Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Review post for bebeauty products

     Πριν αρκετό καιρό έκανα μία παραγγελία από το bebeauty (δεν σας έχω δείξει ακόμη τα προϊόντα, ίσως είναι το επόμενο post), και μου έστειλαν κάποια προϊόντα να δοκιμάσω. Να τους ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου έδωσαν και φυσικά όπως ξέρετε θα είμαι ειλικρινής στις απόψεις μου!


     Θα ξεκινήσω με τα βερνίκια νυχιών Sunset από Barry M. της σειράς Daylight Curing. Έχω ήδη μιλήσει για τα απλά βερνίκια της Barry M. εδώ, και ξέρετε πόσο τα αγαπάω. Τα συγκεκριμένα βερνίκια είναι τύπου gel μόνο που δεν χρειαζόμαστε την λάμπα UV. Ο τρόπος χρήσης τους είναι 2 λεπτές στρώσεις βερνικιού, αφού έχει στεγνώσει η κάθε στρώση, και στην συνέχεια βάζουμε το top coat. Η απόχρωση που μου έστειλαν είναι το 518 peach for the stars. Ενώ το top coat είναι το 517. Επέλεξαν να μου στείλουν εκπληκτικό χρώμα μπορώ να πω. Η διάρκεια τους στα νύχια μου ήταν 5 ημέρες, για εμένα που από την πρώτη ημέρα χαλάνε τα νύχια μου, ήταν πολύ καλά. Επίσης στέγνωναν αρκετά γρήγορα. Το top coat πρόσφερε λάμψη στα νύχια που δεν χανόταν όσο περνούσαν οι μέρες. Και τέλος, αφαιρούμε το βερνίκι με ένα απλό ασετόν, χωρίς κόπο και χρόνο. Μπορείτε να δείτε εδώ πως είναι φορεμένο το βερνίκι. Μου άρεσαν αρκετά και τα προτείνω!


    Στην συνέχεια μου έστειλαν δύο πινέλα από Kent της σειράς Twelve. Μου έστειλαν το 02 πινέλο φρυδιών και το 03 πινέλο ματιών. Είναι και τα δύο με φυσική τρίχα. Το πινέλο φρυδιών είναι αρκετά καλό, νομίζω ότι τέτοιου τύπου πινέλα είναι εξίσου καλά όποιας εταιρίας κι αν είναι. Όμως το πινέλο ματιών με απογοήτευσε. Μαδάει σαν τρελό από την στιγμή που το έβγαλα από την συσκευασία. Το έπλυνα, το χρησιμοποίησα, το ξαναέπλυνα κι αυτό συνεχίζει να μαδάει. Επίσης, μόλις το έπιασα στα χέρια μου μου φάνηκαν οι τριχούλες αρκετά σκληρές, όμως πάνω στα βλέφαρα γράφει αρκετά όμορφα και απαλά. Επειδή είναι γωνιακό πινέλο μπορώ να τοποθετήσω ακριβώς τις σκιές εκεί που θέλω και να τις αναμείξω επιτυχώς. Το μειονέκτημα του λοιπόν είναι η απώλεια τριχών. Είναι μεγάλη απογοήτευση για ένα ακριβό πινέλο. Ελπίζω να ήταν μόνο το δικό μου και να μην συμβαίνει σε όλα. Παρόλ' αυτά, εάν σας ενδιαφέρουν τα πινέλα Kent έχουν έκπτωση αυτές τις ημέρες, περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ.


    Τέλος, μου έστειλαν μία παλέτα από Barry M. την Eye shine shadow & glaze palette. Έχει πολύ όμορφες αποχρώσεις, άκρως καλοκαιρινές κι όλες shimmery. Ενώ στο χέρι γράφουν απίστευτα όλα τα χρώματα, στα μάτια δεν ξεχωρίζουν οι αποχρώσεις. Μάλιστα είχα κάνει ένα μακιγιάζ με την συγκεκριμένη παλέτα και είχα χρησιμοποιήσει τα τέσσερα από τα έξι χρώματα, αλλά στην φωτογραφία φαινόταν σαν να είχα χρησιμοποιήσει ένα μόνο χρώμα. Πλέον, τις χρησιμοποιώ με βρεγμένο πινέλο και το αποτέλεσμα είναι μπαμ. Μόνο η γαλάζια δεν έχει τόσο έντονη απόδοση όσο οι άλλες, αλλά γενικά είναι εξαιρετικές. Με το βρεγμένο πινέλο θα έχετε ακριβώς το χρώμα που βλέπετε στην παλέτα και θα ξεχωρίζουν τα χρώματα στα μάτια σας. Τέλος, έχει κι ένα top coat όπως το αναφέρει η παλέτα, το οποίο είναι για να το τοποθετούμε επάνω από τις σκιές για πιο glossy τελείωμα. Εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει, δεν πιστεύω ότι θα με βολέψει, αντίθετα θα μαζεύει τις σκιές. Εάν το δοκιμάσω θα σας πω την γνώμη μου. Γενικά πιστεύω ότι είναι καλή παλέτα. Εάν αφιερώνετε χρόνο στο μακιγιάζ σας, τότε θα σας βολέψει και θα σας προσφέρει όμορφα look. Εάν όμως δεν διαθέτετε πολύ χρόνο και θέλετε να χρησιμοποιείτε προϊόντα εύκολης και γρήγορης χρήσης, δεν νομίζω ότι θα πρέπει να την επιλέξετε.


    Η άποψη μου για όλα ήταν ειλικρινέστατη. Εάν έπρεπε να σας προτείνω ένα από αυτά θα ήταν τα βερνίκια της Barry M. Έχει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, εξαιρετική απόδοση και διάρκεια. Εάν έπρεπε να σας αποτρέψω να αποκτήσετε κάποιο από αυτά, σίγουρα είναι τα πινέλα Kent. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν καλύτερα πινέλα πολύ πιο οικονομικά.

    Αυτά από εμένα. Πείτε μου την δική σας άποψη εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά. Ελπίζω να σας βοήθησα για μελλοντικές σας αγορές ή και μη. Περιμένω τα σχόλια σας για τα παραπάνω προϊόντα, πως σας φάνηκαν κι αν επιλέγατε να τα αποκτήσετε.

                                                            Φιλιά πολλά,
                                                                    Κωνσταντίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers