Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Mirror nail polishes review \\ Dust & Cream

       Πριν δύο μήνες περίπου, τα dust & cream είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν δύο βερνίκια νυχιών της νέας σειράς τους, την mirror. Σήμερα είμαι εδώ να σας πω την γνώμη μου, πως μου φάνηκαν, εάν τα προτείνω ή εάν θα αγοράσω άλλες αποχρώσεις.


      Η νέα σειρά mirror υπόσχεται εντυπωσιακό εφέ καθρέφτη, που δημιουργεί πολλές ενδιαφέρουσες αντανακλάσεις. Χάρη στην ειδική τους σύνθεση τα βερνίκια mirror στεγνώνουν σε λιγότερο από 60'' προσφέροντας λαμπερό χρώμα που δεν ξεθωριάζει και διαρκεί. Χρήση: 1) Ανακινήστε καλά πριν την χρήση. (Πριν την εφαρμογή χρησιμοποιείτε πάντα βάση για τα νύχια). 2) Για λαμπερό αποτέλεσμα εφαρμόστε 2 στρώσεις βερνίκι στα νύχια σας. (Για έντονο εφέ καθρέφτη μην χρησιμοποιείτε top coat).


     Εγώ έχω τις αποχρώσεις 964 (ασημί), 965 (χρυσό). Τα χρησιμοποίησα πολλές φορές, παρόλο που τα Χριστούγεννα είχαν τελειώσει. Έπρεπε άλλωστε να τα δοκιμάσω. Έχουν ένα απλό πινελάκι, η συσκευασία τους είναι εντυπωσιακή και μικρή. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θεωρώ ότι δίνουν το εφέ καθρέφτη. Δίνουν έντονη λάμψη μόνο όταν το φως πέσει επάνω στα νύχια. Σε εμένα, καμία φορά δεν ήταν ομοιόμορφη η εφαρμογή στα νύχια μου, ήταν σαν να άφηνε γραμμές.


     Επίσης, η διάρκεια που έχουν δεν είναι μεγάλη. Κράτησαν δύο ημέρες χωρίς να κάνω δουλειές, και με δουλειές κράτησαν λίγες ώρες. Την τελευταία φορά μάλιστα, ξαφνικά και χωρίς λόγο έφυγε το χρώμα ολόκληρο από το νύχι μου. Να σας πω την αλήθεια, το μόνο θετικό που βρήκα είναι ότι στεγνώνουν σε δευτερόλεπτα. Ώσπου να βάψω το δεύτερο νύχι, το πρώτο έχει στεγνώσει.


     Εγώ δεν θα τα επέλεγα ούτε για εμένα, ούτε για δώρο τις ημέρες των εορτών. Όσο οικονομικά και να είναι δεν νομίζω ότι αξίζουν να τα έχει κάποια στη συλλογή της. Φυσικά, αυτή είναι η δική μου γνώμη και η δράση στα δικά μου νύχια. Θέλω να μάθω εάν εσείς τα δοκιμάσατε κι αν τα χαρήκατε περισσότερο από εμένα. Θα περιμένω τα σχόλια σας!!

                                                                   Φιλιά πολλά,
                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers