Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

beauty UK lipsticks

    Πόσος καιρός είναι που σας έχω τάξει να σας μιλήσω για τα κραγιόν beauty uk;;; Νομίζω ότι το καθυστέρησα ήδη πολύ αυτό το post, και σήμερα αποφάσισα να σας πω την γνώμη μου και να σας δείξω τις αποχρώσεις που έχω.


    Ως γνωστόν, προϊόντα beauty uk θα βρείτε στο dome.gr και μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή. Τα κραγιόν χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, στα matte και τα wet. Έχω 5 αποχρώσεις στην συλλογή μου και πάμε να τις δούμε!!

    Πρώτα θα σας μιλήσω για τα "γυαλιστερά" κραγιόν, όπου έχω τρεις αποχρώσεις, 8 naughty, 16 pink my ride, 17 plumalicious. Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες, γυαλίζουν πάρα πολύ, κι αν δεν ταμπονάρω ελαφρά τα χείλη μου με χαρτί, τότε φαίνεται πολύ "βαρύ" το αποτέλεσμα. Είναι αρκετά ενυδατικά κι αισθάνομαι τα χείλη μου σαν βελούδο. Τα χρώματα είναι έντονα και εντυπωσιακά, καθώς η διάρκεια τους είναι πολύ καλή. Σε εμένα έχει τύχει να διατηρηθούν και 6 ώρες, ανάλογα το φαγητό που θα φάω. Επίσης, μυρίζουν μέντα, έχουν γεύση μέντας και κατά την τοποθέτηση τους νιώθω ελαφρύ τσίμπημα. Τα έχω λατρέψει, ειδικά το 16 και το 17 τα έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ!!






     Η επόμενη κατηγορία είναι η "ματ". Έχω δύο κραγιόν, 4 tango και 5 sunset. Είναι αρκετά στεγνά, όχι όμως τόσο όσο να γδέρνουν τα χείλη. Το καλοκαίρι δεν ένιωθα να ξηραίνουν τα χείλη μου, όμως όταν χρησιμοποίησα ένα από αυτά τον χειμώνα, μετά από μία ωρίτσα ένιωθα τα χείλη να έχουν ξεραθεί-αφυδατωθεί. Ίσως έπαιξε ρόλο και η μέντα που έχουν τα κραγιόν, σε αυτά νιώθω πιο έντονα το τσίμπημα και την γεύση από ότι στην άλλη σειρά. Όμως, τα ματ κραγιόν έχουν ακόμη καλύτερη διάρκεια.

  



     Προσωπικά, ναι μεν μου άρεσαν τα ματ κραγιόν για το καλοκαίρι, όμως, πιστεύω ότι οι αποχρώσεις που με κερδίζουν και θα επιλέξω να ξαναπάρω στο μέλλον ή να πάρω νέες είναι από την υγρή σειρά. Τα χρώματα είναι πάρα πολύ έντονα, έχουν καλή διάρκεια και είναι ενυδατικά. Παρακάτω θα δείτε πως γράφουν τα χρώματα και στο χέρι μου!


     Αυτά είχα να σας πω για τα κραγιόν beauty uk. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο;;; Ποια απόχρωση θα επιλέγατε;;; Σας φιλώ και εύχομαι να έχετε μια όμορφη εβδομάδα.

                                                                       Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers