Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Αγορές από online φαρμακείο "Z-pharm.gr"


 
   Πριν λίγες μέρες, χάζευα στο ίντερνετ και ενώ έψαχνα για online φαρμακεία, έπεσα πάνω στο z-pharm.gr. Χάζεψα λίγο και γενικά μου άρεσε σαν site, αλλά και οι τιμές του. Έτσι λοιπόν έκανα μία παραγγελία η οποία ήρθε μετά από 2 ημέρες στα χέρια μου. Τα πράγματα ήταν καλά προστατευμένα μέσα στο κουτί.

    Το πρώτο που έβαλα στο καλάθι μου ήταν το καθαριστικό προσώπου της Frezyderm "Mild Wash" στα 150ml. Είναι αφρός για ευαίσθητες επιδερμίδες. Το είχα δείξει στα empties μου που το είχα σε δειγματάκι και μου άρεσε πάρα πολύ. Έτσι το πήρα και σε full size στην τιμή των 12€. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και ανυπομονώ να το χρησιμοποιήσω ξανά.


    Το επόμενο που πήρα, ήταν από Apivita, το scrub προσώπου με βερύκοκο για ήπια απολέπιση. Το είχα δοκιμάσει με τα φακελάκια και ξετρελάθηκα. Πήρα λοιπόν το σωληνάριο στα 40ml και σίγουρα θα κρατήσει για αρκετό καιρό. Η τιμή του είναι 7€.


    Θα μπορούσα να παραλείψω το scrub προσώπου της Frezyderm που έχω ακούσει τόσο καλά λόγια;;; Όχι βέβαια!! Είναι λοιπόν το Fasial Scrub στα 100ml και κοστίζει 12,60€. Το θεωρώ ακριβό να σας πω την αλήθεια, αλλά έχει τεράστια ποσότητα μέσα που πιστεύω ότι αξίζει το ποσό. Ελπίζω να μου κάτσει πολύ καλά στο δέρμα μου και να κάνει καταπληκτική δουλειά.

   
      Όπως κοιτούσα προϊόντα για τα μαλλιά, είδα μία μάσκα από Pharmasept "Tol Velvet Total Repair Hair". Είναι στα 200ml και κοστίζει 8,90€. Την πήρα να την δοκιμάσω γιατί έχω ξεμείνει από μάσκα και conditioner. Υπόσχεται μαλακτική δράση και ενυδάτωση, θρέψη και προστασία κ.α. Οπότε περιμένω πολλά από αυτό το προϊόν.


    Τέλος, είδα το Dermablend της Vichy στα 13,70€. Σε σύγκριση με άλλα online φαρμακεία είναι φθηνό, αλλά σίγουρα θα υπάρχει κάπου οικονομικότερα. Εγώ το πήρα τυχαία στην απόχρωση 35 Sand, αλλά δεν το άνοιξα ακόμη για να δω εάν είναι η σωστή, γιατί είναι για κανονικές-ξηρές επιδερμίδες, και αυτή την περίοδο το πρόσωπο μου βγάζει λιπαρότητα, ενώ όλο το καλοκαίρι εμφάνιζε ελάχιστα. Οπότε θα το χρησιμοποιήσω το χειμώνα που θα γίνει ξηρή η επιδερμίδα μου. Είναι στα 30 ml και έχει Spf 35. Κι αυτό υπόσχεται πολλά κι ελπίζω να βγουν αληθή.


    Και ενώ τελείωσα με όσα αγόρασα, θέλω να σας πω ότι ζήτησα εάν ήταν εφικτό να μου στείλουν κάποια δείγματα να δοκιμάσω και η κοπέλα μου έστειλε πολλά πράγματα εκ των οποίων ένα body milk με άρωμα πράσινο τσάι και περγαμόντο. Υπέροχο!! Δεν έχω λόγια να σας πω πόσο πολύ το λάτρεψα. Το παρήγγειλα ήδη σε full size. Θέλω λοιπόν να την ευχαριστήσω θερμά, και σε επόμενα empties θα δείτε και τα δείγματα.


    Αυτές είναι οι αγορές μου. Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά και ποια είναι η γνώμη σας. Εννοείται ότι θα έχετε αναλυτικό post για τα προϊόντα μόλις έχω ολοκληρωμένη άποψη. Σας φιλώ και σας εύχομαι να περνάτε υπέροχα!!!

                                   Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers