Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Care products | Buy again & again / collab with allbeautyincluded

     Σήμερα θα συνεχίσω το I can't live without post (δες εδώ), με το post buy again and again με προϊόντα περιποίησης. Συνεργάστηκα με την Δέσποινα από το blog allbeautyincluded και θα δείτε εδώ τα προϊόντα που εκείνη αγοράζει συνέχεια.


     Εγώ θα ξεκινήσω με τα προϊόντα μαλλιών που λάτρεψα κι έχω πάντα στο μπάνιο μου. Πρώτο είναι το σαμπουάν κατά της ξηροδερμίας από τον Κορρέ. Είναι το σαμπουάν που θα καθαρίσει τα μαλλιά μου από τα λευκά σημάδια, θα σταματήσει την φαγούρα και ταυτόχρονα θα είναι τα μαλλιά μου απαλά με όγκο.
     Πρόσφατα λάτρεψα την μάσκα μαλλιών optimum oil repair για επανόρθωση και θρέψη. Έκανε τα μαλλιά μου απαλά, λαμπερά, ήταν ενυδατωμένα με όποιο σαμπουάν κι αν χρησιμοποιούσα.


     Θα συνεχίσω με το σώμα και θα σας μιλήσω για το λατρεμένο μου άρωμα. Είναι το euphoria από Calvin Klein. Μου θυμίζει υπέροχα χρόνια, το βρίσκω πάντα σε προσφορά για να το αγοράσω. Είναι διακριτικό άρωμα, ούτε γλυκό, ούτε ξινό, βγάζει μία θηλυκότητα. Έχει αρκετά μεγάλη διάρκεια κι όποτε έχω την οικονομική δυνατότητα το αγοράζω.
     Το αποσμητικό που αγοράζω τον τελευταίο χρόνο μόνιμα σχεδόν, είναι το talc sensation από Nivea. Μυρίζει πούδρα, ιδρώνω κανονικά, αλλά η κακοσμία δεν εμφανίζεται ποτέ.
     Τέλος, το top καθαριστικό της ευαίσθητης περιοχής είναι ο αφρός από Frezyderm. Καθαρίζει τέλεια την περιοχή, δεν την αφήνει ξερή ή αφυδατωμένη, ποτέ δεν εμφανίζεται κακοσμία κι είναι απαλό για την περιοχή. Είναι το καθαριστικό που προτείνω σε όλες.


      Έπειτα, έχω το αγαπημένο μου scrub προσώπου το perfectly purifying από Avon. Είναι με μέταλλα από την νεκρή θάλασσα. Είναι τύπου άργιλος, κι όποτε έχω πρόβλημα με την ακμή μου πάντα χρησιμοποιώ αυτό το scrub και την αντίστοιχη μάσκα για να δω καλυτέρευση. Είναι ήπιοι οι κόκκοι αλλά αρκετά πυκνοί, δεν γδέρνουν το δέρμα και καθαρίζει σε βάθος.
      Η αντηλιακή κρέμα προσώπου που λάτρεψα τον τελευταίο χρόνο είναι η Anthelios XL από La Roche-Posay. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.
      Επίσης, τον τελευταίο χρόνο  λάτρεψα το καταπραϋντικό τζελ για τσιμπήματα από τον Κορρέ. Κάνει εκπληκτική δουλειά σε τσιμπήματα κουνουπιών και μελισσών.
      Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το post η θεραπεία νυχιών από Peggy Sage. Είναι η καλύτερη θεραπεία ενδυνάμωσης και σκλήρυνσης νυχιών. Σε εμένα έκανε εκπληκτική δουλειά, από την πρώτη εβδομάδα είχα δει διαφορά. Πλέον το χρησιμοποιώ ως βάση πριν το μανικιούρ.


      Και για το τέλος, άφησα τρία προϊόντα για καθαρισμό και ντεμακιγιάζ προσώπου. Τα αγαπημένα μου καθαριστικά/ντεμακιγιάζ προσώπου που πάντα έχω στο μπάνιο μου είναι το daily cleanser από Youth Lab, θα δείτε αναλυτικό review εδώ, και το αφρώδες καθαριστικό με ελιά και λεβάντα από Apivita, θα δείτε αναλυτικό review εδώ. Τα αγαπώ!
      Τελευταίο προϊόν είναι το micellar νεράκι από Garnier. Μου αρέσει πάρα πολύ η αίσθηση που αφήνει όταν αφαιρώ το μακιγιάζ μου. Αφαιρεί το μεγαλύτερο μέρος του μακιγιάζ, δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, γενικά είναι από τα καλύτερα micellar νεράκια που έχω δοκιμάσει.


      Αυτά ήταν τα προϊόντα που μόλις μου τελειώσουν τα αγοράζω ξανά. Έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο προϊόν που ποτέ δεν λείπει από τα συρτάρια σας;;;; Εσείς ποια προϊόντα λατρεύετε τόσο πολύ που τα αγοράζετε ξανά και ξανά;;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Καλή εβδομάδα σας εύχομαι!!

                                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers