Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Non Favourites | April 2016

      

     Χρόνια πολλά!! Και του χρόνου με υγεία!! Λίγες ημέρες πριν την Ανάσταση και οι δουλειές μας δεν έχουν σταματημό. Κανονικά δεν έπρεπε να κάνω ανάρτηση αυτές τις ημέρες, αλλά δεν θέλω να αφήσω αναρτήσεις Απριλίου για τον Μάιο. Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για τα μη αγαπημένα του μήνα. Δεν είναι πολλά, αλλά ας ξεκινήσουμε.

      Πρώτα θα σας μιλήσω για τα Sweet Cream matte lipsticks από Jordana. Τις τελευταίες ημέρες βλέπω πολλές κοπέλες και λένε πολύ καλά σχόλια για τα συγκεκριμένα κραγιόν. Δυστυχώς δεν έχω την ίδια γνώμη με εκείνες. Θα δείτε την άποψη μου αναλυτικά εδώ.


      Έπειτα, έχω ένα lip balm από Eco Lips με άρωμα καρύδας. Μυρίζει πολύ όμορφα, όμως αφήνει τεράστια λιπαρότητα στα χείλη που ποτέ δεν απορροφάται. Τα χείλη μου είναι γεμάτα πετσάκια κ μόνιμα με τραβάνε. Δεν θυμάμαι από που το αγόρασα ή το βρήκα, όμως δεν μου άρεσε καθόλου.


      Τέλος, άφησα το eyeliner από technic. Είναι σε απόχρωση μοβ, σε κρεμώδη μορφή και ερχόταν με ένα πινελάκι. Όταν το παρέλαβα ήταν σε συσκευασία που δεν θα μπορούσε να έρθει σε εμένα ανοιγμένη, παρόλ'αυτά, το eyeliner ήταν στεγνό, όσο κι αν προσπαθούσα, με όποιο πινελάκι κι αν χρησιμοποιούσα, δεν έβγαζε προϊόν. Ακόμη και με το δάχτυλο προσπάθησαν να βγάλω χρώμα, σαν σκιά, αλλά και πάλι ήταν μηδαμινό το αποτέλεσμα. Προσπάθησα να ζεστάνω την συσκευασία μήπως και "λιώσει", αλλά και πάλι δεν έβγαζε χρώμα. Δεν ξέρω εάν όλα τα eyeliner της εταιρίας έχουν αυτή την σύσταση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τα προτείνω ή θα αγοράσω ξανά. Εννοείται ότι όπως τα παρέλαβα έτσι και το πέταξα. Πλήρης απογοήτευση!!!!


     Αυτά τα λίγα ήταν τα μη αγαπημένα του Απριλίου. Πείτε μου τις δικές σας εντυπώσεις για όποια παραπάνω προϊόντα έχετε δοκιμάσει, πως σας φάνηκαν κι εάν θα τα αγοράζατε ξανά. Επανέρχομαι με αγαπημένα Απριλίου, με πολλά νέα προϊόντα. Εύχομαι να περνάτε όμορφα!!

                                                            Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers