Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Best of February 2016

    Ακόμη ένα post με αγαπημένα έφτασε. Αυτό τον μήνα χρησιμοποίησα αρκετά προϊόντα κι έχω να σας δείξω νέες επιλογές. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να τα δούμε παρέα.


    Θα ξεκινήσω με την περιποίηση του προσώπου μου. Το καθημερινό καθαριστικό που χρησιμοποιούσα είναι το Daily Cleanser από Youth Lab. Θα δείτε εδώ αναλυτικό post. Για την ενυδάτωση του προσώπου μου χρησιμοποίησα την σειρά Magnolia του Κορρέ. Μιλάω για την κρέμα ημέρας, ημέρα νύχτας και τον ορό. Είναι αντιρυτιδικά προϊόντα, όμως εγώ δεν έχω δει κάποια διαφορά ακόμη, αλλά μου προσφέρουν πλούσια ενυδάτωση και δεν εμφανίζω λιπαρότητα. Η ενυδατική κρέμα ματιών που χρησιμοποιούσα είναι αντιρυτιδική βιολογική κρέμα λάμψης από fouka (αν δεν κάνω λάθος). Ήταν μέσα σε κάποιο συνδρομητικό κουτί. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση, έχω δει διαφορά με τις λεπτές γραμμές, δεν είναι τόσο έντονες όσο ήταν, και μέχρι στιγμής δεν έχει ερεθίσει τα μάτια μου, όσο κοντά κι αν βάζω την κρέμα. Τέλος, χρησιμοποιούσα αρκετά συχνά το exfoliating scrub από Byphasse. Έχει πολύ ψιλούς κόκκους, όχι τόσο πυκνούς, αλλά εγώ το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά, οπότε ένιωθα να καθαρίζει το δέρμα μου χωρίς να το ερεθίζει. Το μειονέκτημα του είναι η έντονη κι όχι τόσο ευχάριστη μυρωδιά που έχει.


    Θα συνεχίσω με την περιποίηση του σώματος μου. Το αποσμητικό που χρησιμοποίησα όλο τον μήνα είναι το talc sensational από Nivea. Έχω μιλήσει πολλές φορές γι' αυτό. Προσφέρει ένα υπέροχο, διακριτικό άρωμα. Έχει διάρκεια όλη μέρα σε εμένα, κι επίσης δεν έχω δει να αφήνει σημάδια στα ρούχα. Για την ενυδάτωση του σώματος μου λάτρεψα την φρέσκια μυρωδιά φράουλας από τα body butter του the body shop. Έχει δροσερό άρωμα, ενυδατώνει εκπληκτικά τέλεια, και χρειαζόμουν ελάχιστη ποσότητα για να απορροφηθεί γρήγορα. Επίσης, όταν έκανα μπάνιο το βράδυ, ένιωθα ότι το άρωμα έμενε μέχρι το πρωί. Υπέροχο προϊόν! Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην δοκιμάσω το body scrub των Dust & Cream. Είχα αγοράσει δύο αρώματα, αλλά επέλεξα να χρησιμοποιήσω πρώτο το καρπούζι, γιατί έχε χάσει το έντονο άρωμα του. Όσον αφορά τους κόκκους, είναι πολύ ψιλοί, σαν άμμο, αλλά αρκετά πηχτοί. Δεν θα έλεγα ότι κάνουν την βαθιά απολέπιση, όμως είδα ότι το δέρμα μου ήταν λείο και απαλό από την πρώτη χρήση. Το χρησιμοποιώ μέρα παρά μέρα. Θεωρώ ότι είναι απαλό για το δέρμα και είμαι σίγουρη ότι όσες έχετε ευαίσθητη επιδερμίδα θα το λατρέψετε. Μπορείτε να βρείτε όποιο άρωμα σας αρέσει. Τέλος, κάθε βράδυ χρησιμοποιώ την κρέμα χεριών του Κορρέ με αμυγδαλέλαιο και καλέντουλα. Με λίγη ποσότητα ενυδατώνει τα χέρια και τα διατηρεί υγιή. Ευτυχώς, δεν έχουν σκάσει μέχρι τώρα, όσο κρύο κι αν έκανε, οπότε θεωρώ ότι έκανε πολύ καλή δουλειά!


      Τέλος, θα περάσω στα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποίησα περισσότερο. Πρώτο λατρεμένο προϊόν είναι το πινέλο duo fiber face brush από Real Techniques. Το χρησιμοποιώ για όλα τα πουδρένια προϊόντα του προσώπου και σε όλα προσφέρει ανάλαφρο φυσικό τελείωμα που μέχρι τώρα δεν είχα ξαναδεί. Το χρησιμοποιώ όσο συχνότερα μπορώ και μόνο τότε νιώθω το μακιγιάζ μου τέλειο. Πιστεύω ότι το συγκεκριμένο σετ είναι το καλύτερο που έχει η εταιρία. Για βάση χρησιμοποίησα περισσότερο το Infallible 24h matte της L' oreal. Εκτός ότι είναι ματ χωρίς να φαίνεται παστωμένο το πρόσωπο μου, έχει τρομερή διάρκεια όσο κι αν ίδρωσα, όσο κι αν χόρεψα, όσες; ώρες κι αν έλειπα στην δουλειά, όσο τρέξιμο κι αν είχα στην καθημερινότητα μου, δεν κουνήθηκε από την θέση του, δεν λερώθηκα καθόλου κι όταν επέστρεφα σπίτι ήταν ακέραιο. Η απόχρωση που έχω είναι το 11 Vanilla, αλλά πιστεύω ότι είναι λίγο πιο ροζ από ότι είναι η επιδερμίδα μου. Η πούδρα που χρησιμοποιούσα για να σετάρω το concealer ή όλο το πρόσωπο όποτε χρησιμοποιούσα άλλη βάση, είναι η the multitasker face powder από Milani στην απόχρωση 03 medium. Προσφέρει ελαφριά κάλυψη εάν χρησιμοποιηθεί με το σφουγγαράκι της, ενώ με το πινέλο δεν υπάρχει κάποια κάλυψη. Αφήνει το δέρμα ματ, έχει πολύ καλή διάρκεια, και νιώθω ότι αφήνει μία ελαφριά λάμψη στην επιδερμίδα. Για να ζεστάνω το πρόσωπο μου χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου bronzing powder N02 από Seventeen. Προσφέρει διακριτική λάμψη και ηλιοκαμένη όψη. Με ελαφρύ χέρι, το αποτέλεσμα είναι διακριτικό για τους χειμερινούς μήνες κι άκρως φυσικό. Το λατρεμένο ρουζ του μήνα είναι το blushbaby της Mac. Είναι μοβ/ροζ ρουζ με πολύ έντονη απόδοση και ακόμη καλύτερη διάρκεια. Πριν περάσω στα χείλη, η αγαπημένη μάσκαρα του μήνα είναι η Falsh Lash Winge Intenza mascara από L'oreal. Δίνει πλούσιο όγκο και έντονο χρώμα με το πρώτο πέρασμα, δίνει μήκος, όχι πλούσιο όμως, και προσφέρει μέτριο διαχωρισμό των βλεφαρίδων. Όμως μου άρεσε πολύ γιατί πρόσφερε πλούσια ένταση στο βλέμμα με δίχως κόπο και χρόνο. Και για τα φρύδια, χρησιμοποίησα το eyebrow pencil Fabubrow από Jordana. Είναι στην απόχρωση 03 dark brown. Βάφει έντονα τα φρύδια, γι' αυτό θέλει πολύ προσοχή πως το χρησιμοποιεί κάποιος. Έχει διάρκεια μέχρι να το αφαιρέσω και φυσικά θέλει κάποιο gel από πάνω για να κρατήσει το σχήμα των φρυδιών ομοιόμορφο. Το πρώτο προϊόν για τα χείλη που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι το power pout tint & lip balm από Make up Academy το irreplaceable. Σας έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ. Το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά, περισσότερο τις πρωινές ώρες. Σε συνδυασμό lip liner και κραγιόν χρησιμοποιούσα το easy liner baby berry από Jordana και το 1st night Rouge από Sephora. Για το lipliner θα δείτε την άποψη μου εδώ, ενώ για το κραγιόν έχω να πω τα καλύτερα. Καταρχήν είναι ματ, με ενυδατική υφή, έχει τρομερή διάρκεια, φοβερή απόδοση και δεν ξηραίνει τα χείλη. Για το τέλος άφησα το Cherry Lipgloss του Κορρέ στην απόχρωση 23 light purple. Συνήθως το χρησιμοποιούσα πάνω από το κραγιόν των Sephora για λάμψη ή πάνω από το lipliner για έξτρα ένταση. Με λίγη ποσότητα δίνει τρομερή λάμψη και δεν είναι κολλώδη.


     Αυτά είχα να σας δείξω για τον Φεβρουάριο. Αναμένετε τα non favourites και τα empties. Έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο;;;; Ποιο από τα παραπάνω προϊόντα έχετε δοκιμάσει;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Καλή εβδομάδα σας εύχομαι!!!! Φιλιά πολλά!!

                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers