Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Glowbox Σεπτεμβρίου 2014






      Ενώ είχα απογοητευτεί πολύ με τα κουτιά του Glowbox, είχα πει ότι δεν θα ξαναπαραγγείλω πριν να δω το περιεχόμενο του πρώτα. Όμως μόλις είδα ότι άνοιξαν οι συνδρομές, το σκέφτηκα και κάτι με έσπρωχνε να το παραγγείλω. Προαίσθημα;;; Ελπίδα για κάτι καλύτερο αυτή τη φορά;;; Δεν γνωρίζω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν απογοητεύτηκα, όχι τόσο τουλάχιστον όπως τις άλλες φορές. Το μόνο που δεν μου άρεσε, ήταν οι travel size συσκευασίες. Πάμε όμως να δούμε μαζί το περιεχόμενο!


       Μόλις άνοιξα το κουτί είδα κλασσικά την κάρτα με τα προϊόντα και τη χρήση τους.



    Το πρώτο προϊόν που είδα μόλις άνοιξα τη χάρτινη συσκευασία ήταν το boby butter από τη εταιρία Aloe Plus στο άρωμα velvet. Ήδη το έχω δοκιμάσει και έχω κάνει και review. Είναι λατρεμένο προϊόν, αλλά θα προτιμούσα να είχαν μέσα την πιο μεγάλη συσκευασία.


      Αμέσως επόμενο προϊόν που είδα ήταν η τετραπλή παλέτα σκιών από την εταιρία Lily Lolo στην απόχρωση Smoky Rose. Γενικά και η συσκευασία μου άρεσε, αλλά και οι αποχρώσεις. Όμως το μεγαλύτερο αρνητικό που βρήκα είναι ότι μυρίζουν πολύ έντονα και άσχημα. Όσα blogs διάβασα για το κουτί, καμία δεν αναφέρει ότι μυρίζουν άσχημα οι σκιές. Ίσως σε εμένα έπεσε προβληματικό προϊόν. Τι να πω... 


      Στη συνέχεια είδα τον άργιλο από την εταιρία Moroccan Natural. Είναι σε σκόνη και τον φτιάχνουμε μόνες μας με νερό. Χρήσιμο προϊόν! Αλλά στο μενού τους γράφουν ότι είναι για τη λιπαρότητα, ενώ η συσκευασία του άργιλου, γράφει ότι είναι για την ξηρότητα. Εγώ ποια χρήση να κάνω;;; Το καλοκαίρι για τη λιπαρότητα ή το χειμώνα για την ξηρότητα; Με μπέρδεψαν!!


      Έπειτα είδα το βερνίκι νυχιών από την εταιρία Deborah στην απόχρωση 50 pistache green. Το χρώμα δεν μοιάζει και τόσο φθινοπωρινό, αλλά δεν με χαλάει κιόλας αυτό. Το δοκίμασα ήδη, αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχει την τέλεια απόδοση. Θα το δοκιμάσω λίγο περισσότερο και θα σας πω σε άλλο post. Έχω ανεβάσει και μία φωτογραφία στη σελίδα μου στο facebook και μπορείτε να δείτε πως φαίνεται φορεμένο!


        Και τέλος, το κουτί περιείχε 5 δείγματα από La Roche Posay με ενυδατική κρέμα προσώπου Hydraphase. Σαν προϊόν μου άρεσε που υπήρχε στο κουτί, αλλά το μέγεθος δεν με ικανοποίησε..


       Το κουτάκι αυτή τη φορά είχε εταιρίες και προϊόντα που δεν είχα δοκιμάσει ξανά εκτός από το body butter. Το σκεπτικό τους και τα προϊόντα σαν προϊόντα μου άρεσαν. Το μέγεθος όμως των προϊόντων δεν με ικανοποίησε για άλλη μια φορά. Στην ουσία προσπαθούν τα προϊόντα που περιέχει το κουτί να μην ξεπερνάνε τα 15-18€ σύνολο. Νομίζω ότι πλέον πρώτα θα κοιτάω το περιεχόμενο του Glowbox και μετά θα το αγοράζω.

      Και μόνο για το body butter χάρηκα πολύ που το είχε το κουτί μου, αλλά και για τις σκιές, ίσως ενοχλεί εμένα η μυρωδιά και να μην τις χρησιμοποιήσω τρελά, αλλά είναι full size και είναι μια εταιρία που δεν γνώριζα και χαίρομαι που μου δόθηκε η ευκαιρία να τη δοκιμάσω.

    Αυτά από εμένα. Εάν πήρατε κι εσείς το κουτάκι, πείτε μου ποια προϊόντα δεν έχουμε κοινά, και εάν οι σκιές μυρίζουν έντονα. Φιλιά πολλά κορίτσια!! Χαμογελάστε για να περνάει η μέρα πιο ευχάριστα!!!

                                                        Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers