Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

30 Beauty Question Tag



     Σε ένα blog μακιγιάζ υπάρχουν πολλά ερωτήματα που μένουν αναπάντητα. Πριν λίγες ημέρες λοιπόν βρήκα κάποια tag όπου με τράβηξαν κι αποφάσισα να τα κάνω κι εγώ. Ελπίζω να τα βρείτε κι εσείς ενδιαφέροντα.

     1. Do you remember your first make-up item?

     Αχ, το πρώτο προϊόν μακιγιάζ που είχα στην κατοχή μου, ήταν ένα διπλό lipgloss/κραγιόν. Ήταν ροζ της τσιχλόφουσκας, λίγο πιο σκούρο, ήταν ματ κι από πάνω έβαζα διάφανο lipgloss. 

    2. Describe your perfect mascara. Have you found one that fits your specifications?

    Η καλύτερη μάσκαρα που έχω δει ποτέ, είναι από Avon η Super Shock. Έχει πλαστικό χοντρό βουρτσάκι, διαχωρίζει τις βλεφαρίδες, δίνει μήκος και όγκο.

     3. What kind of coverage do you prefer for your foundation?

     Πλέον δεν χρειάζομαι πλήρη κάλυψη από ένα foundation, οι κοκκινίλες και τα σημάδια έχουν σχεδόν φύγει, οπότε προτιμώ μέτρια κάλυψη για πιο φυσικό τελείωμα. 

     4. Favourite high-end brand?

     Δεν έχω δοκιμάσει πολλές εταιρίες high-end, δύο με τρεις θα έλεγα, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Ίσως, εάν η The balm μετριέται για high-end εταιρία, θα έλεγα αυτήν.

     5. Favourite drugstore / highstreet brand?

     Αναμφησβήτα θα έλεγα την Sleek. Λατρεύω τα ρουζ της, τις σκιές της, τα μολύβια της.
  
     6. What cosmetic brands have you always wanted to try but still haven't?

     Δύο εταιρίες είναι αυτές που θέλω να δοκιμάσω, αλλά δεν έχει τύχει ακόμη να αποκτήσω κάποιο προϊόν τους. Μιλάω για την shiseido, αλλά έχει ακριβά προϊόντα, και για την inglot που δεν μπορώ να βρω εύκολα κατάστημα της.
  
    7. Do you wear fake lashes?

     Μου αρέσουν πολύ οι ψεύτικες βλεφαρίδες, όμως όποτε έχω φορέσει κι έχω βγει, νιώθω αμήχανα, παρόλο που ήταν φυσικές και δεν φαινόντουσαν.

     8. Is there any kind of make up you can't leave the house without?

     Δεν υπάρχει κάποιο προϊόν που θα έπαιρνα μαζί μου οπωσδήποτε. Γενικά δεν νιώθω άνετα να βάφομαι εκτός σπιτιού. Παλιότερα όμως, είχα πάντα μαζί μου ένα κόκκινο κραγιόν.

     9. What is your most cherished beauty products?

     Νομίζω ότι είναι τα προϊόντα The balm, τα ρουζ του Κορρέ και της Sleek, και άλλα πολλά.

   10. How often do you shop for make up? Do you pick out a lot of products at once?

     Δυστυχώς, αγοράζω συχνά καλλυντικά, είτε αυτό είναι δύο πραγματάκια είτε είναι πολλά. Μπορεί να μην αγοράσω καθόλου για μήνες, αλλά μπορεί να ψωνίζω μία φορά ανά δύο εβδομάδες.

   11. Do you have "beauty budget"?

     Όχι, δεν διαθέτω συγκεκριμένο ποσό για τα καλλυντικά μου. Σίγουρα θα έπρεπε, αλλά οι ανάγκες και τα έξοδα μήνα με τον μήνα αλλάζουν... οπότε δεν αποφάσισα μέχρι τώρα το κατάλληλο ποσό.
  
  12. Do you utilize coupons, rewands cards and sales when you shop for cosmetics?

     Φυσικά και θα εκμεταλευτώ κουπόνια, προσφορές κλπ. Δεν ψωνίζω πάντα με μειωμένες τιμές ή κουπόνια, αλλά προσπαθώ να μην πληρώνω πολλά χρήματα, ειδικά σε ακριβά προϊόντα.

  13. What type of product do you buy the most?

     Σχεδόν πάντα θα πάω στα προϊόντα χειλιών. Ίσως είναι η πιο πολυχρησιμοποιημένη κατηγορία για εμένα.

  14. Do you avoid certain ingredients in cosmetics like parabens or sulfates?

    Όχι, δεν προσέχω τα συστατικά τους, αλλά προτιμώ να μην είναι χωρίς parabens, γιατί η διάρκεια ζωής τους δεν είναι μεγάλη και θα πρέπει να χρησιμοποιώ μόνο αυτά τα προϊόντα για να "βγάλουν" τα χρήματα τους πριν να λήξουν. 

  15. Do you have a favourite place to shop for make up?

     Το internet φυσικά. Βρίσκω σχεδόν τα πάντα σε πολύ καλές τιμές, σε προσφορές συχνότερα από ότι στα καταστήματα.

  16. Do you like trying new skincare products or do you keep a certain routine?

     Νομίζω ότι όσες με παρακολουθείτε μέχρι τώρα, έχετε καταλάβει ότι μου αρέσει να δοκιμάζω νέα προϊόντα περιποίησης, αλλά πάντα μένω σταθερή και σε αγαπημένα προϊόντα.

  17. Favourite bath and body brand?

     Θα έλεγα Aloe plus. Εξαιρετικά προϊόντα με αγνά συστατικά.
  18. If you could only buy from one brand, which brand would you choose?

     Δύσκολη ερώτηση. Δεν μπορώ να επιλέξω μόνο μία εταιρία.... λυπάμαι.
 
  19. Which brand has the best packaging?

     Φυσικά η The balm. Οι συσκευασίες της είναι ασυναγώνιστες.

  20. Which celebrity always has great make up?

     Δεν παρακολουθώ πολύ περιοδικά ή show στην τηλεόραση, οπότε δεν έχω κάποια υπόψιν μου.

  21. Do you belong to any online makeup communities?

     Σε πολλά θα έλεγα, ελληνικά και ξένα.

  22. Which do you apply first, concealer or foundation?

     Όταν ήθελα να καλύψω σπυράκια ή κοκκινίλες, πάντα έβαζα concealer στο πρόσωπο μου και μετά το foundation, αλλά κάτω από τα μάτια πάντα το concealer μπαίνει μετά.

  23. Do you like multifunctioned products like lip and cheek stains?

     Φυσικά και μου αρέσουν, θεωρώ ότι είναι πολύ βολικά.

  24. Are you clumsy in putting makeup?

     Νομίζω ότι είμαι αδέξια στην ομοιομορφία της δεξιάς πλευράς με της αριστερής. Πάντα κάτι θα κάνω και θα βάψω περισσότερο την μία πλευρά από την άλλη, είτε αυτό είναι στο ρουζ, είτε στο bronzer, είτε στα μάτια. 

  25. Do you apply your foundation with a brush, sponge or fingers?

     Πλέον χρησιμοποιώ μόνο σφουγγαράκι. Έχω καταργήσει τα πινέλα για το foundation και το concealer.

  26. Which foundation do you use the most?

     Δεν χρησιμοποιώ ιδιαίτερα foundation, περισσότερο χρησιμοποιώ bb και cc creams. Εάν θέλετε να σας πω από αυτές τις κατηγορίες σίγουρα είναι η bb της Garnier και η CC cream της Youth Lab.

  27. Do you use a make up base or primer for the eyes?

     Δεν χρησιμοποιώ ιδιαίτερα βάση για το πρόσωπο, όμως σχεδόν πάντα επιλέγω βάση ματιών για να αποχρωματίζω τις φλεβίτσες που έχω. Για το πρόσωπο χρησιμοποιώ συνήθως στην περιοχή της μύτης μόνο για να καλύψω τους πόρους που έχω.

   28. How many hair products do you use on a typical day?

     Εκτός λουσίματος χρησιμοποιώ μόνο νεράκι για να φρεσκάρω τα μαλλιά μου. Επειδή τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά και δεν χρησιμοποιώ πιστολάκι, δεν χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα για τα μαλλιά μου.

   29. Do you ever consider taking makeup classes?

      Θα το ήθελα πολύ, αλλά δεν είχα την δυνατότητα μέχρι τώρα να κάνω μαθήματα. Ίσως στο μέλλον γίνει κι αυτό.

   30. What do you love about makeup? 

      Νομίζω ότι αυτό που αγαπώ στο μακιγιάζ είναι η ικανότητα να αλλάξεις, να καλύψεις, να διαμορφώσεις ατέλειες. Το μακιγιάζ μπορεί να αλλάξει την διάθεση κάθε γυναίκας και να ανεβάσει την αυτοπεποίθηση της.

     Εδώ έφτασε στο τέλος του το tag. Θα κάνω με την σειρά μου όλες τις κοπέλες που δεν το έχουν κάνει ήδη. Φυσικά θα χαρώ να δω τις δικές σας απαντήσεις σύντομα. Καλή εβδομάδα να έχετε!!!

                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers