.



      Η τελευταία παραγγελία έγινε από το Z-pharm και τα παρέλαβα σήμερα το πρωί. Ο λόγος της παραγγελίας ήταν ένα σετ κρέμα ημέρας και νύχτας με άγριο τριαντάφυλλο του Κορρέ. Η κρέμα νύχτας χρησιμοποιείται ως μάσκα ύπνου και ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάτι τέτοιο. Η τιμή τους είναι 15,20€.



      Επόμενο που πήρα, είναι ένα Lip conditioner και κρέμα χεριών από Caudalie με άρωμα τριαντάφυλλο. Χρησιμοποίησα ήδη την κρέμα χεριών, γιατί τα χέρια μου είναι σκασμένα και ήθελα να δω τη δράση της, και θα σας πω μόνο ότι είναι εκπληκτική! Πρώτον, δεν έτσουζε καθόλου στα σκασίματα. Δεύτερον, άφησε μαλακά τα χέρια μου και ενυδατωμένα. Και τρίτον, απορροφήθηκε αμέσως χωρίς να αφήσει λιπαρότητα στα χέρια. Απλά υπέροχη. Αυτό το σετ κόστισε 5,90€.




     Και τέλος, πήρα μία μάσκα με πορτοκάλι από Apivita για αναζωογόνηση. Έχω δοκιμάσει ή έστω αγοράσει όλες τις μάσκες της Apivita κι επειδή είναι η πρώτη φορά που είδα τη συγκεκριμένη, κατευθείαν την έβαλα στο καλάθι μου. Κοστίζει 2,24€.


     Επίσης, το κατάστημα μου έστειλε εκτός από τις ευχές του, δείγματα κι ένα υπέροχο γούρι με ρόδια. Η τελειότερη και πιο γλυκιά κίνηση που έγινε μέχρι τώρα σε online παραγγελίες αυτής της περιόδου.



     Αυτά τα προϊόντα επέλεξα να με συνοδεύσουν  το 2015. Ελπίζω να βρείτε κάτι που να σας αρέσει ή να βρήκατε την τιμή δελεαστική. Όπως καταλαβαίνετε σας περιμένουν πολλά reviews που θα ξεκινήσουν μόλις μπει η νέα χρονιά. Έχω άλλο ένα post με αγορές και θα συνεχίσω με empties και φυσικά τα αγαπημένα του μήνα. Μέχρι τότε, σας εύχομαι να περνάτε όμορφα και ξένοιαστα. Φιλιά πολλά,

                                                               Κωνσταντίνα

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers