Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Eye cream - Korres

      Πόσα συγνώμη να σας ζητήσω που σας παραμέλησα και χάθηκα;;; Δυστυχώς οι υποχρεώσεις του τελευταίου διαστήματος με κράτησαν μακριά από το blog. Είχα ελάχιστο χρόνο όπου διέθετα στο να  απαντήσω τα μηνύματα σας και να βλέπω αναρτήσεις άλλων κοριτσιών. Έχω πολλά reviews που περιμένουν, καθώς και αγορές. Ξέρω... Δεν σταμάτησαν ακόμη, αλλά είναι αρκετά πράγματα που έχω πάρει αρκετό καιρό και δεν κατάφερα να σας μιλήσω ακόμη. Δεν θα φλυαρίσω όμως άλλο....!!

     Σήμερα λοιπόν, αποφάσισα να σας μιλήσω για μία κρέμα από μία πολύ γνωστή και αξιόπιστη εταιρία, όπου την βρίσκουμε σε φαρμακεία και την εμπιστευόμαστε πολλές! Μιλάω για την εταιρία Korres Natural Products όπου τα προϊόντα τους δεν έχουν parabens, σιλικόνη και γενικά είναι με φυσικά συστατικά δημιουργημένα.

     Η κρέμα λοιπόν που έχω εγώ, είναι η κρέμα ματιών με άγριο τριαντάφυλλο για όλους τους τύπους δέρματος. Έχει Spf 15 και υπόσχεται λάμψη, μείωση των μαύρων κύκλων καθώς και μείωση των λεπτών γραμμών. Όπως είπα και παραπάνω, δεν έχει parabens, silicone, mineral oil, propylene glycol, ethanolamine. Όπως όλες οι κρέμες ματιών περιέχουν 15ml και έχει διάρκεια ζωής 6 μήνες μετά το άνοιγμα της. Είναι μία λευκή κρέμα η οποία απορροφάται άμεσα.


     Εγώ την πήρα μαζί με μία κρέμα προσώπου κατά των πανάδων και των διχρωμιών, όπου είχαν κι αυτή δώρο. Όταν την απέκτησα ήταν χειμώνας και η περιοχή των ματιών μου ήταν πολύ ξηρή. Τότε λοιπόν προσπάθησα να την χρησιμοποιήσω, αλλά δεν ενυδάτωνε καθόλου την περιοχή, αντίθετα, με έκαιγε σαν να ξήραινε ακόμη περισσότερο τα μάτια. Σταμάτησα λοιπόν  τότε, και μόλις ήρθε το καλοκαιράκι και η επιδερμίδα μου έφυγε από το πολύ ξηρό και έγινε κανονικό, αποφάσισα να την ξαναδοκιμάσω.

     Να σας πω ότι εγώ δεν έχω ρυτίδες, ούτε μαύρους κύκλους. Όμως έχω τις λεπτές γραμμές έκφρασης κάτω από τα μάτια, όπου δεν είναι κάτι έντονο. Την χρησιμοποιώ λοιπόν αρκετό καιρό και παρόλ'αυτά δεν έχω δει κάποια μείωση των γραμμών, ούτε λάμψη. Όμως, έκανε μια σχετικά καλή ενυδάτωση στην περιοχή των ματιών και έτσι συνέχισα να την χρησιμοποιώ.

     Το μόνο θετικό που βρήκα εγώ, είναι ο δείκτης προστασίας που έχει, ο οποίος είναι πολύ σημαντικός για την συγκεκριμένη περιοχή. Και ίσως, σε μικτά βλέφαρα να κάνει καλύτερη ενυδάτωση.

     Τα αρνητικά της είναι περισσότερα δυστυχώς. Πρώτον, σε περίπτωση που μπει στα μάτια, θα τσούζει απίστευτα. Καίει και δεν σταματάει για ώρες. Είτε νερό έριχνα μέσα στο μάτι, είτε το κρατούσα απλά κλειστό, δεν ηρεμούσα. Άλλο αρνητικό που συνειδητοποίησα τις τελευταίες μέρες που κοιμόμουν ελάχιστα, είναι ότι το πρωί που ξυπνούσα και έπλενα τα μάτια μου, εάν δεν σκουπιζόμουν πολύ γρήγορα και το νερό έπεφτε μες στα μάτια, τότε θα έτσουζε. Πχ. για να βάλεις σαπούνι στο πρόσωπο πρέπει πρώτα να βρέξεις το πρόσωπο σου, σωστά;; Εγώ λοιπόν, έβρεχα το πρόσωπο μου ώστε να φύγουν τα υπολείμματα του ύπνου και ώσπου να βάλω το καθαριστικό στο χέρι μου, έπεφτε το νερό με τα υπολείμματα της κρέμας στα μάτια μου και με έτσουζε. Ενώ στο δέρμα φαινόταν ότι έχει απορροφηθεί πλήρως, συνέβαινε αυτό. Οπότε έφτανα στο σημείο να βρέχω μόνο τα χέρια μου και όχι τα μάτια μου. Ενώ όμως, όταν κοιμόμουν περισσότερες ώρες, και έκανα την ίδια διαδικασία ώστε να καθαρίσω το πρόσωπο μου, δεν συνέβαινε το ίδιο. Τι να πω;;;; Απογοητεύτηκα!! Και τέλος, όπως σας είπα, τις τελευταίες μέρες κοιμάμαι ελάχιστα, οπότε τα πρωινά, εκτός από το παραπάνω τσούξιμο που διαπίστωσα, είδα ότι είχα πριξίματα. Σκέφτηκα ότι είναι λογικό με τις 4 ώρες που κοιμάμαι, όμως όταν άλλαξα κρέμα ματιών, δεν είδα κάτι αντίστοιχο.

     Απογοητεύτηκα από την αρχή που την είχα πάρει να σας πω την αλήθεια, επειδή δεν ενυδάτωνε τα δικά μου βλέφαρα, όμως αυτό των τελευταίων ημερών δεν το περίμενα. Κοντεύει ο καιρός της λήξης της, οπότε θα την πετάξω από τώρα. Δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω δυστυχώς. Είναι κρίμα γιατί έχει αρκετό προϊόν μέσα και θα πάει χαμένο.

     Αυτή είναι η άποψη μου και η εμπειρία μου με την κρέμα. Θέλω οπωσδήποτε να μάθω εάν την έχετε χρησιμοποιήσει εσείς και πως σας φάνηκε. Σας υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναχαθώ και θα υπάρξει σύντομα νέα ανάρτηση. Σας φιλώ και εύχομαι να περνάτε όμορφα!

                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers