Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ενυδατική κρέμα προσώπου - Sostar

    Η εταιρία Sostar είναι φαρμακευτική εταιρία με φυτικά προϊόντα χωρίς parabens, είναι ελληνική και άκρως οικονομική. Το ιδιαίτερο συστατικό που προσθέτει στα προϊόντα της είναι το γάλα γαϊδούρας. Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα στο site της εδώ.


    Σήμερα είμαι εδώ για να μιλήσουμε για την ενυδατική κρέμα προσώπου με αλόη, ουρία και έλαιο argan. Υπόσχεται βαθιά ενυδάτωση σε όλους τους τύπους επιδερμίδας κι επαναφορά της φυσικής υγρασίας. Χάρη στα συστατικά της αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και απαλή. Κοστίζει μόλις 3€, περιέχει 50ml, έχει διάρκεια ζωής 12 μήνες, είναι ανακυκλώσιμη και δεν κάνουν πειράματα στα ζώα.


   Την κρέμα προσώπου λοιπόν, την είχατε δει σε κάποια αγαπημένα πρόσφατα. Γενικά η υφή της ενώ δείχνει πηχτή, είναι σαν ελαφριά, αραιή - πηχτή. Δεν ξέρω εάν έχετε συναντήσει παρόμοια και μπορείτε να καταλάβετε. Απλώνω μικρή ποσότητα καθημερινά πρωί και βράδυ κι αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο μεν αλλά στεγνό.


   Δεν εμφανίζω λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας, πολύ θετικό για εμένα. Όμως, τον τελευταίο καιρό, το πρόσωπο μου έχει καθαρίσει τελείως από σπυράκια και κοκκινίλες. Τον τελευταίο μήνα, εάν είδατε τα αγαπημένα μου, θα είδατε ότι χρησιμοποιούσα άλλη κρέμα προσώπου, που τελείωσε πριν λίγες ημέρες. Μόλις λοιπόν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη ξανά, πρωί - βράδυ εντατικά, άρχισαν να εμφανίζονται σπυράκια, όχι πολλά, 1-2, αλλά μεγάλα. Φαίνονται στις φωτογραφίες εδώ. Σταμάτησα να την χρησιμοποιώ τα βράδια, δεν έβαζα καθόλου ενυδατική και το πρωί το πρόσωπο μου ήταν πάλι καθαρό. Δεν ξέρω γιατί αντέδρασε το δέρμα μου, ίσως μου κάθεται βαριά και δεν την ανέχεται με τόσο συχνή χρήση. Παρόλ' αυτά, θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ μία φορά την ημέρα.

    Όλα τα παραπάνω λοιπόν, για εμένα είναι ότι καταλληλότερο για να αγοράσω προϊόντα της εταιρίας. Μπορεί το συγκεκριμένο προϊόν να μην ήταν τόσο κατάλληλο για εμένα, όμως θα δοκιμάσω σίγουρα κι άλλα προϊόντα της Sostar. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Να περάσετε όμορφα ότι κι αν κάνετε!!!
           
                                                     Φιλιά πολλά,
                                                               Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers