Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

November Glowbox 2014


       Σήμερα θα σας δείξω το περιεχόμενο από το κουτάκι Glowbox για το μήνα Νοέμβριο. Το έχω αρκετό καιρό, όμως δεν έχω δοκιμάσει ακόμη τίποτα. Σίγουρα έχετε δει το περιεχόμενο του κουτιού από άλλες κοπέλες, αλλά σκέφτηκα να σας το δείξω κι εγώ.

       Μόλις άνοιξα το κουτί είδα την κάρτα με το περιεχόμενο του κουτιού και την χρήση του καθενός ξεχωριστά.



       Το πρώτο προϊόν που έπιασα είναι το αφρόλουτρο από I LOVE με μέλι και αμύγδαλο. Μυρίζει πολύ όμορφα και είναι στα 250ml.


       Στη συνέχεια είδα τη μάσκα anti-stress με σοκολάτα από anatomicals για 2 εφαρμογές.


      Έπειτα, είδα στο κουτάκι μου ένα σαμπουάν από Fresh Line από τη σειρά Erato. Είναι για επανόρθωση και ενυδάτωση και φυσικά περιέχει φυσικά συστατικά. Είναι σε δείγμα και μυρίζει όμορφα.


      Και τέλος, είναι δύο δείγματα από την εταιρία Urban Veda. Το ένα είναι απολεπιστικό προσώπου και το άλλο κρέμα ημέρας. Υπόσχονται πολλά και είναι αρκετά ακριβά.


      Αυτά είχε το κουτάκι μου. Όμως πήρα ακόμη δύο πράγματα από το e-shop τους που ήθελα να δοκιμάσω. Πρώτο ήταν το lip balm με Spf15, Balmi, το οποίο είναι κωνικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν stick και όχι να βάζω το προϊόν με το δάχτυλο. Μου άρεσε αρκετά αυτό κι αν δεν κάνω λάθος υπάρχει σε άλλες 2 γεύσεις. Εγώ επέλεξα με shea butter & jojoba oil.



    Και τέλος, πήρα μία ενυδατική κρέμα χεριών από I Love.. με βατόμουρο. Μυρίζει θεϊκά, είναι λεπτόρρευστη αλλά σε εμένα που είχα σκασμένα χέρια έτσουζε πολύ. Μαλακώνει τα χέρια, όμως με την δεύτερη φορά που πλενόμουν, πονούσα υπερβολικά. Πλέον την χρησιμοποιώ πάνω από το Lip balm από Bio aroma για όλο το χέρι που δεν είναι σκασμένο και στα ξηρά σημεία χρησιμοποιώ μόνο το lip balm. Λίγο με απογοήτευσε...


     Πείτε μου κι εσείς την άποψη σας εάν τα έχετε δοκιμάσει και εάν σας ικανοποιεί το περιεχόμενο του κουτιού. Αυτό το μήνα χάρηκα που είχε δείγματα μεν, αλλά μεγάλα για αρκετές χρήσεις και μπορώ να τα χρησιμοποιήσω αρκετά. Σας φιλώ και σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και έναν υπέροχο μήνα.

                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers