Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Collection Βερνίκα νυχιών Avon

Τι κάνετε κορίτσια μου;;; Σήμερα αποφάσισα να ξεκινήσω να σας δείχνω τη συλλογή μου με 
τα βερνίκια νυχιών. Επειδή είναι πολλά, θα σας τα δείχνω ανά εταιρία. Πρώτα θα ξεκινήσω με τα βερνίκια της Avon μιας και είναι περισσότερα. Πάμε να τα δούμε;;;;

Καταρχήν να σας πω ότι εγώ τα αποθηκεύω σε καλαθάκια που πήρα από τα Jumbo και στο καπάκι των βερνικιών, έβαλα αυτοκόλλητο με το χρώμα τους ώστε να τα ξεχωρίζω χωρίς να βγάζω όλα τα βερνίκια μέχρι να βρω αυτό που θέλω.


 Παρακάτω βλέπετε πως γράφουν με 2 στρώσεις (δεν χρειάζονται όλα 2 στρώσεις, εκτός από
κάποια πολύ ανοιχτόχρωμα). Μόνο τα matte πέρασα μία στρώση. Η δεύτερη θα ήταν περιττή. Στη ροδέλα με τα νύχια έχω κάνει μία γραμμή μες στη μέση. Τις ονομασίες των μισών επάνω τις έγραψα στην δεξιά πλευρά της εικόνας ξεκινώντας από αριστερα προς τα δεξιά. Και τα κάτω μισά ονόματα τα έγραψα στο κάτω αριστερό μέρος της εικόνας ξεκινώντας πάλι από αριστερά προς τα δεξιά. Εάν κάποιο δεν το βλέπετε καθαρά, γράψτε μου στα σχόλια και θα σας το ξαναγράψω!!
Πάμε λοιπόν να δούμε την πρώτη φωτογραφία!!!


     Βλέπετε 3 διαφορετικές σειρές. Την SPEEDDRY+, την Matte και την Mosaic. Όσα μανό από αυτές τις σειρές κι αν έχω δοκιμάσει, στεγνώνουν πολύ γρήγορα, σε δευτερόλεπτα και έχουν έντονη απόδοση με ένα πέρασμα εκτός τα πολύ ανοιχτόχρωμα με glitter όπως το λαχανί (κάτω δεξιά). Διαρκούν στα δικά μου νύχια 2-3 ημέρες, αλλά στα νύχια μου σπάνια κρατάνε μέρες όποιας εταιρίας κι αν βάλω. Τώρα που έκανα τη θεραπεία νυχιών όμως, κρατάνε περισσότερο, έως και 5 ημέρες. Η διάρκεια λοιπόν είναι ανάλογα τον οργανισμό και τη φθορά των νυχιών.

     Επίσης να σας πω ότι η σειρά Mosaic, για όσες δεν καταλάβατε είναι τα βερνίκια που τα βάζετε πάνω από ένα χρώμα και "σπάει" ώστε να φαίνεται και το χρώμα από κάτω. Θα δείτε τα 2 πολυχρησιμοποιημένα κρακιελέ βερνίκια στα δικά μου νύχια. Ήθελα λοιπόν να σας πω, ότι παρόλο που είναι Mosaic, εάν δεν έχετε βάλει άλλο βερνίκι σαν βάση στα νύχια σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά. Δεν θα "σπάσουν", αντίθετα θα τοποθετηθούν ακριβώς σαν βερνίκι. Δεν ξέρω εάν είναι και στις άλλες εταιρίες το ίδιο.
      Παρακάτω βλέπετε το μαύρο και το πράσινο που λατρεύω!


       Στη συνέχεια θα δούμε άλλες σειρές της Avon. Πάμε να δούμε όμως τα χρώμα.


       Σε αυτή τη ροδέλα βλέπουμε τις σειρές nailwear pro+, Gel finish και Colour Attract.
    Να ξεκινήσω με την σειρά Colour Atract μιας και έχω μόνο ένα βερνίκι. Είναι μαγνητικό μανό, που προσωπικά το λατρεύω το χειμώνα. Δυστυχώς δεν έχω πάρει άλλα χρώματα, αλλά το φθινόπωρο σίγουρα θα πάρω και άλλες αποχρώσεις. Έχει πολύ καλή διάρκεια, 4-5 ημέρες και η ένταση του είναι όπως το βλέπετε με ένα μόνο πέρασμα.

     Στη συνέχεια να σας μιλήσω για τα Gel finish. Πολύ έντονα με ένα πέρασμα κι αυτά, γυαλιστερά αλλά σαν διάρκεια εμενα μου κρατάνε 3 ημέρες. Βέβαια μετά τη θεραπεία δεν τα χρησιμοποίησα, ίσως μου κρατήσουν περισσότερο.

     Και τέλος, έμεινε η σειρά nail pro+ που έχω πάρα πολλά βερνίκια. Από αυτή τη σειρά, τα περισσότερα χρώματα είναι μισά ή μισοτελειωμένα. Τα έχω καταευχαριστηθεί. Η διάρκεια τους είναι 4-5 ημέρες για εμένα, η απόδοση τους είναι ικανοποιητική με ένα πέρασμα, μόνο τα πολύ έντονα χρώματα όπως πχ το κοραλί, το ροζ και το πορτοκαλί γράφουν με ένα πέρασμα άψογα. Τα πολύ ανοιχτόχρωμα όπως είναι τα 2 ροζέ πάνω δεξία, γράφουν με 2 και 3 περάσματα. Το δε γαλάζιο γράφει από 3 περάσματα και πάνω. Είναι το μόνο μανό που δεν μου άρεσε. Τα υπόλοιπα λοιπόν έχουν καλή απόδοση, διάρκεια και ένταση.

    Όλα τα βερνίκια έχουν το κλασσικό πινέλο, πολύ μικρό θα έλεγα. Εμένα δεν με ενοχλεί, αντίθετα που με βοηθάει να μην λερώνομαι.


     Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένη με τα βερνίκια νυχιών της Avon γι'αυτό έχω και τόσα πολλά. Το μόνο αρνητικό που για εμένα είναι σημαντικό, είναι στα καπάκια. Τι θέλω να πω;;; Ότι το προϊόν που μπορεί να πέσει γύρω από το στόμιο και πέσει έξω στο κούμπωμα, θα ξεραθεί. Και όταν πάω να το ανοίξω, δεν ανοίγει και μου μένει το καπάκι στο χέρι, και το βιδωτό μέρος με το βουρτσάκι μένει σφινωμένο. Νομίζω ότι φαίνεται στην φωτογραφία παραπάνω. Δεν ξέρω εάν το καταλαβαίνετε, αλλά είναι πολύ άσχημο.

    Αυτά είχα να σας πω. Έχετε δοκιμάσει κάποιο μανό της Avon; Από ποια σειρά; Πείτε μου τις απόψεις σας!! Σας φιλώ!! Καλό βράδυ!!

                                      Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers