Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Shower gel & Spray parfume από Avon

       Τι κάνετε κορίτσια μου;;;; Πως περνάτε;;; Παρόλο τον αέρα που έχει εγώ περνάω υπέροχα! Εσείς;;;
       Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα το gel shower από την Avon από τη σειρά Avon Naturals με άρωμα ορχιδέα και βατόμουρο. Είναι στα 200ml, και θέλει λίγη ποσότητα για να κάνει αφρό. Φαίνεται κιόλας από την φωτογραφία, έχω χρησιμοποιήσει λίγη ποσότητα ενώ το χρησιμοποιώ 20 μέρες τουλάχιστόν.  
     Η μυρωδιά που αφήνει είναι διακριτική και έντονη ταυτόχρονα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά είναι υπέροχη. Στο σώμα δεν κρατάει περισσότερο από μισή με μία ώρα. Επίσης δεν κάνει full ενυδάτωση, αλλά αφήνει το δέρμα απαλό. Εγώ προσωπικά έμεινα ευχαριστημένη, ειδικά για τώρα το καλοκαίρι είναι μια χαρά εφόσον δεν θέλω πολλά προϊόντα και βαριά στο σώμα μου.


    Επίσης χρησιμοποίησα και το spray parfume από την ίδια σειρά της Avon. Είναι 100ml και μυρίζει λίγο πιο έντονα από το αφρόλουτρο. Είναι σε σπρέι εννοείται και πολύ βολικό για την τσάντα. Η διάρκεια του είναι μέχρι 1,5 ώρα το πολύ! Τουλάχιστον εγώ τόσο το νιώθω επάνω μου. Όσο περνάει η ώρα μειώνεται η ένταση του. Εγώ το χρησιμοποιούσα συνήθως το βράδυ εάν είχα κάνει ντους και πήγαινα βόλτα για λίγες ώρες, ώστε να μην είναι βαριά η μυρωδιά. Μου αρέσει πάρα πολύ κι ας μην έχει τρελή διάρκεια.

    Γενικά σας τα προτείνω! Δεν ξέρω εάν υπάρχουν και σε άλλες μυρωδιές, αλλά εμένα που μου αρέσουν τα φρουτένια αρώματα και τα λουλουδάτα, τα λάτρεψα και τα 2. Εάν τα ξαναπάρω, δεν ξέρω. Είναι πολύ οικονομικά, γύρω στα 4€ το καθένα, αλλά θεωρώ ότι τα μεγαλύτερα αφρόλουτρα της Avon κάνουν πολύ καλύτερη ενυδάτωση και η μυρωδιά τους είναι εντονότερη και για περισσότερη ώρα. Είναι αφρόλουτρο και άρωμα μαζί.

                                                           Οπότε;;;
 
    Ίσως τώρα το καλοκαίρι για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα θα ξαναπάρω το spray parfume εάν το βρω σε άλλη μυρωδιά αλλά και στην ίδια που έχω τώρα. Σίγουρα θα δείτε σε επόμενες αγορές εάν το προτίμησα.

   Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;; Θέλετε;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Φιλάκια!!

                                                  Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers