Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Glowbox Οκτωβρίου 2014

          Άλλο ένα συνδρομητικό κουτί έφτασε στα χέρια μου. Το Glowbox οκτωβρίου το παρέλαβα πριν λίγες μέρες, αλλά δεν με άφησε ικανοποιημένη. Ο λόγος που το παρήγγειλα είναι ότι είδα σε άλλα κουτάκια, όπως της Μαρτίνα, ότι είχε προϊόντα  από εταιρίες που δεν είχα δοκιμάσει, και είχε μέσα και ένα full size scrub σώματος, το οποίο ήθελα πολύ να το δοκιμάσω! Ας δούμε όμως το περιεχόμενο του και θα μου πείτε εάν άφησε εσάς ικανοποιημένες.

     Μόλις άνοιξα το κουτί μου είδα αυτά τα "πολλά" και "μεγάλα" προϊόντα.


    Πρώτο προϊόν που είδα είναι η κρέμα σώματος από την εταιρία ILA. Είναι φυσικά σε travel size, αλλά μυρίζει πολύ έντονα γεράνι, και μετά από ώρα μυρίζει απαίσια. Βέβαια όσο περνάει η ώρα μειώνεται η μυρωδιά, αλλά δεν το άντεχα. Τη χρησιμοποίησα τρεις μέρες αλλά την πέταξα γιατί είναι ανυπόφορη η μυρωδιά.


    Στη συνέχεια είδα το καθαριστικό/λοσιόν από Murad πάλι σε travel size. Δεν μυρίζει κάτι, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη. Αυτό ήταν και το διαφορετικό προϊόν από άλλα κουτάκια.

   
     Επόμενο προϊόν που είδα είναι κρέμα προσώπου νύχτας από Ren. Εννοείται ότι κι αυτό είναι travel size, μην ξεχνιόμαστε.


    Έπειτα είδα δύο φακελάκια Egyptian Magic. Είναι πολυχρηστική κρέμα ενυδάτωσης που ανυπομονώ να δοκιμάσω. Είναι ακριβό προϊόν και χαίρομαι που μπορώ να το δοκιμάσω.


    Και τέλος, ένα scrub προσώπου από Mario Badescu, και πάλι σε travel size. Είναι και αυτό ακριβό προϊόν το κανονικό μέγεθος του και ανυπομονώ να το δοκιμάσω.


     Αυτά λοιπόν είχε το κουτί μου... Δεν ξετρελαθήκατε όπως εγώ;;; Γενικά απογοητεύτηκα πάρα πολύ με το περιεχόμενο αυτού του μήνα. Πιστεύω ότι το Glowbox βάζει προϊόντα σε travel size, ώστε να μην ξεπεράσει το κόστος των προϊόντων με την τιμή χρέωσης. Δεν ξέρω εάν είναι μόνο δική μου άποψη αυτό, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι αρχίζω και μισώ αυτό το κουτί. Εσείς;;;

                                        Καλό Σαβ/κο εύχομαι!! φιλιά πολλά,
                                                     Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers