Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Review // Lip butter - Korres

    Όπως ξέρουμε όλοι, η ενυδάτωση στην επιδερμίδα μας είναι αναγκαία. Δυστυχώς, κάποιες φορές την παραμελούμε επειδή δεν έχουμε χρόνο ή διάθεση. Σήμερα όμως, θα σας μιλήσω μόνο για την ενυδάτωση των χειλιών και πιο συγκεκριμένα, για δύο lip butters από την εταιρία Κορρές.


    Εγώ έχω το wild rose, το guava και παλιότερα είχα και το mango. Είναι της σειράς με βαζάκι, δηλαδή βάζεις το δάχτυλο στην συσκευασία για να πάρεις προϊόν. Η συσκευασία τους είναι μεγάλη, 6g, γι' αυτό άλλωστε έχει διάρκεια ζωής 24 μήνες. Δεν έχουν paraben, mineral oil, silicone, κλπ. Επίσης, στην συσκευασία διαβάζουμε "Ένα βουτυρένιο lip balm που λιώνει στα χείλη και προσφέρει λάμψη και χρώμα. Ο συνδυασμός του shea butter και το κερί ρυζιού προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και απαλότητα. Ιδανικό για σκασμένα χείλη."

    Τα συγκεκριμένα ενυδατικά χειλιών τα είχα αγοράσει από online φαρμακείο στα 3€ περίπου. Το κάθε ένα βγάζει χρώμα στα χείλη, διακριτικό εάν βάλετε λίγη ποσότητα κι αρκετά έντονο εάν βάλετε περισσότερη. Μόνο το guava που είναι λευκό δεν βγάζει χρώμα. Παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει το mango, αλλά δεν το είχα ευχαριστηθεί τόσο πολύ. Ίσως ήταν πιο λιπαρό, ίσως έφταιγε το χρώμα του, ίσως δεν είχα καταλάβει την αξία του. Επίσης, όλα μυρίζουν υπέροχα, αλλά δεν μυρίζουν όσο μένουν στα χείλη, οπότε δεν θα σας ενοχλήσουν.


    Τον τελευταίο καιρό επειδή χρησιμοποιώ lip stain μόνο, είχα λοιπόν ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιώ τα συγκεκριμένα προϊόντα κι ένιωθα τα χείλη μου ενυδατωμένα και απαλά. Για λίγες ημέρες όμως δεν έβαζα ενυδατικό στα χείλη και τα χείλη μου περνούσαν μεγάλη ξηρότητα με πολλά πετσάκια. Όταν έκανα απολέπιση στα χείλη μου με οδοντόβουρτσα, δεν καθάριζαν τα πετσάκια τελείως, πάντα έμεναν λίγα. Μετά από μέρες λοιπόν χρησιμοποίησα το lip butter, γιατί τα χείλη μου ήταν ένα βήμα πριν σκάσουν. Εννοείται ένιωσα ανακούφιση. Δεν το είχα περισσότερο από μία ώρα στα χείλη μου, αλλά ήθελα να φάω, κι έτσι έπιασα μία χαρτοπετσέτα να σκουπίσω τα χείλη μου τρίβοντας τα ελαφρά. Θα σας πω μόνο ότι τα χείλη μου καθάρισαν από τα πετσάκια, ήταν ενυδατωμένα στο έπακρον, και γενικά παρατήρησα ότι όσο χρησιμοποιώ τα συγκεκριμένα lip butters τα χείλη μου είναι καθαρά, υγιή, ενυδατωμένα και έτοιμα να δεχτούν το πιο ξηρό κραγιόν.


    Πραγματικά αξίζουν και το τελευταίο cents, τόσο για την δράση τους όσο και για την ποσότητα τους. Εγώ πλέον μόνο αυτά χρησιμοποιώ έχω αφήσει στην άκρη τα υπόλοιπα κι είμαι σίγουρη ότι δεν θα σταματήσω να τα χρησιμοποιώ. Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Ποιο lip balm έχετε ξεχωρίσει και δεν θα αλλάξετε ποτέ; Περιμένω τα σχόλια σας! Φιλιά πολλά,

                                                              Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers