Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Review || Hair Care - Ventus

     Τι κάνετε όμορφες και όμορφοι; Πως περάσατε σήμερα στο καρναβάλι; Τι ντυθήκατε; Ξέρω ότι η σημερινή ημέρα ειναι για έξοδο, όμως θέλω να είμαι συνεπής στα ραντεβού μας και δεν ανέβαλα το post. Γι'αυτό, σήμερα θα σας μιλήσω για προϊόντα μαλλιών από μία ελληνική εταιρία την Ventus.


     Σας είχα μιλήσει παλαιότερα για την συγκεκριμένη εταιρία και για μερικά προϊόντα της, εδώ, με προϊόντα που μου είχαν στείλει. Τα προϊόντα που θα σας δείξω στη σημερινή ανάρτηση είναι αγορασμένα με δικά μου χρήματα. Πιο συγκεκριμένα, τέλος καλοκαιριού ένα site, δεν θυμάμαι καθόλου ποιο, είχε βάλει προσφορά σε όλα τα προϊόντα ventus 1+1 στην τιμή του ενός. Είχα πάρει πολλά πράγματα, scrubs, μάσκες, σαμπουάν, conditioners, και όλα εις διπλούν. Το ντουλάπι μου ακόμα έχει προϊόντα από εκείνη την παραγγελία. Δυστυχώς τελείωσα και τις δύο συσκευασίες από αρκετά προϊόντα που δεν πρόλαβα να σας τα δείξω, αλλά δεν πειράζει...

    Το πρώτο σαμπουάν που χρησιμοποίησα είναι το shiny colour shampoo με ρόδι και σύκο για βαμένα μαλλιά. Όταν το χρησιμοποιούσα είχα κάνει ανταύγειες, κι επίσης λουζόμουν καθημερινά λόγω της θάλασσας. Γενικά τα μαλλιά μου ήταν πολύ ανάλαφρα, λαμπερά, δεν είδα να χαθεί το χρώμα στις ανταύγειες παρόλο που ταλαιπωρούνταν με τον ήλιο και την καθημερινή πλύση. Καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά, με λίγη ποσότητα κάνει αρκετή σαπουνάδα. Το αρνητικό του είναι το άρωμα. Το καλοκαίρι που χρησιμοποίησα τη μία συσκευασία μύριζε πάρα πολύ όμορφα. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την δεύτερη συσκευασία και νιώθω σαν να μυρίζει αλλοιωμένα. Μου έχει ξανασυμβεί με αφρόλουτρο της ίδιας εταιρίας παλιότερα. Κατά τα άλλα είναι ένα πολύ καλό σαμπουάν.

    Μόλις πέρασε το καλοκαίρι και σταμάτησα τα μπάνια, αυτόματα σταμάτησα και το καθημερινό λούσιμο. Έτσι τα μαλλιά μου είχαν την τάση λιπαρότητας την δεύτερη ημέρα. Γι'αυτό χρησιμοποίησα το freshly oily sampoo με δενδρολίβανο και θυμάρι για λιπαρά μαλλιά. Τέλειο σαμπουάν για την δική μου περίπτωση. Κρατούσε την λιπαρότητα μακριά ακόμη και τέσσερις ημέρες. Εντάξει δεν ήταν τα μαλλιά μου σαν φρεσκολουσμένα, αλλά δεν ήταν έντονα λαδωμένα σε σημείο που να φαίνονται άσχημα, να μην μπορείς να βγεις, να μην μπορείς να τα φτιάξεις αξιοπρεπώς. Μετά το λούσιμο λοιπόν ήταν ανάλαφρα τα μαλλιά μου, πολύ μαλακά κι αρκετά μυρωδάτα. Έχω μείνει κατευχαριστημένη από το συγκεκριμένο.


     Όσο όμως αγάπησα τα σαμπουάν τόσο αδιάφορα είναι τα επόμενα. Το πρώτο είναι το silky hydrating balsam με μέλι και σιτάρι. Δεν ένιωσα να κάνει στα μαλλιά μου τίποτα. Ούτε νιώθω να τα μαλακώνει κατά τη διάρκεια του λουσίματος ούτε τίποτα. Μόνο το άρωμα είναι εκπληκτικό, μένει πάρα πολλές ώρες στα μαλλιά, το μυρίζουν όλοι γύρω μου. Επίσης, παρατήρησα ότι βαραίνει πολύ τα μαλλιά μου. Δεν τα αφήνει να αποκτήσουν όγκο και οι μπούκλες να γίνουν πιο ανάλαφρες.

     Το ακόμα πιο αδιάφορο προϊόν όμως είναι το precious hair mask για βαθιά ενυδάτωση. Υποτίθεται ότι δρα σε 3', αλλά νιώθω να μην κάνει τίποτα. Ή τα μαλλιά μου είναι αρκετά ενυδατωμένα που δεν θέλουν extra ενυδάτωση από τα συγκεκριμένα προϊόντα, ή δεν κάνουν τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι τα μαλλιά μου πλέον δεν είναι ξηρά, όμως πάντα μετά το λούσιμο τα νιώθω έτσι, μέχρι να στεγνώσουν. Παρόλ'αυτά, όταν έβαζα τη μάσκα η υφή των μαλλιών μου ήταν πιο απαλα κι ανάλαφρα απ'ότι με το balm. Τα έχω δοκιμάσει φυσικά και με άλλα σαμπουάν, εκτός της εταιρίας τους, αλλά και πάλι δεν έκαναν κάτι το σπουδαίο.


     Το μεγαλύτερο μειονέκτημα όλων είναι οι συσκευασίες των μπουκαλιών. Παιδιά είναι σκληρές!! Δεν μπορώ να τις πιέσω για να βγει προϊόν. Γενικά οι συσκευασίες είναι ελαττωματικές, ειδικά αυτές οι τρεις τελευταίες έχουν βγάλει τον κακό τους εαυτό. Δεν μπορώ να τις πιέσω, δεν κουμπώνουν τα καπάκια, δεν ανοίγουν , όλα μαζί. Ειδικά αυτή με το ρόδι δεν πιέζεται καθόλου, δεν λυγίζει ούτε στο ελάχιστο.

      Αυτά είχα να σας πω. Τέλος, προϊόντα της εταιρίας ventus μπορείτε να βρείτε και σε super markets, είναι πολύ οικονομικά και βγαίνουν πολύ συχνά σε προσφορές 1+1. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρίας ventus; Ποια είναι η δική σας γνώμη; Εύχομαι να περάσετε όμορφα αυτές τις ημέρες. Σας φιλώ,
                                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers