Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Velvet Matte lipsticks - Golden Rose

      Υπάρχει κάποια κοπέλα που να μην γνωρίζει τα κραγιόν Velvet Matte της Golden Rose;;; Ή θέλετε να μάθετε απόψεις για την υφή, την διάρκεια τους κλπ πριν προβείτε σε αγορά τους;;; Γι' αυτό είμαι εδώ! Σήμερα θα σας πω πως φαίνονται σε εμένα τα συγκεκριμένα κραγιόν και ποιες αποχρώσεις έχω.


     Καταρχήν, να σας πω ότι πλέον υπάρχουν 27 αποχρώσεις και κοστίζει το κάθε ένα 4€. Μπορείτε να τα βρείτε σε αρκετά καταστήματα, όπως και σε online shops. Ενδεικτικά σας λέω το i-beautybeautytestbox καλ. Εγώ έχω στη συλλογή μου 5 αποχρώσεις και σίγουρα θα πάρω και άλλες.

     Πρώτο κραγιόν είναι το 03, το οποίο είναι nude και εγώ προσωπικά το λατρεύω.


     Επόμενο είναι το 06, ένα πορτοκαλοκόκκινο χρώμα, πάρα πολύ έντονο, υπέροχο!


     Στη συνέχεια είναι το 08, ένα ροζ χρωματάκι, έντονο θα έλεγα, το οποίο το χρησιμοποιώ για πιο καθημερινό.


     Επόμενο είναι το 15, ένα κατακόκκινο κραγιόν που λάτρεψα.


     Και τέλος είναι το 16, ένα καφέ χρώμα πιο φυσικό, για διακριτικό μακιγιάζ ώστε να δώσουμε λίγο χρώμα στα χείλη.


    Τα χρησιμοποιώ αρκετά συχνά μιας και λατρεύω τα ματ κραγιόν, φυσικά, άλλα τα χρησιμοποιώ περισσότερο και άλλα λιγότερο, ανάλογα την ώρα, τον τόπο και την διάθεση που έχω, αλλά και τι μακιγιάζ θέλω να κάνω.

     Αυτά τα κραγιόν έχουν πολύ καλή απόδοση με μόνο ένα πέρασμα. Επίσης παρόλο που είναι ματ, απλώνονται στα χείλη πάρα πολύ ωραία, σαν βελούδο. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί τα περισσότερα ματ κραγιόν είναι στεγνά και κατά την τοποθέτηση τους στα χείλη, δεν εφαρμόζουν σωστά, ούτε απλώνονται ομοιόμορφα. Τα velvet matte λοιπόν, δεν είναι στεγνά, ούτε ξηραίνουν τα χείλη.Έχουν πολύ καλή διάρκεια και όταν φεύγουν αφήνουν μία στρώση χρώματος στα χείλη όπως στην φωτογραφία παρακάτω. Το αποτέλεσμα που βλέπετε είναι μετά από φαγητό και πιο συγκεκριμένα ... κορν φλέικς με γάλα. Οπότε φανταστείτε με στερεές τροφές πως θα είναι το αποτέλεσμα τους, αψεγάδιαστο.

     Όμως, βρήκα και ένα αρνητικό. Για εμένα σημαντικό. Εάν βάλω κραγιόν για να το ανανεώσω δεν απλώνεται ομοιόμορφα. Βλέπουμε από την πρώτη στρώση γραμμούλες με χρώμα και η δεύτερη στρώση φαίνεται σαν να είναι ξερά τα χείλη μου. Είναι σημαντικό αυτό, αλλά εφόσον δεν χρειάζεται συχνά έως καθόλου ανανέωση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

     Γενικά, πιστεύω ότι αξίζουν και πρέπει να υπάρχουν σε όλων μας τις συλλογές. Σίγουρα συναγωνίζονται πολύ πιο ακριβές εταιρίες και βγαίνουν νικητές. Σίγουρα θα πάρω και άλλα χρώματα και μάλιστα σύντομα! Εσείς τι λέτε;;; Τα έχετε δοκιμάσει; Ποιες αποχρώσεις έχετε επιλέξει; Περιμένω τα σχόλια σας με τις απόψεις σας!! Φιλιά πολλά!

                                                      Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers