Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Αγορές inatural - online φαρμακείο

      Τι κάνετε όμορφες;;; Σήμερα σας έχω πάλι αγορές, αλλά σας υπόσχομαι να είναι οι τελευταίες μου, τουλάχιστον για αρκετό καιρό. Αυτή τη φορά είναι πάλι από online φαρμακείο και μάλιστα από το inatural. Έχει πολύ καλές τιμές και βρήκα 2 πραγματάκια που ήθελα να δοκιμάσω, αλλά εννοείται δεν έμεινα σε αυτά. Η παραγγελία μου ήρθε σε 2-3 ημέρες και ήταν πολύ καλά συσκευασμένα όλα τα προϊόντα ξεχωριστά με την διαφάνεια με τις φούσκες.
     Πάμε όμως να δούμε τι περιείχε η παραγγελία μου!!!
 



  Πρώτα πρώτα, ήθελα να δοκιμάσω ένα σαπούνι για την ευαίσθητη περιοχή πιο οικονομικό από τη Frezyderm. Έτσι επέλεξα την εταιρία EVA INTIMA WASH Herbosept ph 3.5 καθαρισμός και αντιμικροβιακή προστασία της ευαίσθητης περιοχής. Υποστηρίζει ότι η χρήση του είναι:
-κατά την διάρκεια περιόδου και μετά τον τοκετό
-για γενική χρήση όσων συχνάζουν σε γυμναστήρια,κλπ.
Κύρια συστατικά που περιέχει: Λαγομηλιά, θυμάρι, δεντρολίβανο,χαμομήλι,φασκόμηλο,αλόη, πανθενόλη.
Είναι για καθημερινή χρήση και η τιμή του είναι 4,17€.
    Το χρησιμοποίησα μία φορά και μου φάνηκε καλό. Δεν μπορώ να πω κάτι περαιτέρω μιας και δεν το δοκίμασα συστηματικά.




      Έπειτα, βρήκα σε πολύ καλή τιμή το υγρό φακών New sept Total. Το έχω ξαναχρησιμοποιήσει και έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Είναι διάλυμα πολλαπλών χρήσεων για φακούς επαφής με εκχύλισμα χαμομηλιού....
-ενυδατώνει
-καθαρίζει
-απολυμαίνει
-λιπαίνει
Είναι 500ml από τα οποία τα 140ml ήταν δώρο. Η τιμή του ήταν 7,20€ και αξίζει για ένα τόσο μεγάλο προϊόν. Τα άλλα που έχουν λιγότερη ποσότητα μέσα, κοστίζουν την ίδια τιμή και περισσότερο. Εκτός αυτού, κάνει πολύ καλή δουλειά με τους φακούς επαφής και σε καμία περίπτωση δεν πληγώνει τα μάτια.



      Παλιότερα είχα δοκιμάσει ένα δείγμα με οδοντόκρεμα με Aloe και έμεινα πολύ ικανοποιημένη, και έκανε πιο λευκά τα δόντια μου, αλλά και τα προστάτευε. Είδα λοιπόν στο site την οδοντόκρεμα AloeDent Whitening και είπα να τη δοκιμάσω. Ισχυρίζεται ότι έχει:
-ισχυρή αντιβακτηριδιακή δράση
-η συστηματική χρήση προστατεύει από τερηδόνα, πλάκα και ουλίτιδα.
-δροσερή αναπνοή
Περιεχει aloe vera-φυσικό ζελέ,tea tree oil-φυσικό αντισηπτικό πυρίτιο-φυσικό λευκαντικό-φυσική γεύση μέντας και μενθόλη. Η τιμή της είναι 5,61€ και δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη.




   Στη συνέχεια, σκέφτηκα να πάρω αφρόλουτρο της εταιρίας Aloe plus natural cosmetics μιας και έχω ήδη 2 body butters ώστε να τα συνδυάσω. Είπα λοιπόν πρώτα να πάρω το shower gel με αρωμα velvet στα 300 ml μιας και η μυρωδιά του body butter εμένα με χαλαρώνει. Η τιμή του είναι 4,34€. Ήδη το έχω δοκιμάσει και σύντομα θα σας κάνω αναλυτικό post.
      Μυρίζει καταπληκτικά. λίγο βαριά εάν βάλω περισσότερη ποσότητα από ότι πρέπει στο σφουγγάρι μου, αλλά η ηρεμία και η χαλάρωση που μου προσφέρει δεν λέγεται. Ενυδατώνει το σώμα μου, ειδικά τα ξηρά σημεία και η μυρωδιά μένει για ώρα στο σώμα μου. Περισσότερα θα σας πω στο post.

 







 Σκέφτηκα να πάρω και άλλο body butter από Aloe plus natural cosmetics ώστε να δοκιμάσω και με άλλες μυρωδιές. Αυτή τη φορά πήρα το body butter lime & mint 50ml. Έχει μια γλυκόξινη μυρωδιά, που ναι μεν μου αρέσει,αλλά στο σώμα μου δεν ξέρω πως θα είναι. Ευτυχώς που δεν πήρα και το αφρόλουτρο. Δεν νομίζω να μου αρέσει. Βέβαια θα το δοκιμάσω μόνο του, και εάν μου αρέσει θα πάρω και το shower gel. Η τιμή του body butter είναι  2.72€.









     Έχω ακούσει πολλά για τα αφρόλουτρα του KORRE. Μιας και πέτυχα προσφορά είπα να τα δοκιμάσω κι εγώ. Πήρα λοιπόν το αφρόλουτρο shower gel από τον Korre 1+1 δώρο με άρωμα αμπέλι Σαντορίνης 250ml. Δεν με ξετρέλανε η μυρωδιά, αλλά όταν τα δοκιμάσω θα σας πω την γνώμη μου.  Η τιμή του ήταν 4,21€.







 Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω και το γαλάκτωμα από τον Korre με άρωμα αμπέλι, στα 200ml. Μου αρέσει πολύ να συνδυάζονται οι μυρωδιές, γιατί κρατάνε περισσότερο στο σώμα. Αλλά όπως είπα και πριν, δεν μου πολυάρεσε η μυρωδιά. Η τιμή του ήταν 4,90€.

  





Και τέλος, έχω πάρει μάσκες από Apivita,και μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί. Έτσι πήρα 2 ακόμη. Η μία είναι η express beauty μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο και κόστιζε1.92€. Την δοκίμασα ήδη, και νομίζω ότι έκανε δουλειά, δεν είδα τρελή διαφορά, αλλά κάτι είδα. Ίσως στο επόμενο φακελάκι δω κάτι περισσότερο.
      Και η δεύτερη μάσκα που πήρα είναι η express beauty gel ήπιας απολέπισης με βερύκοκο. Και κόστιζε 2.08€. Δεν τη δοκίμασα ακόμη.

  


 Τέλος, χάρηκα πολύ γιατί μου έστειλαν πολλά δείγματα, όπως και ένα μαγνήτη του site τους για το ψυγείο. Θέλετε να δούμε τα δείγματα;;;;
- apivita propoline σαμπουάν για συχνό λούσιμο με χαμομήλι και μέλι.
- apivita propoline σαμπουάν για ευαίσθητο τριχωτό με λεβάντα και μέλι
- korres επανόρθωση κηλίδων με άγριο τριαντάφυλλο
- Korres αντιρυτιδική και συσφιγκτική κρέμα με μαύρη Πεύκη
- Korres κρέμα 24ωρη ενυδάτωσης και λάμψης με spf6 με άγριο τριαντάφυλλο.
- pharmasept εξειδικευμένη μάσκα ενυδάτωσης θρέψης και προστασίας των μαλλιών.
- pharmasept κρέμα επανορθωτικής δράσης για σκληρά σκασμένα ή ταλαιπωρημένα χέρια


    Αυτές ήταν οι αγορές μου.Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τι έχετε δοκιμάσει εσείς από αυτά, ή τι μου προτείνετε αντί για αυτά που πήρα. Σας εύχομαι να περνάτε υπέροχα!! Φιλιά πολλά!!

                                                Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers