Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Ebay brushes - Yes or No

    
       Όλες μας ψάχνουμε τα τέλεια αλλά οικονομικότερα, ταυτόχρονα, πινέλα που μπορούμε να βρούμε στην αγορά. Σήμερα θα σας πω την δική μου άποψη για ένα σετ πινέλων από το ebay, με 4 πινέλα προσώπου και 4 ματιών, εάν αξίζουν ή όχι.


      Καταρχήν, να σας πω ότι η τιμή τους ήταν γύρω στα 6€. Δεν πωλούνται μεμονωμένα, αλλά μπορείτε να τα βρείτε σε άλλες δύο αποχρώσεις. Όπως βλέπετε παραπάνω στην φωτογραφία, το κάθε μεγάλο πινέλο, έχει το ίδιο σχήμα με κάποιο μικρό. Τι εννοώ;; Στην ουσία είναι ένα τελείως φλατ πινέλο, ένα γωνιακό, ένα μυτερό κι ένα με στρογγυλές άκρες. Ακριβώς το ίδιο στυλ έχουν και τα μικρά, μόνο που δεν είναι τόσο πυκνά.

      Όσον αφορά τα πινέλα προσώπου, δεν μπορώ να πω και πολλά, γιατί δεν τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετά. Θα σας πω αμέσως τους λόγους όμως. Πρώτα απ' όλα, θα μιλήσω για το foundation. Ναι μεν το απλώνει καλά, όμως εάν είναι πολύ προϊόν, τότε θα κάνει "γραμμούλες" από τις τριχούλες. Μετά από κάθε χρήση θέλει πλύσιμο, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. Επίσης, το πλύσιμο είναι τόσο δύσκολο και ακατόρθωτο θα έλεγα. Τα πλένω με σαπούνι 3σε1, τα πλένω με καθαριστικό προσώπου που αφαιρεί το μακιγιάζ, τα πλένω με μπάρα σαπουνιού, αλλά πάντα μένουν υπολείμματα. Το θέμα μου είναι ότι εγώ πλένω τα πινέλα σχεδόν αμέσως μετά τη χρήση, οπότε δεν προλαβαίνουν να στεγνώσουν. Γιατί γίνεται τόσο δύσκολο το πλύσιμο δεν ξέρω. Όσον αφορά τα πουδρένια προϊόντα, τα απλώνει πολύ καλά, όμως εγώ δυσκολεύομαι να κάνω blending το bronzer. Επειδή είναι τόσο πυκνές οι τριχούλες, δεν δίνουν ανάλαφρο τελείωμα.


     Εκτός όμως όλων αυτών των προβλημάτων που έχω εγώ, ξεκόλλησε η λαβή από ένα πινέλο, ενώ τα υπόλοιπα κουνάνε και δυσκολεύομαι να τα χρησιμοποιώ. Η άποψη μου;;;; Ενώ είναι οικονομικά πινέλα, δεν αξίζει να τα αγοράσετε. Παρόλο που όλες έλεγαν τα καλύτερα, τα δικά μου ίσως βγήκαν προβληματικά και ψιλοχάλασαν. Όμως πιστεύω ότι μπορούμε να βρούμε καλύτερα πινέλα που θα κρατήσουν περισσότερο κι ας δώσουμε κάτι παραπάνω.


       Όσον αφορά  τα πινέλα ματιών είναι εξαιρετικά. Το κάθε πινέλο είναι άκρως απαραίτητο. Τα συγκεκριμένα πινέλα είναι τα αγαπημένα μου. Παίρνουν αρκετή ποσότητα σκιάς, κάνουν πολύ καλό blending, ακόμη και να τα βρέξω, κάνουν εξαιρετική τοποθέτηση. Καθαρίζονται πανεύκολα και είναι απίστευτα μαλακά.


       Η άποψη μου;;; Εάν μπορούσα να τα παραγγείλω ξεχωριστά από τα μεγάλα πινέλα, θα είχα παραγγείλει δύο σετ ακόμη. Θεωρώ ότι σε αντίθεση με τα μεγάλα πινέλα, αυτά είναι πολύ καλύτερα από πολύ ακριβότερες και γνωστές εταιρίες.

       Θέλω να μάθω την δική σας γνώμη και άποψη εάν τα έχετε δοκιμάσει. Ίσως ο κάθε πωλητής έχει διαφορετικής ποιότητας πινέλα, κι εγώ να αγόρασα από λάθος πωλητή. Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;;; Περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλια σας!!

                                                                     Φιλιά πολλά,
                                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers