Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Review 2 in 1 Concealer & Foundation - Jordana

      Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου foundation για αυτό τον μήνα. Είναι το 2 σε 1 concealer και foundation από Jordana.


      Η εταιρία Jordana είναι Αμερικάνικη και πλέον την βρίσκουμε στην Ελλάδα σε πολλά site. Εγώ αγοράζω προϊόντα από bebauty.gr και makeup house.gr. Υπόσχεται πλήρης κάλυψη, περιέχει 30gr και η απόχρωση που επέλεξα είναι 01 Fair Beige. Έχει πολύ μικρό στόμιο, άκρως σημαντικό για να μην βγαίνει περιττή ποσότητα.




      Εγώ το χρησιμοποιώ άλλοτε με πινέλο κι άλλοτε με τα δάχτυλα. Πάντα όμως χρησιμοποιώ ένα stippling brush για να απλωθεί ομοιόμορφα το foundation και να δώσει ανάλαφρο τελείωμα. Το σφουγγαράκι δεν το προτείνω, γιατί ρουφάει το προϊόν και δίνει πολύ ελαφρύ τελείωμα στο πρόσωπο με σχεδόν διάφανο χρώμα.


     Η χρήση του πινέλου είναι αρκετά καλή, αλλά αφήνει γραμμές στο πρόσωπο. Με τα δάχτυλα νομίζω είναι η καλύτερη εφαρμογή. Απλώνεται ομοιόμορφα και η κάλυψη που προσφέρει είναι μέτρια, και στις δύο περιπτώσεις. Με την δεύτερη εφαρμογή η κάλυψη γίνεται πολύ καλύτερη και με την χρήση του stippling brush το αποτέλεσμα γίνεται ομοιόμορφο και ανάλαφρο. Η απόχρωση που έχω είναι πολύ ανοιχτή, αλλά ταιριάζει με το χρώμα του λαιμού μου.

     Όποτε χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο προϊόν ποτέ δεν χρησιμοποιώ concealer, θα δείτε παρακάτω στις φωτογραφίες τι κάλυψη προσφέρει κάτω από τα μάτια. Επίσης, δεν αφήνει λιπαρότητα ως foundation, αλλά αφήνει ελαφριά γυαλάδα και χρησιμοποιώ πάντα πούδρα για σετάρισμα. Τέλος, η διάρκεια του είναι μεγάλη, μέχρι σήμερα όσες ώρες το έχω φορέσει ποτέ δεν είχε φύγει ή αλλοιωθεί το χρώμα του...


     Εσάς πως σας φαίνεται;;;; Το έχετε δοκιμάσει;;;; Πείτε μου την γνώμη σας εάν το έχετε χρησιμοποιήσει ή εάν θα το αγοράζατε στο μέλλον. Εύχομαι να περνάτε όμορφα!!! Φιλιά πολλά!!

                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers