Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

MUA eyeshadow Tint

     Όπως καταλάβατε κι από τον τίτλο, σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν από MUA (Make Up Academy). Τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας τα βρίσκετε μόνο στο εξωτερικό και σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε να παραγγείλετε, να ξέρετε ότι χρειάζεται προπληρωμένη κάρτα ή πιστωτική. Εγώ είχα παραγγείλει κάποια πράγματα το χειμώνα, και έμεινα σχετικά ικανοποιημένη. Το προϊόν που θέλω να σας δείξω, μου το είχαν στείλει από την εταιρία ως δώρο με την παραγγελία μου. Το προϊόν αυτό είναι σκιά σε μορφή μολυβιού και είναι της σειράς "Colour Blast Eyeshadow Tint" και έχω τη μπρονζέ απόχρωση. Όπως βλέπετε παρακάτω υπάρχουν πολλές αποχρώσεις.


     Τότε που το απέκτησα, ήταν ότι που τα είχε βγάλει η εταιρία και τα έστελναν με τις παραγγελίες τους για λίγες μέρες ώστε να τα γνωρίσει ο κόσμος. Όταν λοιπόν το είδα ενθουσιάστηκα, μέχρι τότε μάλιστα, δεν είχα δοκιμάσει ούτε είχα στη συλλογή μου κάτι αντίστοιχο, οπότε χάρηκα ακόμη περισσότερο. Το χρώμα ήταν υπέροχο και η απόδοση στο χέρι μου ήταν πολύ καλή. Όταν όμως το χρησιμοποίησα στα βλέφαρα μου, άλλαξαν όλα.

     Την πρώτη φορά που χρησιμοποίησα το μολύβι μόνο του ήταν μια χαρά, όμως όταν έβαλα σκιά από πάνω (ήθελα να βάλω το μολύβι ως βάση), η σκιά δεν απλωνόταν καθόλου εύκολα. Το πινελάκι κολλούσε επάνω στην βάση και δεν μπορούσα να βάλω σκιά, μόνο ταμποναριστά, αλλά και πάλι φαινόταν σαν παστωμένο το αποτέλεσμα. Το προσπέρασα όμως αυτό και έκανα προσπάθεια να το χρησιμοποιήσω ξανά.

    Την επόμενη φορά που το χρησιμοποίησα μόνο του, η διάρκεια του ήταν 4-5 ώρες. Μετά μάζευε η σκιά στην γραμμή του ματιού. Επειδή δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα, παράτησα τη σκιά σε ένα συρτάρι για να το δώσω σε κάποια φίλη μου που θα της άρεσε.


    Πριν κανένα μήνα όμως που έφτιαχνα τα καλλυντικά μου (δεν έχω πια που να τα βάλω και όλο τους αλλάζω θέση για να χωρέσουν :( ..), έφερα το μολυβάκι πάλι στην επιφάνεια. Ήθελα να του δώσω άλλη μια ευκαιρία, σε περίπτωση που το αδίκησα. Αυτή τη φορά, χρησιμοποίησα το μολύβι σε όλο το κινητό βλέφαρο, και στην κόγχη έβαλα μια άλλη σκιά, πουδρένια. Το αποτέλεσμα;;;; Κράτησε δεν κράτησε 3-4 ώρες, και οι σκιές μαζεύτηκαν στην γραμμή του ματιού. Ίσα ίσα φαινόταν το χρώμα του μολυβιού σαν eyeliner. Νευρίασα!! Το μόνο ευχάριστο ήταν ότι ήμουν σπίτι και δεν έγινα ρεζίλι.

     Να σας πω ότι, παλιότερα προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω μόνο σαν μολύβι, αλλά και πάλι δεν με βόλεψε. Το χρησιμοποίησα μόνο στις κάτω βλεφαρίδες, αλλά επειδή η μύτη του είναι χοντρή, έβαφε και τις βλεφαρίδες, και όταν έβαζα μάσκαρα το θέαμα ήταν άθλιο.

     Οπότε σκέφτομαι ότι σαν μολύβι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, σαν βάση είναι άθλια, σαν σκιά δεν μπορεί να απλωθεί με κάποιο πινέλο ή να σβηστεί στην κόγχη κλπ, οπότε είπα τέλος, θα τη δώσω!

     Πριν λίγες μέρες την ξαναχρησιμοποίησα, ε σιγά, άλλη μία προσπάθεια είπα. Η αλήθεια είναι ότι δεν την χρησιμοποίησα με κάποια βάση, ούτε την συνδύασα με άλλη σκιά. Επίσης δεν την φόρεσα για περισσότερο από  2-3 ώρες, αλλά έκανε πολύ ζέστη κι εγώ έκανα δουλειές στο σπίτι. Με αποτέλεσμα να ιδρώσω και όσο να 'ναι, βρεχόντουσαν και τα μάτια μου. Σας πληροφορώ, η σκιά δεν μάζεψε καθόλου. Τι να πω;;;;

    Αυτό το μολύβι με έχει μπερδέψει τόσο πολύ.... Εσάς όχι;;; Πιστεύω, πρώτον, για να χρησιμοποιηθεί θέλει μία καλή βάση σκιάς. Δεύτερον, πρέπει να χρησιμοποιηθεί μόνη της, χωρίς κάποια άλλη σκιά σε συνδυασμό. Και τρίτον, το καλύτερο είναι να χρησιμοποιηθεί από κοπέλες που δεν ακουμπάει το κινητό βλέφαρο με την κόγχη, ή όσες την φοράνε, να την φοράνε για λίγες ώρες.

     Εγώ ήδη έχω ρωτήσει κάποιες κοπέλες εάν τη θέλουν, σίγουρα θα τη δώσω με την πρώτη ευκαιρία. Δεν με ικανοποίησε και πραγματικά δεν το ρισκάρω να τη χρησιμοποιήσω και να γίνω ρόμπα. Εάν την έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς, αυτή την απόχρωση ή κάποια άλλη της σειρά,πείτε μου την δική σας άποψη.

    Ελπίζω να περνάτε υπέροχα!!! Φιλιά πολλά!!
                                                                        Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers