Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

OrganicBrands "try me box"

    Το ξέρατε ότι άλλο ένα site δημιούργησε ένα είδος συνδρομητικού κουτιού;;; Το organicbrands δημιούργησε try me box με προϊόντα σε full size, αλλά και δείγματα, τα οποία όμως γνωρίζετε το περιεχόμενο τους από πριν τα παραγγείλετε.

    Εγώ επέλεξα δύο κουτάκια, το exclusive Face Spa με 9 προϊόντα συνολικά, εκ των οποίων τα 3 είναι full size. Ενώ το επόμενο είναι το Summer fresh με 7 προϊόντα συνολικά, εκ των οποίων τα 3 είναι full size. Τα πράγματα ήρθαν σε ένα απλό κουτί, σαν να είχα κάνει μία απλή παραγγελία, αλλά άριστα συσκευασμένα.


   Εγώ ανακάλυψα αυτήν την προσπάθεια του συγκεκριμένου site μέσω της Εύας από το blog Fabulous and Glowing, όπου έχει παραγγείλει και η ίδια το Face spa box. Να σας ενημερώσω ότι αυτά τα "κουτάκια" είναι sold out, ενώ σχεδόν κάθε δύο εβδομάδες περίπου βγάζουν νέο.

  Πριν σας δείξω τα πραγματάκια, να σας πω τα αρνητικά, για εμένα, στο όλο θέμα. Το κουτί που παρέλαβα, και λογικά όλες οι παραγγελίες του try me box δεν έχουν κάποιο χαρτί ώστε να μας ενημερώνει για την χρήση του κάθε προϊόντος. Κάποια προϊόντα γράφουν ξεκάθαρα ποια είναι η χρήση τους, σε άλλα είχα προσθέσει ένα χαρτί, ενώ άλλα δεν έγραφαν τίποτα ή έγραφαν αλλά σε άλλη γλώσσα. Επίσης, το κάθε κουτί, περιέχει ναι μεν προϊόντα για συγκεκριμένο σκοπό, όμως δεν είναι όλα για τον ίδιο τύπο επιδερμίδας. Πιστεύω, θα μπορούσαν να έχουν ξεχωριστά προϊόντα για λιπαρές ή ξηρές επιδερμίδες απ' ότι όλα μαζί. Γνώμη μου πάντα.

   Το summer fresh box περιείχε: Born to bio - οργανικό αφρόλουτρο με καρύδα, Organic surge sweet blossom body cream, Schmidt's natural deodorant - φυσικό αποσμητικό με περγαμόντο και λάιμ, pure elements - κρέμα ημέρας με αιθέριο έλαιο ντομάτας, αμυγδαλέλαιο και βούτυρο καριτέ, pure elements -κρέμα νύχτας με μάνγκο, ελαιόλαδο και βιταμίνη Ε, pure elements - peeling προσώπου με σκόνη ρυζιού, αργκάν, αβοκάντο και βούτυρο καριτέ και pure elements - ενυδατική μάσκα - με αργκαν, αβοκάντο, αμυγδαλέλαιο και βούτυρο καριτέ.


  Το Face spa box περιείχε: Jurlique serum - ανάπλασης προσώπου με καλέντουλα, Equalya bio - κρέμα 24ωρης βαθιάς ενυδάτωσης με γάλα φοράδας και αλόη, Organic Surge - φυσικό καθαριστικό προσώπου με αλόη και γεράνι, Jurlique - εξισορροπιστική κρέμα ενυδάτωσης προσώπου, Jurlique - βιοδυναμικό serum αντιγήρανσης προσώπου, Jurlique - βοτανική κρέμα ανάπλασης νυκτός, Jurlique - θρεπτικός ορός επαναδόμησης της επιδερμίδας του προσώπου, Jurlique - θρεπτική θρεπτική κρέμα επανόρθωσης της επιδερμίδας και Jurlique - θρεπτική κρέμα νυκτός αναζωογόνησης της επιδερμίδας.


  Από αυτά έχω δοκιμάσει κάποιες από τις κρέμες jurlique κι έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη, το καθαριστικό organic surge που μου άρεσε, αλλά και δεν μου άρεσε, ανάμεικτα συναισθήματα και το αφρόλουτρο που δεν μου άρεσε. Δεν μυρίζει ούτε έντονα ούτε τόσο όμορφα, δεν κάνει πλούσιο αφρό, δεν ξέρω, δεν μου άρεσε.

   Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;; Μήπως πήρατε κάποιο από τα συγκεκριμένα κουτιά;;; Μόλις τα δοκιμάσω θα σας μιλήσω αναλυτικότερα.

                                                       Φιλιά πολλά,
                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers