Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Review|| Phytoactive face cream - Olive

     Πόσο σημαντική είναι η ενυδάτωση του προσώπου μας; Πάρα πολύ! Αρκεί να βρεις την κατάλληλη κρέμα για την επιδερμίδα σου. Εγώ βρήκα την κατάλληλη για την δική μου και θέλω να σας μιλήσω γι' αυτήν.


     Τον τελευταίο καιρό η επιδερμίδα μου περνούσε μεγάλη ξηρότητα, εκτός στην περιοχή Τ. Χρησιμοποιούσα μία κρέμα της Avon όπου θα σας δείξω στα empties, και μου άρεσε πάρα πολύ, όμως το δέρμα μου όταν δεν την χρησιμοποιούσα με τραβούσε πολύ. Η επιδερμίδα μου ήταν αφυδατωμένη και το κατάλαβα όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την κρέμα phytoactive από Olive, για κανονικές/ ξηρές επιδερμίδες για βαθιά ενυδάτωση.

    Τι υπόσχεται; "Κρέμα ημέρας βαθιάς ενυδάτωσης που ενισχύει την ικανότητα της επιδερμίδας να διατηρεί την υγρασία της, εμποδίζοντας την καθημερινή απώλεια νερού. Επιβραδύνει τα σημάδια φθοράς του χρόνου, ενισχύει την ανάπτυξη νέων κυττάρων και συμβάλλει στην διατήρηση υγρών ιστών. Η δράση των ενεργών συστατικών της ενισχύει την φυσική άμυνα της επιδερμίδας. Οι ενυδατικές θρεπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες της ομαλοποιούν την εμφάνιση της επιδερμίδας αυξάνοντας την ελαστικότητα της και αφήνοντας την λαμπερή, λεία και σφριγιλη." Επίσης, δεν έχει: parabens, propylene glycol, colorants, ethanolamines, mineral oil, phthalates, polycyclic musks, sles, ales. Περιέχει: aloe, avocado, hyaluronic acid, vitamine E, cucumber, vegetable glycerin, panthenol, organic olive oil.


    Η μορφή της δεν είναι πολύ παχύρρευστη. Δεν χρειάζομαι πολύ ποσότητα για να απλώσω σε πρόσωπο και λαιμό. Απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρότητα, ούτε "κολλάει" το πρόσωπο. Ενυδατώνει πολύ βαθιά την επιδερμίδα μου. Το πρόσωπο μου μένει ενυδατωμένο όλο το 24ωρο, ακόμη κι αν το πλύνω και δεν βάλω την κρέμα δεν θα με τραβάει. Δεν έχω εμφανίσει σπυράκια, κοκκινίλες, μαύρα στίγματα. Τα ξηρά σημεία επουλώθηκαν και γενικά η επιδερμίδα μου είναι πλέον υγιής. Το μακιγιάζ μου απλώνεται πανεύκολα. Είτε χρησιμοποιήσω foundation, είτε βάλω μόνο ρουζ είναι άψογο το αποτέλεσμα. Σίγουρα αν έχετε ξηρή επιδερμίδα να την προτιμήσετε. Εγώ την είχα βρει σε κάποιο συνδρομητικό κουτάκι, οπότε δεν θυμάμαι να σας πω τιμή, αλλά δεν ήταν πολύ ακριβή.


    Αυτά είχα να σας πω. Την έχετε δοκιμάσει εσείς; Όσες έχετε ξηρή επιδερμίδα, ποια κρέμα χρησιμοποιείτε; Περιμένω τα σχόλια σας. Σας φιλώ,

                                                   Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers