Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Collective haul (dome.gr - femme fatale & Ελιξίριο)

      Μία ημέρα κοντύτερα για τα Χριστούγεννα και ο καιρός εδώ γίνεται πιο κρύος!! Χαίρομαι αφάνταστα αυτές τις ημέρες λόγω εορτών, μπιχλημπιδιών, των παιδιών με τα κάλαντα καθώς και τα φωτάκια που φωτίζουν σχεδόν όλη μέρα. Ήδη έχουμε ψωνίσει τα δώρα μας για τα αγαπημένα μας πρόσωπα και περιμένουν κάτω από το δέντρο!! Πάμε στα δικά μας όμως!!

     Όπως σας είπα και σε προηγούμενες αναρτήσεις με αγορές, θέλω να σας δείξω όλες τις αγορές που έχω κάνει πριν το 2015. Με τη νέα χρονιά θα ξεκινήσω να σας λέω τις απόψεις μου για όλα. Ήδη έχω αρκετά που περιμένουν! Σήμερα θα σας δείξω κάποιες μικρές αγορές που έκανα από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Νοέμβριο. Ο λόγος που καθυστέρησαν τόσο είναι ότι ήθελα να κάνω και review μαζί με τις αγορές, όμως αποφάσισα ότι καλύτερα να αφιερώσω ξεχωριστά post για το καθένα.

    Η πρώτη παραγγελία που περίμενε υπομονετικά στο αρχείο μου για να την δείτε είναι από dome.gr. Πήρα 4 πραγματάκια μόνο, αν και θα ήθελα περισσότερα... Αρκέστηκα σε δύο κραγιόν, το ένα το έχω δείξει ήδη σε αγαπημένα μου (και υποσχέθηκα αναλυτικό review για αυτά, το οποίο θα το δείτε τον Ιανουάριο, ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ!!!). Είναι  το No 4 tango από τη matte σειρά και το No 17 plumalicious από την ενυδατική τους σειρά.


   Επόμενη αγορά ήταν το bronzing powder "Shimmer box no1- bronze". Στην ουσία  μπορεί να χρησιμοποιηθεί το κάθε χρώμα ξεχωριστά  είτε σαν σκιά, είτε σαν highlighter ή κάνουμε μίξη των χρωμάτων και τα χρησιμοποιούμε μαζί. Να σας πω την αλήθεια, δεν μου πολυάρεσε γιατί έχει τεράστια κομμάτια glitter, αλλά θα σας μιλήσω αναλυτικότερα στο μέλλον.


   Τέλος, επειδή έχω ανοιχτούς πόρους στη μύτη και δεν μου αρέσει όταν φαίνονται έντονα, πήρα να δοκιμάσω τη βάση της beauty uk. Είναι η πρώτη βάση που δοκιμάζω όποτε δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Όμως είναι αρκετά καλή.


    Η επόμενη παραγγελία μου  από το femme fatale ήταν λόγω των πινέλων Real Techniques. Πήρα ένα σετ 3 πινέλων για foundation, eyeshadow, powder και πήρα και 2 μονά πινέλα, το ένα είναι setting brush για πούδρα, highlighter κλπ, και πήρα κι ένα πινέλο γωνιακό για foundation. Και για αυτά θα σας κάνω review. Και τέλος, πήρα να δοκιμάσω μια πούδρα από Max Factor cream puff No 13 Nouveau Beige (Θα τα βρείτε εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ.)


   Και η τελευταία μου παραγγελία που είναι και η πιο πρόσφατη σχετικά, είναι από το Αρωματοπωλείο "Ελιξίριο ομορφιάς". Ο λόγος της παραγγελίας μου ήταν το άρωμα απομίμησης της Chanel Eau Tendre στα 100ml. Να σας πω την αλήθεια, είχα το γνήσιο άρωμα και δεν είναι ακριβής απομίμηση. Θα έλεγα ότι είναι κοντά, όμως γλυκίζει περισσότερο από ότι η γνήσια. Πήρα και το άρωμα τύπου της Lancome La vie est belle στα 50ml. Δεν έχω μυρίσει το γνήσιο, όμως σε σύγκριση του beauty Town που μύρισα, είναι διαφορετικές οι μυρωδιές. Πάντως μου αρέσει πολύ και ήδη το έχω φτάσει  μέχρι τη μέση. (Θα τις βρείτε εδώ κι εδώ.) Πήρα όμως και λαδάκια για διάφορες χρήσεις. Jojoba oil, εγώ το πήρα για τα ξηρά μαλλιά. Coconut oil, το πήρα για χρήση αντί οδοντόκρεμας. Και Καστορέλαιο, το πήρα για τις βλεφαρίδες, αλλά και για τις κρεατοελιές. Εάν σας ενδιαφέρει, μπορώ να σας κάνω ένα post με όσες πληροφορίες και χρήσεις έχω βρει. (Θα τα βρείτε εδώ, εδώ και εδώ.)



   Συγχωρήστε με για τις συνεχείς αγορές που βλέπετε! Υπομονή, με τη νέα χρονιά θα βλέπετε μόνο reviews. Πείτε μου τι έχετε δοκιμάσει και εάν σας ενδιαφέρει να μαζέψω πληροφορίες χρήσεις των ελαίων. Πιστεύω ότι κάποια από αυτά θα μπορέσετε να τα κάνετε δωράκι για τις ημέρες που έρχονται. Πείτε μου εάν σας έδωσα ιδέες. Μέχρι το επόμενο post σας εύχομαι να περνάτε υπέροχα όμορφες! Φιλιά πολλά,

                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers