Κυριακή 10 Μαΐου 2015

MakeUp of the Day με μια δόση καλοκαιριού στα χείλη

   Ο Μάιος μπήκε δυναμικά στις ζωές μας, με πολύ τρέξιμο, πολλές υποχρεώσεις και ελάχιστο χρόνο για εμένα. Σίγουρα έχετε δει ότι έχω εξαφανιστεί τις τελευταίες ημέρες, όμως είναι για ευχάριστο σκοπό κι όχι δυσάρεστο.

    Εκτός από τον μήνα Απρίλιο που άφησα πίσω μου, άφησα πίσω μου και το μακιγιάζ, όχι λόγω ζέστης, αλλά λόγω έλλειψης χρόνους όπως σας είπα, αλλά κι επειδή προσπαθώ να εξαφανίσω τελείως τα σπυράκια από το πρόσωπο μου, κι ευτυχώς τα έχω καταφέρει, κι επίσης προσπαθώ να μειώσω τις κοκκινίλες. Έχω κάνει μία πολλή καλή πρόοδο και στον τομέα κοκκινίλες, οπότε εάν δω αποτέλεσμα 90%, σίγουρα θα σας κάνω αναλυτικό review, αν και σίγουρα θα δείτε τα προϊόντα στα αγαπημένα Μαΐου.

    Σήμερα λοιπόν, μετά από πολλές ημέρες, βάφτηκα κι ένιωσα τόσο όμορφα που αποθανάτισα το μακιγιάζ μου. Ας δούμε ποια προϊόντα χρησιμοποίησα!

    Για το πρόσωπο: Vichy - Dermablend 25 Nude, Catrice - Multi Colour compact powder 010 Rosy Beige, Catrice - Sun Glow matt bronzing powder 020 deep bronze, The Balm - Cindy Lou Manizer, Beauty Uk - baked blush 01 popsicle pink και Korres - Wild Rose Concealer WRC2.


    Για τα μάτια: MUA - Winter forest pallete, Lavera - Liquid eyeliner brown και aden - Intelligent mascara.
    Για τα φρύδια: Jordana - eyebrow 03 medium και Catrice - eyebrow filter. Στα χείλη: Peggy Sage - 318.


    Παρακάτω βλέπετε το τελικό αποτέλεσμα στο πρόσωπό μου. Πως σας φαίνεται;;; Πείτε μου ποια προϊόντα έχετε δοκιμάσει και πως σας φάνηκαν.


                                                                    Φιλιά πολλά,
                                                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers