Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Ebay Haul

     Την συγκεκριμένη ανάρτηση ήθελα να την κάνω πολύ καιρό, όμως έκανα μέσα Ιουνίου ακόμη λίγες παραγγελίες κι έτσι η ανάρτηση πήρε παράταση.

      Τα πρώτα προϊόντα που πήρα είναι το 8x Tool set kit cosmetics brushes εδώ, όπου λάτρεψα κάποια από αυτά και τα χρησιμοποιώ συνέχεια!! Ειδικά τα πινέλα ματιών είναι εκπληκτικά. Θα σας κάνω αναλυτικό review στο μέλλον.



      Στη συνέχεια πήρα την περιβόητη παλέτα με μαγνήτη για να τοποθετήσω όποια χρώματα θέλω μέσα σε αυτήν. Για την συγκεκριμένη παλέτα δεν θα σας βάλω link, γιατί ο πωλητής την έχει αφαιρέσει ήδη λόγω εξαντλήσεως.


      Έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια για τον καθαρισμό των πινέλων με σιλικονάτα γάντια και είδα ένα μίνι γάντι με δύο ειδών "δοντάκια" το Cleaning glove makeup washing brush εδώ, όπου είναι για τον καθαρισμό των πινέλων προσώπου και ματιών. Δεν μπορώ να πω ότι το κατευχαριστήθηκα, είναι βολικό μεν στο να μην έχω τα χέρια μου μες στο νερό, αλλά δεν καθαρίζει τα πινέλα 100%, όχι όλα τουλάχιστον.


     Επέλεξα να πάρω μία θήκη για τους φακούς επαφής, Cartoon cake Lens case εδώ.


    Η μεγαλύτερη απογοήτευση είναι τα Micro Telephoto lens camera kit for all phones εδώ, όπου δεν έχουν καλό μαγνήτη και δεν "κολλάνε" στην φωτογραφική του κινητού. Δεν τα προτείνω, ή τουλάχιστον να τα πάρετε από άλλον πωλητή. Τα έχω ήδη πετάξει γιατί όποιο κινητό κι αν τα δοκίμασα, είχαν το ίδιο αποτέλεσμα.


    Τα παραπάνω προϊόντα τα έχω πάρει αρκετό καιρό, αλλά θυμάμαι ότι δεν ήρθαν τόσο γρήγορα. Ενώ τα επόμενα που τα παρήγγειλα τέλη Ιουνίου, μου ήρθαν σε χρόνο ρεκόρ μπορώ να πω.

    Η αιτία των παραγγελιών ήταν οι ψεύτικες βλεφαρίδες, όπου ήθελα καιρό να αποκτήσω διαφορετικά μεγέθη, ώστε να τις δοκιμάσω περισσότερο. Επέλεξα τις πιο οικονομικές που βρήκα, από 0,90€-2€.
10 pairs natural long cross falsh eyelashes Νο 007 εδώ

10 pairs handmade soft natural fashion long falsh eyelashes No 99 εδώ 

10 pairs handmade soft natural fashion long falsh eyelashes Νο 217 εδώ

10 pairs vivid long thick cross falsh eyelashes No 016 εδώ

10 pairs handmade fake falsh eyelashes natural No 217 εδώ


    Θα τις δοκιμάσω όλες και θα δείτε αναλυτικό Post με την γνώμη μου και με φωτογραφίες ώστε να τις δείτε φορεμένες. Πάρτε μία γεύση παρακάτω φορώντας τις πρώτες 217.


    Επειδή δεν ξέρω να βάζω σωστά τις βλεφαρίδες αγόρασα ένα τσιμπιδάκι για την τοποθέτηση τους Tool Falsh Eyelashes clip tweezers εδώ, και μπορώ να πω ότι με βοήθησε αρκετά!

    Επέλεξα επίσης το πολυσυζητημένο Professional flat contour brush εδώ, έχω ένα παρόμοιο από την MUA, αλλά δεν με βόλεψε. Το συγκεκριμένο το παρέλαβα σήμερα και δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω, όμως θα κάνω ένα συγκριτικό post για τα δύο πινέλα ίδιου τύπου.

    Επειδή ερωτεύτηκα τα πινέλα ματιών που είδατε παραπάνω, αποφάσισα να τα ξαναπάρω. Όμως δεν πωλούνταν ξεχωριστά από τα πινέλα προσώπου, κι έτσι επέλεξα 4 Tool eyeshadow εδώ. Προς το παρόν φαίνονται πολύ καλά.


     Τέλος, ήθελα να δοκιμάσω ένα τύπου beauty blender, ώστε να δω εάν με βολεύει κι είναι εύχρηστο για εμένα. Έτσι επέλεξα το Makeup foundation sponge blender εδώ, όπου είναι πολύ οικονομικό κι αν δεν μου αρέσει δεν θα στεναχωρηθώ για τα χρήματα που έδωσα.

      Σε ένα βίντεο της MissMadden είδα μία BB cream Κορεάτικη κι αποφάσισα να την δοκιμάσω μιας κι έλεγε τα καλύτερα λόγια. Είναι η Sweet cotton Pore cover BB cream με spf 30 01 soft beige εδώ. Την επέλεξα στην πιο ανοιχτή απόχρωση κι έτσι δεν μπορώ να την φορέσω αυτή την περίοδο.


      Δεν ξέρω εάν σας έχω ξαναμιλήσει για τον έρωτα που έχω με τα μπιζού, γενικά μου αρέσει να χαζεύω κολιέ και σκουλαρίκια, κι έτσι πήρα το Necklace chain εδώ,
όπου είναι ιδιαίτερο και μου αρέσει πολύ. Το μόνο αρνητικό του είναι η κοντή αλυσίδα.


      Τέλος, αγόρασα ένα χτενάκι Comb hair brush cleaner εδώ για να καθαρίζω τις χτένες μαλλιών. Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κάτι παρόμοιο, ελπίζω να είναι καλό και να μην μου τις καταστρέψει.


      Περιμένω ακόμη δύο πακέτα με βλεφαρίδες, θα σας τα δείξω όμως στο facebook ή σε κάποιο collective haul. Ποιο από τα παραπάνω σας τράβηξε την προσοχή;;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

                                                               Φιλιά πολλά,
                                                                                Κωνσταντίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers