Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Brushes Collection part #2

    Καλησπέρα όμορφες!!!! Πως περνάτε;;;; Πριν λίγο καιρό σας είχα μιλήσει εδώ για τα πινέλα της συλλογής μου που αγόρασα από το εξωτερικό και δεν τα βρίσκετε στην Ελλάδα. Καθυστέρησα όμως να σας μιλήσω για τα υπόλοιπα πινέλα της συλλογής μου που μπορείτε να τα βρείτε σε online shops είτε σε καταστήματα. Τα πινέλα αυτά τα πήρα από Hondos Center, BeautyAz, Jumbo, Avon και Time4beauty.

     Τα πρώτα πινέλα που πήρα ήταν από το Jumbo. Πολύ οικονομικά, αλλά όχι και τόσο βολικά!!


     Πήρα ένα διπλό πινέλο για ρουζ και κοψίματα. Με βόλεψε όσον αφορά τα κοψίματα, αλλά μετά από κάθε πλύσιμο έβλεπα μαύρα υπολείμματα στην πετσέτα. Οπότε σταμάτησα να το χρησιμοποιώ και το άφησα στην άκρη για ώρα ανάγκης. Οι τριχούλες δεν είναι ότι μαλακότερο υπάρχει, αλλά για ώρα ανάγκης είναι μια χαρά.

     Έπειτα πήρα ένα διπλό πινέλο σκιών, από τη μία πλευρά είναι σφούγγινο και από την άλλη φουντωτό και γωνιακό. Μου έσπασε μετά από λίγες χρήσεις και το σφούγγινο κομμάτι το πέταξα, δεν το είχα χρησιμοποιήσει ποτέ. Το γωνιακό λοιπόν, είναι πυκνό, φουντωτό, πολύ μαλακό και βολεύει πολύ για να βάλω σκιά στην κόγχη, καθώς και για σβήσιμο. Το χρησιμοποιώ συχνά κ με έχει βολέψει πολύ!

     Και τέλος, πήρα ένα πινέλο, μια βάση δηλαδή στην οποία βάζεις το πινέλο που θέλεις να χρησιμοποιήσεις. Είναι ένα χτενάκι για τα φρύδια, ένα πινέλο για τα χείλη και δύο για τα μάτια. Είναι πολύ σκληρά που δεν βολεύουν και τα έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα....

    Έπειτα πήρα από τα Hondos Center 4 πινέλα, από δύο διαφορετικές εταιρίες. Είναι αρκετά οικονομικά πινέλα.




    Επέλεξα από Toyoko το blending brush, που είναι εξαιρετικό πινέλο!! Πολύ μαλακό και κάνει καταπληκτική δουλειά!! Είναι το καλύτερο πινέλο που μπορείτε να έχετε στη συλλογή σας!! Το χρησιμοποιώ σχεδόν σε κάθε μου μακιγιάζ και δεν έχει μαδήσει καθόλου!

    Και από Toyoko πήρα το eyeshadow brush, όπου έχει πυκνές τρίχες και είναι πλατύ. Δεν με βολεύει να το χρησιμοποιώ με πουδρένιες σκιές, αλλά σε σκιές με shimmer όπου τοποθετώ τη σκιά ταμποναριστά.

    Στη συνέχεια πήρα από Goxy το πινέλο για σκιά, είναι μικρό, παχύ και βολεύει πολύ να απλώνω τις σκιές στο κινητό βλέφαρο. Είναι μαλακό, οικονομικό, πολύ βολικό και σας το προτείνω σίγουρα!!

    Και τέλος, πάλι από Goxy πήρα το πινέλο για smoky eyes, το οποίο έχει μία γωνίτσα ώστε να βοηθάει να σβήσουμε με ακρίβεια την σκιά. Καλό πινέλο και πολύ οικονομικό!!

     Στη συνέχεια θα δείτε δύο πινέλα από Avon. Είναι ακριβά, όμως τα βρήκα σε προσφορά.


   Το πινέλο για make up όπου δεν με βόλεψε γιατί αφήνει γραμμές στο πρόσωπο. Επίσης πρέπει να το πλένω κάθε μέρα μετά από κάθε χρήση. Πάντως, δεν έχει μαδήσει καθόλου και το χρησιμοποιώ εναλλάξ με ένα άλλο. Δεν θα το πρότεινα γιατί μετά τη χρήση του σε υγρό foundation, οι τριχούλες σκληραίνουν και λίγες-λίγες τριχούλες γίνονται μια μάζα.

    Και το δεύτερο πινέλο είναι ένα διπλό για τα μάτια. Είναι το smudge για smoky eyes που δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, όμως χρησιμοποιώ το πλατύ πινέλο για κάθε είδους σκιά. Παρόλο που είναι σκληρές οι τριχούλες με βόλεψε πάρα πολύ και το χρησιμοποιώ πολύ συχνά στο μακιγιάζ μου.

    Πήρα από το i-beauty.gr 2 πινέλα από Golden Rose. Πολύ οικονομικά, αλλά καθόλου βολικά.



    Το ένα είναι για ρούζ και το άλλο για πούδρα. Και των δύο οι τριχούλες είναι αρκετά σκληρές, που δεν με βολεύει στο μακιγιάζ μου. Κι επίσης, μαδάνε αρκετά. Ειδικά το πινέλο της πούδρας μαδάει σαν τρελό. Τα πέταξα και τα δύο γιατί δεν μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω πουθενά.

     Στη συνέχεια έχω να σας δείξω τρία πινέλα πολύ γνωστά από Essence. Τα παρήγγειλα από beauty Az πριν αρκετό καιρό και δεν ξέρω εάν υπάρχουν ακόμη.



    Επέλεξα το πινέλο για ρουζ, για σκιά και το γωνιακό για eyeliner. Να σας πω την αλήθεια, δεν ξετρελάθηκα και τόσο. Το πινέλο του ρους είναι τόσο λεπτό που το χρησιμοποιώ για να κάνω κοψίματα. Σαν ρουζ, άπλωνε σε ένα σημείο το χρώμα και δεν βοηθούσε να το απλώσει. Το πινέλο σκιάς, έχει αραιές τριχούλες και δεν απλώνει ομοιόμορφα τη σκιά, η περισσότερη βρίσκεται στο πρόσωπο μου παρά στα μάτια μου. Μόνο εάν το βρέξω είναι πολύ πιο καλή η χρήση του. Και τέλος, το πινέλο του Eyeliner στο τελείωμα του έχει κενά, και δεν το χρησιμοποιώ σε gel μόνο εάν θέλω να σβήσω κάποιο μολύβι.

    Τέλος, έχω διάφορα πινέλα από διάφορα καταστήματα.


    Το πρώτο μεγάλο πινέλο είναι από nιobe και το πήρα από το time4beauty. Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, όμως το συγκεκριμένο εκτός του ότι οι τριχούλες του ήταν σκληρές, μαδούσε απίστευτα. Το χρησιμοποίησα ελάχιστα, αλλά πλέον θα το πετάξω. Δεν μου άρεσε καθόλου.
 
    Επόμενο στη σειρά  είναι από τη σειρά Style time και το αγόρασα από το cherrybox. Έχει μακριές και σχετικά αραιές τριχούλες, δεν είναι ότι μαλακότερο έχω ακουμπήσει, όμως για blending είναι αρκετά καλό. Δεν είναι η πρώτη μου επιλογή στο μακιγιάζ μου γιατί είναι χοντρό και πλατύ πινέλο, όμως σε κοπέλες με έντονο κόκαλο που η κόγχη τους είναι έντονη θα τις βοηθήσει.

    Επόμενα δύο πινέλα είναι από ένα σετ που είχα πάρει από το beauty town, αλλά τα υπόλοιπα τα έδωσα γιατί δεν μου άρεσαν. Το πινέλο σκιάς το έχω λατρέψει, τοποθετώ τις σκιές μου όλες, είτε είναι με glitter, είτε είναι ματ. Ενώ το γωνιακό πινέλο για eyeliner το έχω βολευτεί γιατί είναι πυκνές οι τριχούλες του και με βολεύει να βάλω eyeliner ή να σβήσω κάποιο μολύβι ή να βάλω σκιά σε στυλ eyeliner. Από το σετ των 5 πινέλων, μόνο αυτά τα δύο αξίζουν.

    Τα επόμενα 4 πινέλα τα πήρα από καταστήματα με 1€. Τα τρία είναι για τα μάτια ενώ το πινέλο με την κόκκινη βάση είναι για τα χείλη. Όμως επειδή το πρώτο και το τελευταίο έχουν σκληρές τριχούλες τα χρησιμοποιώ για τα χείλη. Παρόλο που είναι πλατιά εμένα με βολεύουν μιας και έχω σαρκώδη χείλη και βοηθούν στη λεπτομέρεια. Τα χρησιμοποιώ εναλλάξ στην καθημερινότητα μου. Πλέον φοράω κραγιόν με το πινέλο, γιατί βλέπω ότι είναι ακριβής η τοποθέτηση του, και μένει περισσότερο στα χείλη.

   Τέλος, είναι ένα πινέλο eyeliner Που το πήρα από το i-beauty μαζί με το eyeliner από Manhattan. Ήταν μαζί με το προϊόν και μπορώ να πω ότι το έχω ευχαριστηθεί. Ειδικά σε gel eyeliner που η υφή του είναι τόσο απαλή, απλώνεται υπέροχα στα βλέφαρα. Ειλικρινά, το eyeliner της Manhattan δεν αξίζει, όμως το πινέλο σίγουρα το προτείνω.

    Όπως ήδη ξέρετε η συλλογή μου έχει αυξηθεί και πλέον θα σας κάνω review ατομικά και όχι συνολικά. Στα πρώτα review του 2015 θα είναι τα πινέλα Barry M. Πείτε μου ποια έχετε δοκιμάσει εσείς, ακόμη και ποια μου προτείνετε να δοκιμάσω. Σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο και διασκεδαστικό βράδυ!!! Φιλιάαα

                                                                            Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers