Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

November Favourites 2015

      Λίγες ημέρες πριν το τέλος Νοεμβρίου και λίγες ημέρες πριν μπει ο μήνας των εορτών, των Χριστουγέννων, των δώρων και όλων αυτών των υπέροχων ημερών. Ανυπομονώ για τον στολισμό του δέντρου, του σπιτιού, των τραγουδιών και γενικά την όλης ατμόσφαιρας.

       Όμως σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω τα προϊόντα που ξεχώρισα τον μήνα Νοέμβριο και να σας πω τους λόγους που τα αγάπησα. Είναι αρκετά πραγματάκια, οπότε ας ξεκινήσουμε!!


      Θα ξεκινήσω με προϊόντα ενυδάτωσης. Το ενυδατικό χειλιών που χρησιμοποίησα όλο το μήνα είναι το lip balm 03 Berry από Chapter. Η ποσότητα του είναι τεράστια, είναι αρκετά παχύρρευστο εάν δεν βάλουμε λίγη ποσότητα, αφήνει ένα ημιδιάφανο χρώμα στα χείλη και τα κρατάει απαλά κι ενυδατωμένα όλη μέρα. Από τότε που το χρησιμοποιώ δεν έχω κάνει απολέπιση στα χείλη μου, δεν έχουν σκάσει καθόλου, αλλά παραμένουν απαλά και υγιή.
      Τα χέρια μου αυτό τον μήνα λόγω της γενικής καθαριότητας στο σπίτι κι από την ταλαιπωρία τους με την υψηλή θερμοκρασία νερών, αφυδατώθηκαν τελείων κι άρχισαν να σκάνε. Με βοήθησε από την πρώτη χρήση εφαρμογής η κρέμα χεριών από Caudalie με φύλλο φραγκόσυκου. Δεν μυρίζει ωραία, όμως κάνει εκπληκτική δουλειά. Απορροφάται γρήγορα, είναι μέτρια κρέμα, δεν είναι παχύρρευστη ούτε έχει ελαφριά υφή. Απορροφάται γρήγορα και θρέφει τα χέρια άμεσα.
       Στην περιοχή γύρω από τα μάτια χρησιμοποίησα την ANew Vitale από Avon. Σε εμένα κάνει εκπληκτική δουλειά, προσφέρει ενυδάτωση και απαλότητα στην περιοχή. Σε περίπτωση όμως που μπει στα μάτια με τσούζει. Ευτυχώς προσέχω.
        Τέλος, αυτό τον μήνα άλλαξα την κρέμα προσώπου που χρησιμοποιούσα και δοκίμασα μία κρέμα που μου έστειλε η εταιρία Lavera. Είναι η 24η ενυδατική κρέμα για ξηρές επιδερμίδες, αλλά επειδή ένιωθα το πρόσωπο μου αφυδατωμένο αποφάσισα να την χρησιμοποιήσω. Είναι "βαριά" κρέμα για το δικό μου πρόσωπο, βγάζει αρκετή λιπαρότητα εάν βάλω περισσότερη ποσότητα από ένα στραγάλι, όμως με λιγότερη ποσότητα και πολύ καλό άπλωμα είναι εντάξει.  Το βράδυ την χρησιμοποιώ με πιο παχιά στρώση και το πρωί το δέρμα μου είναι φρέσκο και απαλό. Ευτυχώς δεν έβγαλα σπυράκια. Δεν νομίζω ότι σε λιπαρές επιδερμίδες θα κάτσει καλά, όμως σε ξηρές επιδερμίδες θα δώσει πλούσια ενυδάτωση.


      Το καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποίησα όλο τον μήνα είναι το face cleansing and make-up removing gel από Nuxe. Καθαρίζει την επιδερμίδα και τα μάτια από ρύπους και μακιγιάζ, έχει την αντλία που είναι άκρως βοηθητική, αλλά αφήνει την επιδερμίδα σαν αφυδατωμένη, αλλά ταυτόχρονα απαλή. Δεν με τραβάει το δέρμα μου ώστε να θέλω να το ενυδατώσω αμέσως, αλλά για ξηρές επιδερμίδες που λέει το μπουκάλι ότι "ανήκει", θεωρώ ότι θα νιώθουν το δέρμα τους να τους τραβάει αρκετά.
       Θα περάσω στα προϊόντα μαλλιών που χρησιμοποίησα. Πρώτο και βασικό είναι η μάσκα μαλλιών από mil mil. Είναι σε τεράστια ποσότητα, μυρίζει υπέροχα, Αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα, το άρωμα μένει στα μαλλιά αρκετές ώρες, κι εγώ την χρησιμοποιώ μία ωρίτσα πριν λουστώ και μετά τα μαλλιά μου είναι απαλά και γυαλίζουν. Είδα πρόσφατα ότι υπάρχουν στα Oggi σε μικρότερη συσκευασία, ή τουλάχιστον στα Oggi της Πατησίων.


       Μετά το λούσιμο χρησιμοποιούσα την κρέμα μαλλιών για εντυπωσιακές μπούκλες από Sunsilk. Κάνει τις μπούκλες μου ελαστικές, τις κάνει ομοιόμορφες και τα διατηρεί απαλά.
       Το άρωμα του μήνα είναι το Euphoria τύπου από Dust and Cream. Μυρίζει ακριβώς όπως το αυθεντικό, όχι τόσο έντονα όσο εκείνο, αλλά η μυρωδιά διαρκεί για ώρες. Είχα ξεχάσει πόσο λατρεύω αυτό το άρωμα.
        Όσο για την προστασία μου από κακοσμίες, χρησιμοποίησα το talc sensation από Nivea. Μυρίζει όμορφα, διατηρεί την επιδερμίδα καθαρή, διαρκεί ώρες, και παρόλο που ιδρώνω, κρατάει την κακοσμία μακριά.


       Ήρθε η ώρα να περάσουμε στα προϊόντα μακιγιάζ που ξεχώρισα γι' αυτό τον μήνα. Βασικά δεν είναι πολλά, ως επί τω πλείστο είναι για τα χείλη και είναι συνδυασμοί που λάτρεψα. Μιας και μίλησα για χείλη ας ξεκινήσω με αυτά. Ο πρώτος συνδυασμός που λάτρεψα και τον φορούσα από το πρωί μέχρι το βράδυ, είναι το No10 Matte lipstick Crayon από Golden Rose, έχω κάνει αναλυτικό review εδώ, και το Ultra Glazewear lipgloss Mauve Movement από Avon. Δεν ξέρω εάν φαίνεται πόσο όμορφο συνδυασμό κάνουν. Είναι ένα χρώμα καλύτερο από των χειλιών μου, αλλά φυσικό, λαμπερό, αλλά όχι κολλώδη, κι άκρως ζουμερό. Αγαπώ!!


       Άλλον έναν συνδυασμό που έκανα για το πρωί κυρίως, είναι με δύο τελείως διαφορετικές αποχρώσεις, το έκανα σε στυλ ombre. Το πρώτο είναι το Xtreme Shine lip cream 06 Pinky Nude από Nyx, ενώ το δεύτερο είναι το  eau la la lip liner Satchel από Sleek. Έβαφα το περίγραμμα των χειλιών μου με το lip pencil και το έσβηνα καλά ώστε να φαίνεται διακριτικά, κι από πάνω έβαζα το lip cream, κι επειδή είναι έντονη απόχρωση, ταμπόναρα μία χαρτοπετσέτα στα χείλη κι έμενε ένα αχνό αποτέλεσμα πιο φυσικό.


      Τέλος, έχω  τρία ακόμη πραγματάκια. Την I love stage eyeshadow base από essence, έχει ένα σκούρο μπεζ χρώμα, όμως εάν βάλω λίγο προϊόν στα βλέφαρα, το χρώμα ενώνεται με το φυσικό των βλεφάρων. Κρατάει αρκετές ώρες τις σκιές και γενικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο του για αποχρωματισμό των βλεφάρων.
      Το eyebrow gel 03 Brunette από Nyx είναι ένα εκπληκτικό προϊόν, λίγο χρονοβόρο θα έλεγα για εμένα, αλλά έχει έντονη απόδοση, αδιάβροχο αποτέλεσμα που διαρκεί ώρες.
      Το ρουζ color mix 4 από Lovely, έχει τρεις αποχρώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά εάν σας βολεύει, αλλά εγώ κάνω μίξη όλων των χρωμάτων με ένα φουντωτό πινέλο και δίνει υπέροχο αποτέλεσμα. Κρατάει πολλές ώρες, δεν εξαφανίζεται στην πορεία της ημέρας όπως άλλα προϊόντα, κι είναι πολύ οικονομικό.


       Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποίησα αυτό τον μήνα περισσότερο. Κάποια τα έχετε δει στο project pan εδώ , άλλωστε. Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που πέρασε, και την γνώμη σας για τα προϊόντα που σας έδειξα.

                                                                   Φιλιά πολλά,

                                                                   Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers