Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

MakeUp of the day (gold-bronze)

    Το σημερινό μου μακιγιάζ δημιουργήθηκε εξαιτίας της Μαίρης όπου μου ζήτησε να κάνω ένα μπρονζέ- χρυσό- nude μακιγιάζ. Όμως, δεν ακολούθησα 100% την επιθυμία της, λόγω του ότι παρέλαβα το μεσημεράκι το κραγιόν που φοράω και επειδή ήθελα να δώσω μία extra πινελιά χρώματος. Μαιρούλα, επιφυλάσσομαι να κάνω άλλο ένα μακιγιάζ όπως το ζήτησες.

    Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα: CC wild Rose medium - Korres, concealer wild Rose WRC2 - Korres, bronzing powder medium riviera -Avon, Mary Lou Manizer - The Balm.


   Στα μάτια χρησιμοποίησα: put a lid on it eye primer - The Balm, eye shadow Sunburst - Avon, eyeliner Aqua Shock - Avon, Lash Sensetional - Maybelline.


   Στα φρύδια και στα χείλη χρησιμοποίησα: Eyebrow 103 - Golden Rose, dark brown 042 - Sleek, peony pop lipstick - Avon.


    Αυτό είναι το μακιγιάζ μου. Όπως είδατε, χρησιμοποίησα μόνο λάμψη και bronzer στο πρόσωπο, ήθελα να δώσω περισσότερο έμφαση στα μάτια και στα χείλη, ούτως ή άλλως κάνει τόση ζέστη που δεν αντέχω να έχω πολλά προϊόντα στο πρόσωπο μου. Πως σας φαίνεται;;;


                                                         Σας φιλώ,
                                                                       Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers