Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Make-up of the day - Purple eyeshadow & Nude lips

    Παρόλο που ο καιρός δεν λέει να χειμωνιάσει, εγώ έχω διάθεση για σκούρα χρώματα. Όμως δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω σκούρο κραγιόν που λατρεύω, αλλά σκούρα μάτια. Σαν βάση χρησιμοποίησα μαύρο μολύβι κι από πάνω έβαλα την μοβ σκιά. Ας δούμε τα προϊόντα που χρησιμοποίησα!

    Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα: All matt plus 020 Nude Beige - Catrice, Stay concealer all day 20 Soft Beige - Essence, Mountain Calling 01 snow alert - Essence, Bronzing powder No2 - Seventeen, Bahama mama - The Balm, Mary - Lou Manizer - The Balm, le blush 140 - L' Oreal, multi task brush - Real Techniques, Custom Coverage Buffing - Eco tools, Setting brush - Real Techniques.


    Για τα μάτια χρησιμοποίησα: I Love Stage - Essence, Super Shock - Avon, 050 We 're the inner purple - Catrice, 05 triple purpose eye pencil - Pupa, gel liner black - NYX, Lash Sensational mascara - Maybelline, E4 liner brush - MUA, domed shadow brush - Real Techniques, deluxe crease brush - Real Techniques.


    Για τα φρύδια και τα χείλη χρησιμοποίησα: easybrow 03 medium brown, soft matte lip cream 02 Stockholm, lip pencil 027 - Elixir.





    Το αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω. Εγώ ξετρελάθηκα. Μου αρέσουν τα σκούρα χρώματα στα μάτια, αλλά νομίζω ότι δεν μου ταιριάζουν. Εσείς τι λέτε;;




     Η επόμενη ανάρτηση θα είναι η πρόοδος μου με τα προϊόντα που επέλεξα να τελειώσω. Πείτε μου πως σας φαίνεται το μακιγιάζ μου κι αν θέλετε να δείτε μακιγιάζ με κάποιο συγκεκριμένο χρώμα. Καλό βράδυ σας εύχομαι!!

                                                                    Φιλιά πολλά,
                                                                                Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers