Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

De-makeup Routine || Collab with mynonboringworld

      Η καθημερινή περιποίηση του προσώπου μας είναι απαραίτητη. Σε όλες μας αρέσει να είμαστε βαμμένες, όμως οι περισσότερες βαριόμαστε την αφαίρεση του. Δυστυχώς, είναι το σημαντικότερο βήμα της ημέρας η καλή αφαίρεση του μακιγιάζ και η βαθιά ενυδάτωση του προσώπου μας. Γι' αυτό είμαι σήμερα εδώ παρέα με την γλυκιά blogger από το mynonboringworld, να σας μιλήσουμε για την δική μας ρουτίνα ντεμακιγιάζ. Την ευχαριστώ πολύ για την συνεργασία κι ελπίζω να έχουμε στο μέλλον κι άλλες. Πατήστε εδώ για να δείτε την ανάρτηση της Μαρίας!!


     Όταν έρθει η ώρα του ντεμακιγιάζ μου, θα ξεκινήσω με την αφαίρεση του μακιγιάζ κατά προτίμηση με κάποιο Micellare νερό για πρόσωπο και μάτια, αλλά αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ για το πρόσωπο μου μόνο το γαλάκτωμα Bepanthol. Σίγουρα δεν αφαιρεί εις βάθος το μακιγιάζ, αλλά αφαιρεί ένα μεγάλο μέρος του. Για τα μάτια χρησιμοποιώ το διφασικό νεράκι Hydro-natural από Biolife. Έχει μέσα λάδι, κι έτσι αφαιρείτε η μάσκαρα χωρίς τρίψιμο κι αφήνει ενυδατωμένη την περιοχή.


     Σε καμία περίπτωση δεν μένει η ρουτίνα του ντεμακιγιάζ μου στα προηγούμενα προϊόντα. Καθημερινά η μέρα μου ξεκινάει και τελειώνει με τον καθαρισμό του προσώπου μου, αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το Daily Cleanser από Youth Lab. Έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ντεμακιγιάζ χωρίς extra πλύσιμο του προσώπου. Αμέσως μετά, χρησιμοποιώ μία λοσιόν, προσφέρει ενυδάτωση, καθαρισμό της επιδερμίδας, κι επιβεβαίωση ότι το ντεμακιγιάζ μας είναι καλό. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την τονωτική λοσιόν από Nuxe.


    Φυσικά το ντεμακιγιάζ μας τελείωσε, η επιδερμίδα μας είναι καθαρή, αλλά χρειάζεται ενυδάτωση ότι τύπο επιδερμίδας κι αν έχουμε. Επειδή λοιπόν το ντεμακιγιάζ μου γίνεται συνήθως βράδυ, τα προϊόντα που χρησιμοποιώ είναι για νυχτερινή περιποίηση. Σας τα έχω δείξει εδώ στα αγαπημένα του μήνα. Πάντα ξεκινάω πρώτα με την ενυδάτωση στην περιοχή των ματιών μου. Είναι η πιο ευαίσθητη περιοχή του προσώπου μου με τάσεις ξηρότητας, οπότε πάντα μετά τον καθαρισμό το δέρμα μου με τραβάει. Χρησιμοποιώ την αντιρυτιδική κρέμα ματιών από fouka. Ύστερα θα βάλω δύο σταγόνες serum Magnolia του Κορρέ στα χέρια μου και τ' απλώνω σε όλο μου το πρόσωπο και λαιμό. Αφού απορροφηθεί τελείως θα βάλω την ενυδατική κρέμα νύχτας Magnolia του Κορρέ, αλλά θα βάλω τοπικά σε πανάδες την λευκαντική κρέμα με γάλα γαϊδούρας από Sostar.


    Η ρουτίνα του ντεμακιγιάζ μου τελείωσε, αυτό που ήθελα να σας δείξω δεν είναι τα προϊόντα, αλλά ο τρόπος που εγώ κάνω το ντεμακιγιάζ μου. Σίγουρα θα βρείτε τα κατάλληλα προϊόντα για εσάς, αρκεί να μην παραμελείτε το ντεμακιγιάζ σας. Να θυμάστε ότι εάν δεν ξεβάφεστε σωστά και δεν ενυδατώνετε το δέρμα σας, θα γεράσετε γρηγορότερα. Φυσικά δεν είναι απόλυτο αυτό, αλλά οι πιθανότητες γήρανσης αυξάνονται.

     Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε το blog της Μαρίας, να δείτε την δική της ρουτίνα. Ελπίζω να βρήκατε ενδιαφέρον αυτό το post. Θα περιμένω τα σχόλια σας, και φυσικά θέλω να μάθω περισσότερα για την δική σας ρουτίνα ντεμακιγιάζ.

                                                                Φιλιά πολλά,
                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers