Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Collective haul bebeauty.gr

    Όπως είδατε και από τον τίτλο σήμερα θα σας δείξω αγορές από το online shop bebeauty.gr. Είναι δύο παραγγελίες, μία από τον Οκτώβριο και μία πριν λίγες ημέρες, οπότε θα σας πω και μια πρώτη άποψη για κάποια προϊόντα. Όπως ξέρετε είναι online shop της Ελλάδας με πολλές εταιρίες, με πολύ οικονομικά προϊόντα καθώς και εταιρίες που δεν βρίσκουμε εύκολα σε καταστήματα του εσωτερικού. Μπορείτε να παραγγείλετε με αντικαταβολή εννοείται πληρώνοντας 6€ για μεταφορικά και αντικαταβολή μαζί, εάν δεν κάνω λάθος.

    Επειδή έχω κάνει αρκετές παραγγελίες που δεν σας έχω δείξει, άλλες από τον τελευταίο μήνα και άλλες από τον Σεπτέμβριο ακόμη, αποφάσισα να σας τις δείξω συνεχόμενα για να μην τις έχω για την νέα χρονιά. Έχω επίσης πολλά review να σας κάνω, όμως επειδή έχω πολλά τρεχάματα το τελευταίο διάστημα και πολλές υποχρεώσεις δεν προλαβαίνω, δυστυχώς. Εάν όμως δεν θέλετε να βλέπετε μόνο αγορές θέλω να μου το πείτε.

     Ας ξεκινήσω όμως να σας πω τι πήρα...

    Η πρώτη παραγγελία έγινε για να πάρω τα πινέλα Barry M., αλλά πήρα τέσσερα ακόμη πραγματάκια που ήθελα να δοκιμάσω.


    Από Barry M. πήρα το πινέλο για foundation, το πινέλο για ρουζ και το πινέλο για πούδρα. Το καθένα κόστιζε 6€ εκτός το πινέλο για πούδρα που κόστιζε 7€. Είναι μαλακά και τα χρησιμοποιώ καθημερινά. Έχουν πυκνές τριχούλες και βολεύουν πολύ στο μακιγιάζ. Μόνο το πινέλο για το foundation δεν με βόλεψε τόσο γιατί είναι πιο σκληρές οι τριχούλες και αφήνει ελαφρά γραμμούλες σε κάποια make up. Δεν έχουν μαδήσει καθόλου και τα πλένω 1-2 φορές την εβδομάδα. Τα έχω ερωτευτεί, και να σας πω την αλήθεια δεν το περίμενα να βγουν τόσο καλά. Εάν θέλετε να αποκτήσετε κάποια πινέλα, σας συνιστώ να τα πάρετε. Θα τα ευχαριστηθείτε.

    Άλλο ένα προϊόν που ήθελα να πάρω από Barry M.είναι ένα βερνίκι νυχιών στην απόχρωση 341 Capuccino. Είναι καφέ σοκολά με μοβ μέσα. Κόστιζε 3,50€ και θα το βρείτε εδώ. Έχει τέλεια απόδοση με ένα πέρασμα και η διάρκεια τους είναι μία εβδομάδα περίπου. Να δοκιμάσετε οπωσδήποτε κάποια απόχρωση.

    Πήρα ένα μολύβι χειλιών της Rimmel στην απόχρωση 009 και κόστιζε 3,70€. Είναι ροζέ χρωματάκι σχετικά μαλακό, όμως δεν το δοκίμασα ακόμη συστηματικά για να σας πω περισσότερα. Θα το βρείτε εδώ.

    Τέλος, πήρα να δοκιμάσω δύο κραγιόν Sleek από τη matte σειρά. Οι αποχρώσεις είναι το 777 Bare All και το 795 Russian Rulette. Το καθένα κόστιζε 7€. Οι συσκευασίες είναι υπέροχες μικρές με ματ θήκη. Έχουν πολύ καλή απόδοση και η υφή τους είναι αρκετά βουτυρένια. Θα τα βρείτε εδώ κι εδώ.


    Στη δεύτερη παραγγελία μου πήρα κάποια προϊόντα Barry M., Sleek και Jordana. Επέλεξα να πάρω το ρουζ της Sleek Pomegranate, το οποίο μου αρέσει το χρώμα και για σκιά. Έχει έντονη απόδοση, άρα πρέπει να παίρνω λίγο χρώμα με το πινέλο μου και να το απλώνω καλά. Ξέρετε βέβαια ότι τα προϊόντα Sleek είναι πολύ καλά και έχουν πολύ καλή διάρκεια!! Η τιμή του είναι 6,50€ και θα το βρείτε εδώ.

    Φυσικά πήρα ένα KIT πάλι της Sleek με bronzer και highlighter, στην απόχρωση medium. Έχει πολύ καλή απόδοση, πουδρένια υφή και η διάρκεια τους εξαιρετική.Το highlighter πιστεύω ότι ταίριαξε πολύ καλά στη δική μου επιδερμίδα. Η τιμή του ήταν 9€ και θα το βρείτε εδώ.

    Επέλεξα ένα ρουζ από Jordana το Sienna 20. Είναι ανοιχτό καφέ για φυσικό αποτέλεσμα στα ζυγωματικά. Μου αρέσει η απόχρωση του και ελπίζω να μου αρέσει η απόδοση και η διάρκεια του στο δέρμα μου. Η τιμή του είναι μόλις 2,70€ και θα το βρείτε εδώ.



    Στη συνέχεια πήρα κάποια κραγιόν. Τον τελευταίο καιρό έχω εθιστεί στα κραγιόν και δεν ξέρω που να τα βάλω. Επέλεξα λοιπόν από Jordana το ενυδατικό balm stain 08 terra crave. Είναι ένα χρώμα καθημερινό, στο χρώμα των χειλιών και πολύ ενυδατικό. Δεν έχει διάρκεια, όμως ενυδατώνει τα χείλη και τα αφήνει μαλακά. Η τιμή του είναι 3,70€ και θα το βρείτε εδώ.

    Πήρα δύο κραγιόν από Barry M. Το ένα είναι το 164 από την ενυδατική (μαύρη) σειρά. Και το άλλο είναι το 160 από την ματ (ροζ) σειρά. Δεν τα έχω δοκιμάσει καθόλου, αλλά λίγο το σκούρο με απογοήτευσε. Δεν βγάζει το χρώμα που φαίνεται στο κραγιόν και θέλει χτίσιμο για να βγει το χρώμα που θα δείτε παρακάτω στο χέρι μου. Η τιμή τους είναι 5,50€ και θα τα βρείτε εδώ και εδώ.

    Και τέλος, πήρα δύο κραγιόν από Jordana από τη ματ σειρά στις αποχρώσεις 14 Cherry και 58 Fiery coral. Έχω να πω τα καλύτερα για αυτά τα κραγιόν, όμως επειδή έχω ήδη πολλά στη συλλογή μου ( θα δείτε σε επόμενες αγορές τα υπόλοιπα) θα κάνω ξεχωριστό post για αυτά. Η τιμή τους είναι 2,20€ και θα βρείτε αρκετές αποχρώσεις. Τα συγκεκριμένα θα τα βρείτε εδώ κι εδώ



    Τελευταίο προϊόν που πήρα είναι ένα βερνίκι νυχιών Barry M., το οποίο το λάτρεψα και θα σας ανεβάσω φωτογραφία στο facebook αύριο. Είναι η απόχρωση 358 Vintage Violet, σκούρο καφέ-μοβ χρώμα. Υπέροχο!! Το λάτρεψα γιατί σε χαμηλό φωτισμό μοιάζει με καφέ ενώ στο φως μοιάζει μοβέ. Υπέροχο. Κι αυτό κόστιζε 3,50€ και θα το βρείτε εδώ.


   Αυτές ήταν οι αγορές. Πείτε μου ποια προϊόντα έχετε δοκιμάσει. Επίσης θέλω να μου προτείνετε κάποιο πινέλο για να απλώνω το foundation γιατί δεν έχω βρει κάποιο που να μου αρέσει. Καθώς επίσης, θέλω να μου δώσετε ιδέες για το τι θέλετε να δείτε από εμένα, είτε review για κάποια συγκεκριμένα προϊόντα, είτε ότι θελήσετε εσείς. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και εύχομαι να είστε και να περνάτε καλά!! Φιλιά πολλά,

                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers