Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

MakeUp of the day (Night version with false eyelashes)

   Το σημερινό μου μακιγιάζ είναι ξεχωριστό, γιατί χρησιμοποίησα ψεύτικες βλεφαρίδες. Έχω να πάω σε ένα πάρτυ κι επέλεξα να βάψω έντονα τα μάτια μου και τα χείλη μου πολύ φυσικά. Όπως ξέρετε, στα πάρτυ πίνουμε, χορεύουμε, ξεσαλώνουμε και δεν θέλω να σκέφτομαι ότι τα χείλη μου θα φαίνονται άσχημα. Οπότε η πιο ασφαλή επιλογή είναι το nude. Ας δούμε ποια προϊόντα χρησιμοποίησα.

    Για το πρόσωπο: Compact Solaire Spf 30 Golden Beige - Vichy, το ξέρω ότι δεν συνιστάται για φωτογραφίες, όμως είναι ακριβώς στον τόνο της επιδερμίδας μου και καλύπτει όλες τις κοκκινίλες και διαρκεί ώρες. Stay all day concealer 20 soft beige - essence, Mountain calling powder - essence, (μόνο πάνω από το concealer), Bronzing powder - Catrice, Flamingo blush - Sleek, Mary- Lou Manizer - The Balm, contouring brush - ebay, buffing brush -Ecotools.


    Για τα μάτια και τα φρύδια χρησιμοποίησα: I love stage eyeshadow base- essence, Thermal Spring Water - Avene, Eye Inspire Fire Eyes Quad 04 - MMM, Eyeshadow Lunare - Lovie, eyeliner No 04 brown - aden, Sexy Curves mascara - Rimmel, fine liner brush - Real Techniques, shading brush - Real Techniques, blending brush - ebay, eyelash adhesive clear - Duo, Eyelashes - ebay,  false eyelashes clip tweezer - ebay, Arch Angel Define & Highlight - MMM.


   Για τα χείλη χρησιμοποίησα: lip liner 25 - Lovie, Cat walk lipstick - bellapierre.


   Βλέπετε το μακιγιάζ μου παρακάτω! Οι ψεύτικες βλεφαρίδες έχουν ακριβώς το σχήμα των αληθινών, όμως είναι χοντρές και δεν φαίνονται τόσο φυσικές. Παρόλ' αυτά κατάφερα αρκετά καλά να τις τοποθετήσω σωστά στα μάτια μου.



   Πείτε μου πως σας φαίνεται το αποτέλεσμα και φυσικά εάν θα τολμούσατε να βάλετε βλεφαρίδες. Θα σας άρεσε να πειραματιστείτε;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Φιλιά πολλά,

                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers