Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Exfoliating Foot Cream - Frezyderm

    Σήμερα επανέρχομαι με review για ένα προϊόν της Frezyderm. Η συγκεκριμένη εταιρία είναι αγαπημένη τόσο για τα προϊόντα της, όσο και για τις πολύ συχνές προσφορές της. Όπως είδατε από τον τίτλο θα σας μιλήσω για μία κρέμα ποδιών.

    Η Frezyfeet Keractive είναι μία απολεπιστική κρέμα για τα πόδια, με ενυδατική και μαλακτική δράση. Απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα, ενυδατώνει, μαλακώνει φτέρνες, αγκώνες, γόνατα. Απλώνεται σε καθαρό, στεγνό δέρμα

    Σας την έχω δείξει στο project pan #2, όπου την συμπεριέλαβα στο project επειδή την είχα ανοιχτεί από πέρυσι και δεν ήθελα να λήξει. Η γνώμη μου ήταν πολύ θετική μέχρι πριν λίγες ημέρες...


    Γενικά, ότι κρέμα και να χρησιμοποιήσω, είτε χεριών, είτε ποδιών, είτε σώματος, θέλω να απορροφάται άμεσα. Όμως οι κρέμες των ποδιών είναι οι πιο επικίνδυνες. Δεν ξέρετε τους λόγους;;; Πρώτον και κύριον, μπορεί να σκοτωθούμε! Η άποψη μου γι' αυτήν την κρέμα όμως ήταν εξαιρετική. Χρειαζόμουν ελάχιστη ποσότητα για όλο το πέλμα και μέσα σε 5 λεπτά περπατούσα κανονικότητα. Απορροφούνταν εξαιρετικά γρήγορα, δεν άφηνε ίχνος λιπαρότητας και το πιο εξαιρετικό;;; Λειαίνει ξηρά σημεία. Στις πατούσες μου είχα ξηρά σημεία από τις παντόφλες θαλάσσης και με συχνή χρήση είδα ότι είχαν μαλακώσει εξαιρετικά χωρίς να χρησιμοποιήσω ράσπα ή να κάνω πεντικιούρ. Η απαλότητα έμεινε μέχρι σήμερα και είναι ένας μεγάλος λόγος να την λατρεύω.

    Όμως, τις τελευταίες ημέρες που την χρησιμοποιώ καθημερινά είδα ότι την επόμενη ημέρα ίδρωναν τα πόδια μου είτε φορούσα παντόφλες, είτε φορούσα πέδιλα, είτε φορούσα αθλητικά  παπούτσια. Είχα φτάσει σε σημείο να σπινιάρω με τις κάλτσες.


    Υπάρχουν δύο πιθανότητες. Ή λόγω ζέστης ανοίγουν οι πόροι και η κρέμα εξωτερικεύεται ή η καθημερινή χρήση της κρέμας λειαίνει κυριολεκτικά το πέλμα με αποτέλεσμα να γλιστράει απίστευτα. Το ερώτημα μου όμως είναι: Γιατί γλιστράω όλη μέρα εκτός το βράδυ μετά την χρήση της κρέμας και δεν γλιστράω αμέσως μετά την τοποθέτηση της;;;;

    Δυστυχώς το σωληνάριο δεν ενημερώνει τον καταναλωτή εάν είναι για καθημερινή χρήση ή όχι. Πλέον την χρησιμοποιώ κάθε τρεις με τέσσερις ημέρες και πλέον μπορώ να περπατήσω φυσιολογικά.

    Εάν την έχετε δοκιμάσει ή έχετε ακούσει σχόλια από δικούς σας ανθρώπους, γράψτε μου στα σχόλια. Ελπίζω να σας βοήθησα αρκετά. Η γνώμη μου;;; Αξίζει η κρέμα, αλλά όχι για καθημερινή χρήση. Εσείς τι λέτε;;;

                                          Σας φιλώ και σας στέλνω την αγάπη μου,
                                                                            Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers