Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

April Favorites 2016

     Ένας ακόμη μήνας φτάνει στο τέλος του, η γιορτή του Πάσχα είναι σε δύο μέρες καθώς και η Πρωτομαγιά . Το Πάσχα μας υπενθυμίζει τα πάθη του Χριστού ενώ η Πρωτομαγιά ότι η γη άνθισε και το καλοκαίρι είναι πλέον κοντά μας. Δεν είμαι εδώ όμως για να μιλήσουμε περί ανέμων και υδάτων, αλλά για τα αγαπημένα προϊόντα Απριλίου.

     Γενικά δεν είχα τον χρόνο να βαφτώ, να βγω μια βόλτα, κλπ, δεν δοκίμασα πολλά προϊόντα, όμως όσα θα σας δείξω είναι και οι μόνες επιλογές που έκανα όλο τον Απρίλιο. Θα ξεκινήσω με τα προϊόντα περιποίησης του προσώπου. Στην καθημερινότητα μου πρωί και βράδυ καθάριζα το πρόσωπο μου με το Purifying neem face wash από Himalaya. Για να μην σας κουράζω, μπορείτε να δείτε εδώ την άποψη μου.
     Έπειτα, πάλι σε καθαρισμό, αλλά του μακιγιάζ αυτή την φορά, λάτρεψα το micellar νεράκι από messinian spa. Είναι το καλύτερο micellar νερό που δοκίμασα ποτέ. Καθαρίζει τα πάντα, αδιάβροχο μακιγιάζ και μη, καθαρίζει την επιδερμίδα σε βάθος και είναι το μοναδικό ντεμακιγιάζ που αφαιρεί 100% το μακιγιάζ και δεν χρειάζεται μετά να χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο καθαριστικό. Εντυπωσιάστηκα! Το προτείνω σε όλες να το δοκιμάσετε, και πιστεύω ότι θα το λατρέψετε.
     Στην καθημερινότητα μου δεν λείπει το αντηλιακό. Λατρεύω το Anthelios Xl από La Roche- Posay. Σας έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ. Είναι από τα καλύτερα αντηλιακά που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.
      Το τελευταίο προϊόν περιποίησης είναι ένα balm χειλιών και μύτης. Το είχα αγοράσει πέρυσι και το είχα χρησιμοποιήσει την περίοδο που ήμουν κρυωμένη. Αυτό τον μήνα ήμουν μία εβδομάδα κρυωμένη επίσης, είχα καταρροή και η μύτη μου ήταν πολύ ευαίσθητη. Έτσι ξεκίνησα και χρησιμοποιούσα συχνά μες την ημέρα το letibalm γύρω από την μύτη και μπορώ να πω ότι δεν επέτρεψε να πληγωθεί η μύτη μου, να σκάσει ή να κοκκινίσει. Γενικά το ευχαριστήθηκα αυτό το προϊόν, τόσο για την δουλειά που κάνει, όσο και για την υπέροχη μυρωδιά που έχει.


      Θα συνεχίσω με την περιποίηση των μαλλιών μου και των άκρων. Στην ρουτίνα των μαλλιών δεν άλλαξα το σαμπουάν και το conditioner που χρησιμοποιούσα τον προηγούμενο μήνα (δες εδώ), αλλά πρόσθεσα το λαδάκι 6 ελαίων από Schwarzkopf της σειράς Gliss. Ενυδατώνει τις άκρες, αφήνει μαλακά τα μαλλιά μου, αλλά νομίζω ότι εμφανίζω λιπαρότητα μέσα σε δύο ημέρες, ενώ χωρίς αυτό δεν εμφάνιζα τόσο σύντομα. Δεν με ενοχλεί όμως, γιατί κάνω μπάνιο ανά τρεις ημέρες και επειδή δεν έχω λιπαρά μαλλιά δεν είναι αντιαισθητικό το αποτέλεσμα.
       Την κρέμα χεριών που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό είναι η Aesthsis soft από Natura Pharm. Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για να ενυδατώσω τα χέρια μου, δεν έχω εμφανίσει ξηρότητα όσο κι αν είχα τα χέρια μου μέσα σε ζεστά νερά και απορρυπαντικά. Εάν δεν έχετε τάσεις ξηρότητας ίσως σας πέσει λίγο βαριά η κρέμα, αλλά με ποσότητα στραγαλιού, νομίζω θα είναι εντάξει.
      Για τα πόδια μου επέλεξα να χρησιμοποιήσω την Steam cream. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Αφήνει τα πόδια full ενυδατωμένα, αλλά θέλει προσοχή στις πατούσες, γιατί αργεί να απορροφηθεί.


      Για την περιποίηση του σώματος μου αγάπησα το χύμα scrub από Dust & Cream. Το άρωμα που επέλεξα είναι μπανάνα. Έχει υπεροχα αρώματα για όλα τα γούστα, εγώ θα αγοράσω ξανά κάποιο από αυτά τα scrub. Έχει πολύ ψιλούς κόκους που ναι μεν κάνουν ήπια απολέπιση, αλλά καθαρίζουν το δέρμα σχεδόν 100%. Εγώ λόγω της ξηρότητας έχω σαν σπυράκια στα μπράτσα, μόνο που είναι δέρμα, με αυτό το scrub εξαφανίζονται. Πολύ καλό αποτέλεσμα.
      Άλλο ένα προϊόν των Dust & Cream που χρησιμοποίησα είναι το αφρόλουτρο με ρόδι. Μυρίζει πολύ έντονα, κάνει πλούσιο αφρό, και καθαρίζει πολύ καλά την επιδερμίδα. Το άρωμα δεν μένει στο δέρμα, όμως το μπάνιο μυρίζει για αρκετή ώρα. Φανταστείτε ότι το παράθυρο του μπάνιου βλέπει φωταγωγό, και η κοπέλα του κάτω διαμερίσματος μου έλεγε ότι μυρίζει και το δικό της μπάνιο. Θεϊκό απλά.
      Για να ενυδατώσω την επιδερμίδα μου χρησιμοποιούσα το γαλάκτωμα περγαμόντο και πράσινο τσάι από Apivita. Μυρίζει μεθυστικά. Θυμίζει αντρικό άρωμα, αλλά επειδή εγώ λατρεύω τα αντρικά αρώματα, λάτρεψα την συγκεκριμένη κρέμα. είναι αρκετά λεπτόρρευστη, χαρίζει ικανοποιητική ενυδάτωση, και μέτρια διάρκεια αρώματος. Παρόλ' αυτά αγαπώ αυτό το άρωμα.
      Ένα σημαντικό προϊόν που πρέπει να έχουμε ειδικά αυτή την περίοδο είναι ένα αποσμητικό. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ από Dove το talc soft. Έχει γλυκό άρωμα που μένει, αφήνει τον ιδρώτα να βγει αλλά όχι η μυρωδιά του. Μου άρεσε αρκετά.
      Τέλος, αυτό τον μήνα δεν χρησιμοποίησα κολόνια ή άρωμα, αλλά ένα body splash από Fresh Line, το Poseidon. Το είχα βρει σε κάποιο συνδρομητικό κουτί, δεν μου άρεσε το άρωμα του που είναι σαν σαπούνι. Όμως αυτό τον μήνα το βρήκα συμπαθητικό, πρώτον γιατί το άρωμα του είναι έντονο και διαρκεί, και δεύτερον, επειδή νομίζω ότι έκατσε πολύ καλά στην επιδερμίδα μου.


      Ήρθε η ώρα για τα προϊόντα του μακιγιάζ. Το foundation και concealer που χρησιμοποίησα όταν βαφόμουν, είναι το Jordana 2in1. Σας έχω μιλήσει αναλυτικότατα εδώ.
      Για τα φρύδια μου χρησιμοποιούσα έναν συνδυασμό. Πρώτα περνούσα το eyebrow define από Mua στην απόχρωση dark brown. Είναι ένα σκούρο γκρι χρώμα που ταιριάζει στο χρώμα των φρυδιών μου, αλλά για να γλυκάνει το αποτέλεσμα χρησιμοποιούσα το eyebrow gel της essence στην απόχρωση 01 brown. Ο συνδυασμός είναι υπέροχος, το αποτέλεσμα είναι ακριβώς στα χρώματα μου και τα προϊόντα είναι οικονομικά. Το μόνο αρνητικό που έχω να πω είναι ότι κανένα από αυτά δεν κρατάει τα φρύδια σταθερά.
       Ακόμη έναν συνδυασμό που χρησιμοποιούσα είναι το fan brush και το Merry Berry highlighter στην απόχρωση 01 i love my golden pumps από essence. Το highlighter έχει φυσικό αποτέλεσμα, γυαλιστερό, με μικρή διάρκεια, όμως βρέχω το πινέλο πριν χρησιμοποιήσω το highlighter κι έτσι το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ έντονο, μεγαλύτερης διάρκειας.
        Για το τέλος άφησα τρία προϊόντα χειλιών. Το πρώτο είναι το lipliner 82 rose pink από Adamo. Υπόσχεται ότι είναι αδιάβροχο, δεν θα το έλεγα, αλλά έχει καλή διάρκεια για μολύβι. Η απόχρωση είναι υπέροχη, καθημερινή. Το δεύτερο προϊόν είναι ένα κραγιόν από bella pierre το Cat Walk. Το είχα βρει σε κάποιο Cherrybox. Το χρώμα του είναι όμορφο και συνήθως το χρησιμοποιώ με το προηγούμενο μολύβι. Είναι ενυδατικό, με όχι πολύ καλή διάρκεια, όμως για καθημερινό κραγιόν, για λίγες ώρες που μπορεί να έβγαινα ήταν πολύ καλό. Τέλος, άφησα το κραγιόν από Avon το berry glitz. Το λατρεύω αυτό το χρώμα. Είναι ροζ με λάμψεις. Είναι ενυδατικό με μικρή διάρκεια, όμως όταν φύγει το χρώμα του κραγιόν μένουν οι λάμψεις και τα χείλη φαίνονται εξίσου περιποιημένα και βαμμένα.


        Σε αυτό το σημείο τα αγαπημένα του μήνα έφτασαν στο τέλος τους. Πείτε μου εάν έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο. Θέλω πολύ να μάθω ποια προϊόντα ξεχωρίσατε αυτόν τον μήνα και γιατί. Δεν νομίζω να προλάβω να σας δείξω τα empties το Σάββατο, οπότε θα περιμένετε post τον νέο μήνα. Οπότε σας εύχομαι τώρα Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! Να περάσετε όμορφα όπου κι αν πάτε, ότι κι αν κάνετε! Υγεία και αγάπη εύχομαι!! <3

                                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers