Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

1st Make-up of the Day (χρυσή σκιά)

       Πόσο καιρό έχω να κάνω make-up of the day;;; Μου έλειψε μπορώ να πω, δεν ξέρω για εσάς. Δυστυχώς δεν βρίσκω το χρόνο να βγάζω φωτογραφίες το πρωί πριν πάω στην δουλειά ή το μεσημέρι που επιστρέφω, τις περισσότερες φορές έχει εμφανιστεί η λιπαρότητα στη μύτη, οπότε παραμέλησα αυτό το κομμάτι.

       Όμως, ήρθε η μέρα που σας δείχνω το μακιγιάζ μου και τα προϊόντα που χρησιμοποίησα. Είναι το πρώτο make-up of the day της χρονιάς. Επέλεξα γήινα χρώματα, καφέ, σκούρο μοβ-μελιτζανί, και χρυσό. Ελπίζω να σας αρέσει.

      Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα: the Porefessional - Benefit, All matt plus 020 nude beige - Catrice, All matt plus powder 020 nude beige- Catrice, Shimmering bronzing powder 1 Clair light - Sephora, Sun disk - Sephora, all in one cheek 05 - The Body Shop.


      Για τα μάτια χρησιμοποίησα: Fit me 15 - Maybelline, eyeshadow base - radiant, Suede collection S134 - Nyx, 080 Go, Charlie Brown - Catrice, Dance the tide - Nyx, 040 Al burgundy velvet matt - Catrice, Gel liner black 1 - Nyx, Lash Sensational mascara - Maybelline.


     Για τα φρύδια και τα χείλη χρησιμοποίησα: Fabubrow eyebrow pencil 03 dark brown - Jordana, Make me brow gel mascara 02 browny brows - essence, Glimmerstick lip pencil pink cashmere - Avon, Rouge infuction The Natural 19 peony - Sephora.


     Το τελικό αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω.


     Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά νέα προϊόντα. Ανυπομονώ να μου πείτε εάν σας αρέσει το μακιγιάζ μου. Φυσικά θέλω να μάθω τις εντυπώσεις σας για τα προϊόντα. Εάν τα έχετε ήδη δοκιμάσει ή εάν θέλετε να τα αποκτήσετε. Καλή συνέχεια!!

                                                               Φιλιά πολλά,
                                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers