Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

review SteamCream


     Κάθε λίγο και λιγάκι, βγαίνουν νέα προϊόντα που τρέχουμε να τα αποκτήσουμε σαν τρελές... Πάντα είμαστε ανυπόμονες και μας πιάνει η μανία εξερεύνησης. Εάν τα δοκιμάσουμε και μας αρέσουν δε... είμαστε απόλυτα ικανοποιημένες που τα αποκτήσαμε πρώτες..... Ποια θέλει άλλωστε να μένει πίσω;;;;;

       Πριν λίγο καιρό, ήρθαν στην Ελλάδα οι SteamCream, είναι στην ουσία πολυχρηστικές κρέμες όπου ενυδατώνουν το πρόσωπο, το σώμα και τα χέρια. Περιέχει φυσικά συστατικά: jojoba oil, almond oil, orange flower water, glycerine, chamomile blue oil, κλπ. Όμως, όλα τα φυσικά προϊόντα για να μπορέσουν να διατηρηθούν κάποιους μήνες περιέχουν και κάποιες χημικές ουσίες. Η συγκεκριμένη κρέμα έχει: propylparaben, cetearyl alcohol, methylparabel & perfume. Σε κάποια από τα parabens διευκρινίζει ότι εμφανίζονται φυσικά σε αιθέρια έλαια.

      Οι SteamCreams εμφανίστηκαν στο εξωτερικό, και πιο συγκεκριμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία. Έχουν κερδίσει δύο βραβεία από ότι γράφει στο site και υπόσχονται ότι η κρέμα είναι υπέρ-ενυδατική, απορροφάται άμεσα και αναζωογονεί το δέρμα αμέσως. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες καθώς και τις συσκευασίες τους στην ιστοσελίδα που έχουν εδώ.


      Η κάθε κρέμα είναι limited edition όχι γιατί αλλάζει η σύσταση της, αλλά επειδή αλλάζει η συσκευασία της. Η εταιρία συνέχεια δημιουργεί νέα σχέδια, οπότε μόλις το κάθε σχέδιο κουτιού εξαντληθεί δεν επανέρχεται (από όσο ξέρω τουλάχιστον). Η συσκευασία είναι τσίγκινη, η οποία μετά το τέλος της κρέμας θα διακοσμεί το boudouir μας και θα αποθηκεύει μικρά κοσμήματα ή ότι άλλο θελήσουμε.

     Σε κάθε συσκευασία θα βρείτε ημερομηνία λήξης στον πάτο της και συνήθως έχει 1-2 χρόνια περιθώριο (συγκριτικά με όσες έχω πάρει). Η ημερομηνία λήξης όμως ισχύει όσο η κρέμα δεν έχει ανοιχτεί. Μόλις την ανοίξετε έχετε περιθώριο να την καταναλώσετε 6 μήνες. Οι συγκεκριμένες κρέμες δεν είναι μέσα σε κουτί όταν τις παρέλαβα, όμως έχουν ταινία ασφαλείας γύρω από το καπάκι.

     Όσον αφορά τώρα την κρέμα.... Μόλις άνοιξα το καπάκι, αμέσως μύρισε πολύ έντονα και βαριά όλα τα βότανα που χρησιμοποίησαν για την δημιουργία της. Μπορώ να πω ότι ήταν αποπνικτική, μιας κι εγώ δεν αντέχω τις πολύ έντονες μυρωδιές. Είναι λευκή κρέμα, ούτε παχύρρευστη, αλλά σε καμία περίπτωση λεπτόρρευστη, κάτι ενδιάμεσο θα έλεγα. Την χρησιμοποίησα αμέσως στον πρόσωπό μου με την ελπίδα ότι θα εξατμιστεί η μυρωδιά γρήγορα. Όμως έκανα λάθος και έμεινα μόνο με την ελπίδα. Συνέχισε να μυρίζει το ίδιο έντονα για αρκετή ώρα. Ακριβώς δεν ξέρω γιατί κοιμήθηκα (είμαι υπναρού, τι να κάνω;;). Όμως απογοητεύτηκα γιατί θεώρησα ότι δεν θα καταφέρω να την χρησιμοποιήσω.


     Την ξαναχρησιμοποίησα ακόμη μία φορά κι επειδή ήταν το ίδιο έντονη την άφησα στην άκρη χρησιμοποιώντας την κάποιες φορές μόνο για να ενυδατώσω τα χέρια μου. Χρησιμοποιούσα μία άλλη κρέμα προσώπου για ένα μήνα περίπου και μόλις την τελείωσα επέστρεψα στην Steamcream. Παρόλο που συνεχίζει να μυρίζει έντονα μόλις ανοίξω το καπάκι (όχι τόσο έντονα όσο στην αρχή), όταν την απλώσω στο πρόσωπο δεν μυρίζει αποπνικτικά και εξατμίζεται γρήγορα. Από θέμα μυρωδιάς λοιπόν, εάν σας ενοχλεί, απλά να την αφήσετε λίγο στην άκρη να φύγει η πολύ ένταση των αρωμάτων.

     Παραπάνω σας είπα ότι στην ιστοσελίδα τους γράφει ότι απορροφάται άμεσα. Εάν κάποια έχει λιπαρή επιδερμίδα ή τάση λιπαρότητας, πρέπει να προσέξει πολύ την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσει. Εάν εγώ βάλω περισσότερη ποσότητα από όση χρειάζομαι, την νιώθω να βαραίνει την επιδερμίδα μου επειδή μου βγάζει λιπαρότητα από τα έλαια και δεν απορροφάται παρά μετά από ώρα ή τουλάχιστον μετά το μισάωρο. Θέλει λοιπόν ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο και αμέσως νιώθω αρκετά ενυδατωμένο το δέρμα μου.

     Εγώ την χρησιμοποιώ σε πρόσωπο, λαιμό, χέρια και ντεκολτέ, αλλά κάποιες φορές χρησιμοποίησα ελάχιστη ποσότητα γύρω από τα μάτια και έμεινα full ικανοποιημένη. Παρόλο που τη χρησιμοποιώ σε αρκετά σημεία, βλέπετε ότι έχει λίγο περισσότερο από τη μισή μέσα. Επίσης να διευκρινίσω ότι επειδή όση ποσότητα κι αν βάλω, στο τέλος αφήνει μια λιπαρότητα, εγώ την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ, ποτέ την ημέρα. Το δέρμα μου ακόμη είναι μικτό προς λιπαρό, για να μην πω ότι έχει γίνει τελείως λιπαρό οπότε δεν με βοηθάει στο πρωινό μου μακιγιάζ. Όμως σε ξηρά σημεία του προσώπου μου που την χρησιμοποίησα καθώς και σε ένα ελαφρύ έγκαυμα που πέρασα για λίγες ώρες, ευτυχώς, από μια μάσκα (θα σας πω περισσότερα σε empties ποστ) λειτούργησε καταπραϋντικά στο πρόσωπο μου.


    Έχω ήδη 3 κουτιά με αυτή την κρέμα, και σίγουρα θα κρατάω πάντα μία back up. Τις χρησιμοποιώ ανάλογα με το περιθώριο λήξης τους ώστε να μην πάει καμία χαμένη και σίγουρα μόλις μου τελειώσουν θα πάρω κι άλλες, αρκεί να έχω χρήματα!! Σε περίπτωση που δεν γνωρίζεται την τιμή τους, είναι στα 16-17€, και σε προσφορές σίγουρα θα τις βρείτε πιο οικονομικά. Υπάρχουν online shops που μπορείτε να τις προμηθευτείτε, όπως το Beautytestbox, το Cherrybox, καθώς και το mypharmacity.

    Η ολοκληρωμένη μου άποψη;; Σίγουρα αξίζουν, ο κάθε τύπος επιδερμίδας θα την χρησιμοποιήσει διαφορετικά, αλλά σίγουρα θα την ευχαριστηθούν όλοι. Μιας και είμαστε στην ωραιότερη εποχή του χρόνου και δείχνουμε με τα δώρα την αγάπη μας στους δικούς μας ανθρώπους, μπορεί να δοθεί και ως δώρο, είτε με χριστουγεννιάτικο θέμα, είτε με κάτι άλλο.

    Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες την έχετε δοκιμάσει και θέλω να μου πείτε τα δικά σας σχόλια και τις δικές σας παρατηρήσεις. Ελπίζω να βοήθησα όσες δεν έχουν δοκιμάσει τις SteamCream  και να πήραν μία ιδέα από τη δική μου εμπειρία. Σας εύχομαι καλό βράδυ και να περνάτε υπέροχα!!! Φιλιά πολλά,

                                                            Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers