Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

MakeUp of the day με χρώματα του δειλινού (Night version)

    Ακόμη ένα μακιγιάζ δημιουργήθηκε για νυχτερινή έξοδο με έντονα μάτια και χείλη. Η αλήθεια είναι ότι πειραματίστηκα με τα συγκεκριμένα χρώματα, αλλά μου αρέσει και θα βγω έτσι! Εγώ δεν τηρώ το "εάν έχεις έντονα μάτια να έχεις nude χείλη ή το αντίθετο". Στο συγκεκριμένο μακιγιάζ έχω έντονα μάτια και χείλη που συνυπάρχουν αρμονικά πιστεύω, και το υπόλοιπο πρόσωπο έχει ένα πολύ ελαφρύ χρώμα για ισορροπία.

    Ως βάση στο πρόσωπο χρησιμοποίησα: All matt plus make up 020 nude beige - Catrice, all day concealer 20 soft beige - essence, multi colour powder 010 rose beige - Catrice, face pearls - Avon και Bahama mama - The Balm.


    Στα μάτια χρησιμοποίησα: eyeshadow base - aden, Sunset palette - Sleek, they' re Real mascara - benefit, Super Shock eyeliner black - Avon και eyeliner golden diamond - Avon.


    Τέλος, στα φρύδια και στα χείλη χρησιμοποίησα: dark brown 042 - Sleek και 08 Tuscan Red - MMM.


   Όπως βλέπετε παραπάνω, σας δείχνω ακριβώς ποιες σκιές έχω χρησιμοποιήσει. Δείτε το αποτέλεσμα και πείτε μου εάν σας αρέσει και φυσικά εάν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα που χρησιμοποίησα εγώ. Περιμένω τα σχόλια σας!!


                                                        Φιλιά πολλά,
                                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers